Black storm metallic
Light white

R 1200 GS

R 1200 GS. Ikona sastop progresu, perfekcija sastop kaislību

R 1200 GS ir visu GS absolūtā esence. Tas radīja duālā pielietojuma sporta motociklu segmentu un joprojām ir pārliecinošs tā līderis.

Daudzpusība – uz asfaltētiem vai lauku ceļiem, pilsētas vidē, komforta un veiktspējas jomā – apvienojumā ar leģendāro robustumu un pieredzi, kas uzkrāta GS 36 gadu laikā, ir ļāvusi radīt motociklu, kam nav jāgriež ceļš nevienam konkurentam. Milzīgs skaits triumfu un uzvaru specializēto izdevumu salīdzinošajos testos to tikai apstiprina. Un tā nav sagadīšanās, ka GS ir pats pirktākais motocikls ar motora tilpumu virs 600 cm3.

Jaunais modelis sper vēl soli tālāk – gan piemērotībā ceļojumiem, gan bezceļa veiktspējā. Vairāk komforta, vairāk dinamikas, vairāk braukšanas prieka.

 

Dzinējs – ar neizstāstāmu raksturu

Izmēģināts, testēts un pārbaudīts atkal un atkal: divcilindru boksermotors ar 125 ZS 92 kW).

Tas ir efektīvs un ar lielu griezes momentu – braukšanas baudai jebkurā situācijā. Vienlaikus boksermotors nav leģendārs ar savu uzticamību vien. Tam ir lielisks raksturs. Slapjais sajūgs ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju un elektriskā drosele ļauj pielietot jaudu smalkās devās. Kādēļ gan to nepamēģināt izmēģinājuma braucienā?

 

Vadīšana – ārpus konkurences

Stingrais rāmis ar dzinēju kā nesošo elementu nodrošina zemu smaguma centru, atvieglo motocikla vadīšanu, bet reizē nodrošina arī ārkārtēju stabilitāti. Paralever un Telelever piekares elementi garantē perfektu, līdz smalkākajām niansēm noslīpētu amortizāciju uz jebkura veida seguma.

Un ar jaunajiem elektroniskajiem palīgiem, piemēram, pilnveidoto elektroniski vadāmo piekari ESA, kuras režīmi ir vien slēdža nospiešanas attālumā, R 1200 GS jau atkal nosaka braukšanas prieka standartu.

Braukšanas režīmi Rain un Road, kā arī automātiskā stabilitātes kontrole ASC ietilpst motocikla standarta aprīkojumā un dod iespēju motociklu optimāli pielāgot braukšanas apstākļiem. Papildaprīkojumā klāstā pieejamā sistēma Pro paver iespējas vadāmību jūsu braukšanas stilam piemērot vēl vairāk, piemēram, izvēloties režīmu Enduro vai Dynamic.

Sistēma Hill Start Control palīdz uzsākt kustību pret kalnu, savukārt dinamiskā saķeres kontrole DTC sniedz atbalstu un papildu drošību, kad motocikls ir sasvērts ceļa līkumā.

ABS Pro palīdz dozēt bremžu spēku un novērš bīstamas situācijas, bremzējot sasvērtu motociklu. Dinamiskā bremžu gaisma brīdina aizmugurē braucošos, ja notiek intensīva bremzēšana.

 

Individualizēšana – neaizvietojama

Viena lieta nemainās nekad: robustums, dinamika un spilgts raksturs. Jauni krāsojuma varianti un augstas kvalitātes virsmas izceļ GS satriecošo dizainu.

Vai runa būtu par degvielas tvertni, priekšējo dubļusargu, GS logo un rāmja un paneļu krāsu, R 1200 GS vēl nekad nav bijis tik daudzveidīgs. Jauni ir arī dizaina stili. Exclusive piešķir jaunus vizuālos akcentus un fokusējas uz pašpārliecinātu izskatu ar augstas kvalitātes materiāliem un detaļām. Stils Rallye visu pasaka priekšā pats, un ambiciozi bezceļa braucēji var būt droši, ka iztērētā nauda būs tā vērta.

Papildus tam ir pieejams plašs aprīkojuma un piederuma klāsts, tajā skaitā Keyless Ride bezatslēgas piekļuve, noderīgi bezceļa braukšanas piederumi un bagāžas sistēmas – lai GS labāk piemērotu tieši jūsu vēlmēm un vajadzībām.

 

LABĀKS IKVIENĀ ASPEKTĀ

Jaunais R 1200 GS sper soli tālāk: gan gatavībā doties garos ceļojumos, gan bezceļa veiktspējā. Vairāk komforta, vairāk dinamikas un vairāk prieka – tāda bija BMW Motorrad speciālistu maksima, veidojot jauno GS.

 

DIZAINS

Neatraidāms

Ar savu lielisko izskatu tas notver cilvēku skatienus visā pasaulē. R 1200 GS jaunie dizaina elementi izceļ mūžīgo dzinuli pēc piedzīvojumiem. Jaunās apdares detaļas ar galvanizēto radiatora ietvaru demonstrē pieaugušu vizuālo robustumu. Tā aizsargs pat ir izgatavots no nerūsējošā tērauda. Motocikla rāmja krāsojumam ir trīs varianti, un augstas kvalitātes dizaina elementi un pievilcīgas krāsas GS padara patiesi unikālu. Tā raksturs ir redzams, sākot no ik sīkākās skrūves. Vai tā būtu degvielas tvertnes elegantā apdare, priekšējais dubļusargs, GS logo vai jaunas krāsas, GS vēl nekad nav bijis tik dažāds.

 

STILI

Rallijs vai ceļojums?

Gari braucieni vai ambiciozs piedzīvojums bezceļā? R 1200 GS jaunie stili padara iespējamus abus!

Ar augstas kvalitātes materiāliem un detaļām stils Exclusive motociklam piešķir vizuālus akcentus, uzsvaram esot uz gariem braucieniem. Ērts sēdeklis un ceļojumiem nepieciešamais aprīkojums palīdz sasniegt augstu komforta līmeni. Nerūsējošas tērauds un citas detaļas pastiprina eleganto ārieni, lai kāds būtu skatupunkts.

Tie, kuri izvēlas stilu Rallye, dod priekšroku piedzīvojumiem ārpus ierastajiem ceļiem. Klīrensu palielinošā piekare no papildaprīkojuma klāsta, daudzas bezceļa braukšanai domātās daļas, melnās spieķoto disku aploces ar agresīva protektora riepām tā vien aicina doties prom no asfalta. Speciālais krāsojums ir cieņas apliecinājums rallija leģendai. Citiem vārdiem, stils Rallye ir domāts īstiem bezceļa piedzīvojumiem.

Neatkarīgi no tā, kāda veida piedzīvojumi jums patīk labāk, R 1200 GS gēnos ir viss, kas tiem nepieciešams.

 

ROBUSTS

Izturīgs

R 1200 GS dizains nav tikai labam izskatam, tam ir arī funkcionāla nozīme. Pateicoties dubļusargam un gaisa plūsmu regulējošiem deflektoriem, GS vizuālais robustums jau atkal ir uzlabots. Daudzi papildu piederumi, piemēram, dzinēja aizsargstieņi, motociklu padara vēl izturīgāku – jebkuram piedzīvojumam. Pateicoties jaunākajām tehnoloģijām, sensori uz dažādiem braukšanas apstākļiem reaģē vēl precīzāk, būtiski samazinot iespēju ar GS nonākt nevēlamās situācijās.

 

DYNAMIC ESA

Piemērojama

Ieviešot jaunākās paaudzes elektroniski vadāmo piekari Dynamic ESA, ir sasniegts arī jauns braukšanas komforta līmenis. Uz jebkura seguma nodrošināta optimāla saķere un augstākā komforta pakāpe. Neatkarīgi no slodzes, ko var radīt otrs pasažieris vai bagāža, pateicoties sensoriem, piekares atbalsts un amortizācijas spēks vienmēr ir optimāls. Šāda piekares darbība ļauj sasniegt tādu komfortu, kāds agrāk nebija iedomājams, tādējādi palīdzot ilgstoši saglabāt optimālu sēdpozīciju un spēju just ceļu, kas ir tik svarīgi, kad runa ir par motocikla vadīšanas precizitāti un stabilitāti.

 

HILL START CONTROL

Bez rūpēm pret kalnu

Sistēma Hill Start Control novērš nekontrolētu motocikla ripošanu atpakaļgaitā, izmantojot daļēji integrēto ABS bremžu sistēmu. Motocikla vadītājam nav nepieciešams turēt nospiestas bremzes. Kad sistēmu aktivizē, tiek palielināts aizmugurējo bremžu spiediens tā, lai motocikls, stāvot slīpumā, neripotu atpakaļgaitā un vadītājs varētu abas kājas droši turēt uz zemes. Perfekts risinājums piedzīvojumiem kalnu apvidū.

 

BRAUKŠANAS REŽĪMI

Komunikabli

Jaunās paaudzes braukšanas režīmu sistēma jums vienmēr nodrošina nepieciešamo saķeri vajadzīgajā brīdī. Līdzās diviem standarta režīmiem Rain un Road jaunie Pro režīmi Dynamic un Enduro (papildaprīkojums) ļaus jebkurus ceļa šķēršļus pārvarēt bez mazākās aizķeršanās.

Dynamic Pro amortizāciju padara stingrāku, atbalstot sportisku braukšanu. Savukārt Enduro Pro nodrošina lielisku gaitu bezceļā, kas nepieciešama ambicioziem enduro entuziastiem. Enduro ASC stabilitātes sistēma ļauj droši rīkoties ar gāzes rokturi un vienlaikus ierobežo pretbuksēšanas sistēmas iejaukšanos, motociklu vadot pa irdenu segumu. Vienkārši pārslēdzoties starp režīmiem, jūs uz izmaiņām ceļa segumā varat reaģēt burtiski dažās sekundēs, iestatot bremžu, piekares sistēmas, kā arī izmainot droseles reakcijas un dzinēja raksturu.

Vien nospiežot pogu, tiek aktivizēts vajadzīgais režīms vai, izmantojot Pro sistēmu, tas piemērojas vadītājam, jo – vai gan piedzīvojumā nepieciešams pārtraukums?

 

SĒDEKĻA AUGSTUMS

NEPARASTS

Drošas un ērtas sēdēšanas pozīcijas ieņemšana, izmantojot daudzās iespējas, nekad nav problēma. Pat ja pieredzējis GS vadītājs vēlētos braukt stāvus augu dienu, dažkārt var un vajag apsēsties. Rallye un komforta sēdekļu dažādie varianti un atšķirīgais augstums paver neierobežotas izvēles iespējas, vai runa ir par sportisku, komfortablu vai gariem braucieniem domātu sēdēšanu. Jūs vienmēr piedzīvojumu uzsāksiet komfortā, pat braucot divatā.

 

PIEDERUMI

Neticami

Pat vēl vairāk aizsardzības. Vairāk drošības. Vairāk uzticamības. Daudz labāks izskats. Jaunie, R 1200 GS izstrādātie piederumi optimizē mašīnu pilnībā individualizētā līmenī. Pilnveidoti cilindru aizsargi, divas ķiveres ietilpinoša bagāžas kaste, pat bezceļa braukšanai domātās daļas kā radiatora aizsargs, rāmja aizsargi vai bagāžas sistēma. Padariet GS par savu!

 

 
BMW R 1200 GS
Motors  
Tips gaisa/šķidruma dzeses četrtaktu bokserdzinējs, divas augšējās sadales vārpstas uz cilindru, viena balansējošā vārpsta
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 101 mm x 73 mm
Darba tilpums 1170 cm3
Maksimālā jauda 92 kW (125 ZS) pie 7750 apgr./min
Maksimālā grieze 125 Nm pie 6500 apgr./min
Kompresijas pakāpe 12,5 : 1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana ieplūdes kolektorā
Atgāzu kontrole slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU4
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums virs 200 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 4,96 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h
Degvielas tips standarta kvalitātes bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95 (RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators trīsfāzu ģenerators (nominālā jauda 510 W)
Akumulators 12 V / 11,8 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs sajūgs eļļas vannā, ar hidraulisko pievadu
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes 6 ātrumu pārnesumkārba
Pārvads vārpstas piedziņa
Šasija/bremzes  
Rāmis divsekciju rāmis ar pieskrūvētu priekšējo un aizmugurējo daļu, dzinējs kā nesošais mezgls
Priekšējā riteņa piekare BMW Motorrad Telelever, balsta diametrs 37 mm, centrālais amortizators
Aizmugures riteņa piekare lieta alumīnija vienpusējā svira ar BMW Motorrad Paralever; centrālais amortizators, hidrauliska atsperes nospriegošana (bezpakāpju) ar rokratu, kā arī ar rokratu regulējama atsitiena amortizācija
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 190 mm / 200 mm
Riteņu bāze 1507 mm
Izskrējiens 99,6 mm
Stūrēšanas leņķis 64,5°
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 3,00 x 19"
Diska izmērs aizmugurē 4,50 x 17"
Riepas izmērs priekšā 120/70 R 19
Riepas izmērs aizmugurē 170/60 R 17
Priekšējās bremzes divi 305 mm peldošie diski, 4 virzuļu radiālās skavas
Aizmugures bremzes viens 276 mm disks, peldošā skava ar 2 virzuļiem
ABS BMW Motorrad Integral ABS (daļēji integrēta), atslēdzama
Gabarīti/svars  
Garums 2207 mm
Platums (ar spoguļiem) 952,5 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1412 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 850 / 870 mm (ar pazeminātu piekari* 800 / 820 mm) *OE
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1870 / 1910 mm (zemākajā iestatījumā* 1750 / 1790 mm) *OE
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 244 kg
Sausais svars 2) -
Pilna masa 460 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 216 kg
Degvielas bākas tilpums 20 l
Rezerves tilpums ap 4 l

Pašmasa tehniskajos datos norādīta pēc DIN standarta.

1) saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un degvielas tvertni, kas uzpildīta par vismaz 90%.

Motopiederumi R 1200 GS

HP sērijas Akrapovič sporta klusinātājs

  • klusinātājs dobjākai skaņai un sportiskam izskatam;
  • nesimetriska sešstūra forma, ekskluzīvs dizains tieši BMW Motorrad;
  • pilnībā izgatavots no titāna (apvalks, savienojošā caurule un iekšējās detaļas);
  • oglekļa šķiedras uzgalis un karstumsargs;
  • svars: ap 3,4 kg (ap 1,2 kg vieglāks nekā standarta klusinātājs);
  • lielāks griezes moments pie zemiem un vidējiem apgriezieniem, jauda tāda pati, kā ar standarta klusinātāju;
  • sānos ar lāzeru iestrādāts liels HP un mazs Akrapovič logotips;
  • ar pielaidi lietošanai kopsatiksmē (ES vispārējā lietošanas pielaide)1;
  • komplektā ir iekļauta uzstādīšanas instrukcija.

 

1 – vienmēr ievērojiet aprīkojuma lietošanas noteikumus valstī, kur izmantojat motociklu.

09_HP-sports-silencer.jpg

 

Soma uzstādīšanai uz pasažiera sēdekļa

Ūdensdrošo somu uzstāda uz pasažiera sēdekļa. Tās ietilpību var palielināt no 14 līdz 18 litriem – parocīgs tilpums ikdienas vajadzībām un vienas dienas braucieniem. Soma ir perfekts veids, kā papildināt bagāžas kapacitāti kombinācijā ar bākas somu.

  • izturīgs poliestera audekls ar elastīgu plastmasas pārklājumu;
  • ūdensdrošs galvenais nodalījums, tilpums ap 14 l, paplašināms līdz 18 l, iekšējais maiss ar sarullējamu aizdari;
  • rāvējslēdzis trīs pusēs nodrošina ērtu piekļuvi somas saturam;
  • divas ūdeni atgrūdošas ārējās kabatas ar rāvējslēdzi sānos;
  • ūdeni atgrūdošs nodalījums ar rāvējslēdzi somas aizdares iekšpusē;
  • somas pamatne no polimēra (EVA), forma veidota, lai soma cieši piekļautos sēdeklim, pamatnei pretslīdes pārklājums;
  • praktisks pārnēsāšanas rokturis un noņemama, regulējama pleca siksna;
  • GS logotipi uz sānu kabatām, BMW Motorrad nosaukums iestrādāts aizdarē;
  • izmērs (GxPxA): apmēram 27x28x18 cm (palielināms līdz 24 cm);
  • krāsa: melna.

 

Tasche_Soziussitz_652x290_02.jpg

 

Bagāžas koferi Vario

  • melni plastmasas koferi ar jauna dizaina alumīnija paneli uz vāka;
  • loka formas bulta kofera tilpuma regulēšanai;
    • patentēts mehānisms dod iespēju kofera ietilpību ērti un ātri mainīt ar vienu roku, mainot sviras pozīciju;
    • platuma samazināšana (par 12 cm), ko iegūst, samazinot tilpumu, atvieglo braukšanu, it īpaši pilsētas satiksmē;
  • labās puses kofera ietilpība: ap 30–39 l;
  • kreisās puses kofera ietilpība: ap 20–29 l;
  • inovatīvs mehānisms nostiprināšanai uz motocikla;
  • piemēroti lietošanai bezceļā;
  • izskats pieskaņots motocikla dizainam;
  • maksimālā kravnesība uz koferi: 10 kg;
  • ieteicamais maksimālais ātrums ar uzstādītiem koferiem: 180 km/h;
  • komplektā neietilpst koferu turētāji un slēdzenes;
    • koferu turētāji ir labi integrēti motociklā;
  • papildu aprīkojums: bagāžas maisi lietošanai koferos.

 

01_Vario-cases.jpg

 

Bagāžas kaste Vario

  • melna bagāžas kaste ar jauna dizaina alumīnija paneli uz vāka;
  • loka formas bulta kastes tilpuma regulēšanai;
    • patentēts mehānisms dod iespēju kastes ietilpību ērti un ātri mainīt ar vienu roku, mainot sviras pozīciju;
  • ietilpība: ap 25–35 l;
  • inovatīvs mehānisms nostiprināšanai uz motocikla;
  • piemērota lietošanai bezceļā;
  • izskats piemērots motocikla dizainam;
  • maksimālā kravnesība: 5 kg;
  • ieteicamais maksimālais ātrums ar uzstādītu kasti: 180 km/h;
  • komplektā neietilpst turētājs un slēdzenes;
  • papildu aprīkojums:
    • bagāžas maiss Vario kastei;
    • pasažiera atzveltne nostiprināšanai uz kastes.

 

02_Topcase.jpg

 

Bagāžas maisi Vario koferiem un Vario kastei

  • funkcionāli, saturīgi bagāžas maisi;
  • izgatavoti no izturīga poliestera audekla, aizdare un pamatne no elastīga polimēra (EVA);
  • tīklots nodalījums ar rāvējslēdzi aizdares iekšpusē;
  • rāvējslēdzis pa perimetru ļauj pieskaņot maisus koferu un kastes ietilpībai;
  • aprīkoti ar pārnēsāšanas rokturi un noņemamu pleca siksnu;
  • liels GS logotips uz aizdares;
  • krāsa: melna.

 

03_Liners-for-Vario-cases.jpg

 

Alumīnija bagāžas sistēma

  • robusti alumīnija koferi un bagāžās kaste, piemēroti bezceļam;
  • tilpums:
  • koferi: ap 36 l (labās puses), ap 44 l (kreisās puses);
    • bagāžas kaste: ap 32 l;
    • maksimālā kravnesība: 10 kg (uz koferi), 5 kg (kaste);
  • ieteicamais maksimālais ātrums ar koferiem vai kasti: 180 km/h;
  • izskats pieskaņots motocikla dizainam;
  • komplektā nav iekļauts turētājs un slēdzenes:
  • papildu aprīkojums:
    • koferu un kastes iekšējie bagāžas maisi;
    • pasažiera atzveltne stiprināšanai uz bagāžas kastes;
    • pārnēsāšanas rokturis koferiem un kastei.

 

KofferAlu_02_652x290.jpg

 

Bagāžas plāksne

  • bagāžas nostiprināšanas plāksne no melnas krāsotas plastmasas;
  • uzstāda pasažiera sēdekļa vietā;
  • nodrošina labāku svara sadalījumu, jo bagāža atrodas tuvāk motocikla smaguma centram;
  • augstums atbilst Vario koferu augšmalas augstumam: plāksne un koferu augšējā mala veido lielu, līdzenu laukumu, uz kura var izvietot liela izmēra bagāžu;
  • bagāžas kastes uzstādīšana iespējama vienīgi, ja noņemts standarta bagāžnieks un aizmugurējie rokturi;
  • nodrošina vieglu piekļūšanu standarta borta instrument komplektam, pateicoties plāksnes eņģei;
  • nav izmantojama komplektā ar sēdekli Rallye ar bagāžas plāksni.

 

04_Luggage-plate.jpg

 

Mazā bākas soma

  • maza, ūdensdroša bākas mugursoma;
  • ideāla priekšmetu glabāšanai, dodoties vienas dienas braucienos;
  • izgatavota no izturīga poliestera audekla ar plastmasas pārklājumu;
  • apakšējā daļa izgatavota no elastīga polimēra (EVA), forma veidota, lai soma cieši piekļautos motocikla bākai, ar pretslīdes pārklājumu;
  • galvenais nodalījums:
    • ietilpība: ap 8 l;
    • neilona odere ar poliuretāna pārklājumu;
    • ūdensdrošs ar sarullējamu aizdari un durkļa sprādzi un ūdensdrošām šuvēm;
    • aizslēdzams;
  • ūdensdrošs karšu nodalījums ar poliuretāna pārklājumu iekšpusē;
  • ūdeni atgrūdoša ārējā kabata ar rāvējslēdzi un pudeles turēšanas funkciju;
    • iekšpusē izvietots savilcējs nostiprina 0,5 l plastmasas pudeli, nodrošinot ātru piekļuvi īsas apstāšanās reizēs;
  • pārnēsāšanas rokturis un noņemama pleca siksna;
  • R 1200 GS logotips uz sāniem;
  • krāsa: melna.

 

05_Tank-rucksack.jpg

 

Lielā bākas soma

  • īpaši funkcionāla, ūdensdroša bākas soma;
  • izgatavota no izturīga poliestera audekla ar plastmasas pārklājumu;
  • apakšējā daļa izgatavota no elastīga polimēra, forma veidota, lai soma cieši piekļautos motocikla bākai, ar pretslīdes pārklājumu;
  • galvenais nodalījums:
    • ietilpība: ap 11 l, palielināma līdz 15 l;
    • neilona odere ar poliuretāna pārklājumu;
    • ūdensdrošs ar sarullējamu aizdari un durkļa sprādzi un ūdensdrošām šuvēm;
    • aizslēdzams.
  • ūdensdroša kartes kabata ar poliuretāna pārklājumu iekšpusē;
  • ūdeni atgrūdoša ārējā kabata ar rāvējslēdzi un pudeles turēšanas funkciju;
    • iekšpusē izvietots savilcējs nostiprina 0,5 l plastmasas pudeli, nodrošinot ātru piekļuvi īsas apstāšanās reizēs;
  • pārnēsāšanas rokturis un noņemama pleca siksna;
  • sānos R 1200 GS logotips;
  • krāsa: melna;
  • papildu aprīkojums: bākas somas satura organizators Vario, ar ko iespējams izveidot dažāda izmēra nodalījumus.

 

06_Tank-bag.jpg

 

Somas satura organizators Vario

  • nodrošina elastīgu bākas mugursomas satura organizēšanu;
    • elastīga ārmala, ko var regulēt ar Velcro tipa stiprinājumu;
    • elastīga somas sadalīšana nodalījumos ar 2 gariem un 6 īsiem ieliktņiem, kam katram galā ir Velcro stiprinājumi;
  • elastīga aizdare. Atkarībā no mugursomas augstuma virs Vario ieliktņa iespējams ievietot arī lielākus priekšmetus, piemēram, kartes;
  • maza kabata ar rāvējslēdzi (piestiprina ar Velcro) ar BMW Motorrad logotipu;
  • piemērots BMW Motorrad bākas mugursomām, kuru tilpums ir 12 litru un vairāk;
  • materiāls: elastīgs polimērs (EVA) ar poliestera pārklājumu;
  • komplektā ietilpst uzstādīšanas instrukcija.

 

07_Vario-insert.jpg

 

Tonētais vējstikls

  • tonēts vējstikls motocikla izskata uzlabošanai un individualizēšanai;
  • tāda pati forma kā standarta vējstiklam;
  • skrāpējumu drošs pārklājums, lai ilglaicīgi saglabātu caurspīdību;
  • uzstādīšanu drīkst veikt vienīgi autorizēts dīleris, uzstādīšanas instrukcijas pieejamas RSD (BMW Motorrad remonta un apkopes dati) DVD;
  • ar pielaidi lietošanai kopsatiksmē1.

 

1 – vienmēr ievērojiet aprīkojuma lietošanas noteikumus valstī, kur izmantojat motociklu.

 

10_Tinted-windscreen.jpg

 

Apsildāmie stūres rokturi

  • apsildāmi stūres rokturi no papildu aprīkojuma klāsta;
  • aizstāj standarta stūres rokturus, kā arī labās puses standarta multifunkcionālo slēdzi;
  • uzstādīšanu drīkst veikt vienīgi autorizēts dīleris, uzstādīšanas instrukcijas pieejamas RSD (BMW Motorrad remonta un apkopes dati) DVD.

 

15_Heated-handlebar-grips.jpg

 

Spieķoti riteņu diski

  • spieķoti riteņu diski uzlabotai stabilitātei un bezkameru riepu uzstādīšanai;
  • robustas aploces no R 1200 GS Adventure;
  • melnā krāsā (tikai stilā Rallye);
  • piemēroti asfalta riepām un bezceļa riepām ar rupju protektoru.

 

wcms_zubehoer_kreuzspeichenraeder_652x290.jpg

 

Sēdeklis Rallye

  • Rallye viengabala sēdeklis divās krāsās, piemērots diviem braucējiem;
  • pieejams divas augstuma versijās – līdz 900 mm.

 

wcms_zubehoer_rallysitzbank_652x290.jpg

 

Sporta šasija

  • jauns Telelever šarnīrs (vai mezgls) sportiskākai piekares darbībai priekšā un aizmugurē;
  • palielina motocikla klīrensu par 20 mm;
  • paliela virziena noturību, stūrēšanas un piekares rezerves.

 

Navigācijas iekārta BMW Motorrad Navigator V

  • Bluetooth savietojama GPS navigācijas ietaise, optimizēta lietošanai uz motocikla;
  • pieejama ar karšu datiem (Eiropa1) vai bez priekšuztādītiem datiem;
  • izcila funkcionalitāte apvienojumā ar vienkāršu lietošanu, kas orientēta uz motobraukšanas vajadzībām;
  • liels, spilgts 5 collu displejs, ūdens un degvielas drošs korpuss;
  • komplektā ietverta praktiska soma iekārtas pārnēsāšanai;
  • motociklam specifisks iekārtas stiprinājums;
  • parocīga lietošana, izmantojot uz stūres izvietoto multikontrolieri.

 

1 – beztermiņa bezmaksas karšu atjauninājumi (ja kartes iepriekš uzstādītas)

* – ja motocikls ir sagatavots GPS ietaises un borta datora Computer Pro uzstādīšanai.

 

Cilindru galvas vāka aizsargi no speciāla tērauda

  • izcila aizsardzība cilindra galvas vākam, kas novērš skrāpējumus un bojājumus, ko rada lidojoši akmeņi;
  • nomaināma plastmasas aizsarguzlika ārpusē;
  • liels gumijas buferis iekšpusē;
  • BMW Motorrad logotips uz aizsarguzlikas.

 

zylinderkopfhaubenschutz-652x290.jpeg

 

Aizsargstieņi

  • robusti divdaļīgi aizsargstieņi no nerūsējošā tērauda ar elektropulētu virsmu;
  • efektīvi aizsargā dzinēja cilindrus un cilindrus galvas nelielos negadījumos;
  • tipisks enduro izskats;
  • svars: ap 3,6 kg;
  • optimāli kombinācijā ar cilindru galvu vāku aizsargiem.

 

Motorschutzbuegel_652x290.jpg

 

Regulējama bremžu svira

  • platāks bremžu pedālis, kas tagad pie eņģes mehānisma regulējams augstumā:
    • ar eņģi stiprināts dubultizmēra kāpslis, BMW patentēts;
  • bremžu pedāli ir vieglāk izmatot un kontrolēt, kad vadītājs brauc stāvus;
    • augstuma regulēšanai nav nepieciešami instrumenti.
  • uzstādīšanu drīkst veikt vienīgi autorizēts dīleris, uzstādīšanas instrukcijas pieejamas RSD (BMW Motorrad remonta un apkopes dati) DVD;
  • izgatavots, izmantojot elektrolītisko pārklāšanu, melnā krāsā,
  • materiāls: tērauda loksne ar smalku reljefu.

 

11_Adjustable-footbrake-lever.jpg

 

Regulējami vadītāja kāpšļi

  • augstas kvalitātes kalti vadītāja kāpšļi, anodēti zelta krāsā;
  • iestatāmi 3 augstuma pozīcijās:
    • zemākā pozīcija tāda pati, kā standarta kāpšļiem, iestatāmas divas augstākas pozīcijas;
    • viegla iestatīšana, izmantojot regulēšanas skrūvi;
  • atsperotas kāpšļu uzlikas:
    • komfortabli absorbē triecienus, kad vadītājs brauc sēdus;
    • kad vadītājs brauc stāvus, uzlikas tiek iespiestas kāpšļos. Robotā kāpšļa mala ļauj ērtāk braukt stāvus un sniedz papildu kontroli pār motociklu.
  • nomaināmi kāpšļu aizsargi no plastmasas;
  • platums: 4,8 cm (+1,8 cm, salīdzinot ar standarta kāpsli);
  • garums: 10,5 cm (+1,3 cm, salīdzinot ar standarta kāpsli);
  • lāzergriezts BMW Motorrad logotips;
  • uzstādīšanu drīkst veikt vienīgi autorizēts dīleris, uzstādīšanas instrukcijas pieejamas RSD (BMW Motorrad remonta un apkopes dati) DVD.

 

12_Adjustable-front-footrests.jpg

 

Platie enduro kāpšļi

  • labāka saķere un lielāka kontrole pār motociklu, braucot bezceļā un motociklu vadot stāvus;
  • materiāls un kontaktvirsmas forma novērš kāju slīdēšanu;
  • platums: 5,0 cm (2 cm lielāks nekā standarta daļai)
  • garums: 10,4 cm (1,2 cm lielāks nekā standarta daļai);
  • materiāls: precīza lējuma leģēts tērauds;
  • neizmainīta pārnesumu pārslēga un bremzes lietošana (saglabāts standarta augstums);
  • uzstādīšanu drīkst veikt vienīgi autorizēts dīleris, uzstādīšanas instrukcijas pieejamas RSD (BMW Motorrad remonta un apkopes dati) DVD.

 

13_Enduro-footrests-wide.jpg

 

Roku aizsargi

  • sniedz aizsardzību motociklista rokām un vadības rīkiem no vēja, nokrišņiem, kā arī aizsargā no zariem un lidojošiem akmeņiem bezceļā;
  • izgatavoti no izturīgas plastmasas, kas noturīga pret ultravioletajiem stariem:
    • nesošā daļa no poliamīda PA6, ārējā daļa no polipropilēna.
  • krāsa: melna;
  • komplektā ietilpst uzstādīšanas instrukcija.

 

17_Hand-protectors.jpg

 

Enduro stila dzinēja aizsargs no alumīnija

  • robusts dzinēja aizsargs, izgatavots no 2 mm biezas alumīnija loksnes, anodēts;
  • stiprinājums izgatavots no īpaša tērauda;
  • pasargā dzinēja apakšējo daļu no lidojošiem akmeņiem un saduroties ar šķēršļiem;
  • ievērojami platāks un garāks nekā dzinēja standarta aizsargs;
  • uzlabo motocikla spējas bezceļā;
  • svars ap 1,5 kg;
  • uzstādīšanu drīkst veikt vienīgi autorizēts dīleris, uzstādīšanas instrukcijas pieejamas RSD (BMW Motorrad remonta un apkopes dati) DVD.

 

18_Enduro-engine-guard.jpg

 

Motora aizsargstieņi no speciāla tērauda

  • robusti divdaļīgi aizsargstieņi no speciāla tērauda ar elektropulētu virsmu;
  • efektīvi aizsargā cilindrus un cilindru galvas nelielos negadījumos;
  • samazina apdedzināšanās risku (no izplūdes kolektora), kad motocikls apgāžas;
  • enduro stila izskats pieskaņots motocikla dizainam;
  • svars: ap 4 kg;
  • komplektā ietilpst uzstādīšanas instrukcija.

 

19_Special-steel-crash-bars.jpg

 

Priekšējā luktura aizsargs

  • aizsargā priekšējo lukturi no lidojošiem akmeņiem, kad motociklu izmanto bezceļa apstākļos;
  • ieklipsējama fiksatoru sistēma vienkāršai uzstādīšanai un noņemšanai
  • domāts lietošanai vienīgi bezceļā;
  • sākotnējo stiprinājumu uzstādīšanu drīkst veikt vienīgi autorizēts dīleris, uzstādīšanas instrukcijas pieejamas RSD (BMW Motorrad remonta un apkopes dati) DVD.

 

20_Headlight-guard.jpg

 

LED priekšējie papildu lukturi

  • spēcīgi priekšējie LED papildlukturi lieta alumīnija korpusā;
  • uzlabota transportlīdzekļa redzamība;
  • uzlabota drošība uz ceļa;
  • moderna LED tehnoloģija:
    • diodēm ir praktiski neierobežots kalpošanas laiks, tās darbojas bez traucējumiem un nav nepieciešama apkope;
    • baltās diodes izstaro gaismu, kas ir līdzīga dienasgaismai, ceļu iluminējot atšķirīgā veidā.
  • diametrs ap 70 mm, garums ap 110 mm;
  • homoloģētas lietošanai jebkurā pasaules valstī, nav nepieciešama tehniska pārbaude vai sertifikācija (CE/SAE marķējums);
  • uzstādīt un pieslēgt drīkst vienīgi autorizēts dīleris, uzstādīšanas instrukcijas pieejamas RSD (BMW Motorrad remonta un apkopes dati) DVD.

 

21_LED-auxiliary-headlights.jpg

 

LED pagriezienu rādītāji

  • atraktīvi pagriezienu rādītāji ar LED tehnoloģiju;
  • pagriezienu rādītāji ar baltu stiklu, divas diodes katrā rādītājā;
  • uzlabota drošība uz ceļa, ko nodrošina diožu ilgmūžība;
  • ievērojami samazināts elektroenerģijas patēriņš;
    • uzstādot LED rādītājus, ir jāizmaina to mirgošanas frekvence. BMW Motorrad gadījumā to dara, izmantojot motocikla datu šinu. Visiem citiem pēcpārdošanas LED pagriezienu rādītājiem ir nepieciešams rezistors, kā rezultātā enerģijas patēriņš nesamazinās;
  • uzstādīšanu drīkst veikt vienīgi autorizēts dīleris, uzstādīšanas instrukcijas pieejamas RSD (BMW Motorrad remonta un apkopes dati) DVD;
  • piezīme: nav apstiprināti lietošanai ASV.

 

08_LED-flashing.jpg

 

Drošības vāciņš eļļas uzpildes kaklam

  • ar speciālu rīku slēdzams eļļas uzpildes kakla vāciņš;
  • aizsargā pret vāciņa zādzību, kā arī izslēdz svešķermeņu nonākšanu eļļošanas sistēmā;
  • izgatavots no frēzēta alumīnija, anodēts sudraba krāsā;
  • ar BMW Boxer logotipu;
  • piegādā komplektā ar speciālu rīku un blīvi.

 

22_Safety-plug-for-oil-filler-neck.jpg

 

Garāžas statīvs

  • paredzēts izmantošanai ar motocikla aizmugurējās piekares sviru. Izgatavots, izmantojot īpaša tērauda metinātas taisnstūra sekcijas;
  • domāts motocikla ātrai pacelšanai un noturēšanai drošā pozīcijā;
  • universāls statīvs, kas piemērots daudziem BMW Motorrad modeļiem;
  • darbības princips: statīva cauruļveida daļu ieliek aizmugurējā riteņa dobajā asī un, pieliekot spēku svirai, riteni paceļ. Statīvam ir pievienots adapteris, lai saskaņotu cauruļveida turētāja un ass diametru.

 

Borta instrumentu komplekts

  • borta instrumentu komplekts motocikla uzturēšanai un vienkāršiem apkopes darbiem;
  • mazs, viegls un daudzfunkcionāls;
    • ātri saliekami un izjaucami instrumenti ar adapteri un fiksatoru,
    • standarta daļu un instrumentu adapteri (9 x 12 mm un 3/8”) nozīmē, ka instrumentu komplektam var pievienot dažādus komponentus atkarībā no motocikla īpašnieka individuālajām vajadzībām;
  • instrumentu kvalitāte – funkcionalitāte, materiāli, izgatavošanas kvalitāte – atbilst augstākajiem standartiem;
  • instrumenti tiek piegādāti melnā mākslīgās ādas makā;
  • komplektā ietilpst:
    • teleskopiska aizdedzes sveču atslēga, w/f 14;
    • atslēga sešstūra dobgala skrūvēm, w/f 19 3/8”;
    • kvadrātveida skrūvgriežu adapteris – 1/4” hex;
    • regulējams adapteris, 3/8” – 9 x 12 mm;
    • uzgriežņu atslēga, w/f 10 un 14 – 9 x 12 mm;
    • gredzenveida uzgriežņu atslēga, w/f 17 – 9 x 12 mm;
    • krustveida skrūvgriezis PH1 un PH2 – 1/4” hex;
    • plakanais skrūvgriezis, 6 mm – 1/4” hex;
    • zvaigžņveida (Torx) skrūvgrieži 25, 30, 40, 45 un 50 – 1/4” hex;
    • uzgriežņu atslēgas adapteris, w/f 13 – 3/8” kvadrātveida;
    • diožu lukturis (bez baterijas¹);
    • borta instrumentu maks;
    • lietošanas instrukcija;
    • adapteris aizdedzes spolei jāpasūta atsevišķi. Instrumentu makā ir tukšs; nodalījums, kas paredzēts tieši šim papildaprīkojuma instrumentam.

 

¹ lukturim nepieciešamas četras LR-41 tipa 1,5 V baterijas.

 

Trīs atšķirīgi varianti

Aprīkojumu kombinējot pakotnēs, dažādas jaunā GS iezīmes ir iespējams izcelt vēl vairāk. Tas var būt sportiskāks, vēl komfortablāks vai specifiski piemērots gariem braucieniem. Katra no pakotnēm R 1200 GS apvelta ar īpašu raksturu. Kopā ar plašu aprīkojuma klāstu, kas pieejams pie jūsu dīlera, standarta GS var kļūt par jūsu īpašo GS.

 

wcms_kapitelheader_dynamik_paket_690_200.jpg 

Dinamiskā pakotne – neapturama

Dinamiskā pakotne nodrošina sportiskos komponentus. R 1200 GS iegūst dinamisku raksturu gan vizuāli, gan funkcionāli. Izdarot šādu izvēli, motocikla vadītāja rīcībā ir pareizā saķere uz jebkura seguma un iespaidīga izveicība jebkurā braukšanas situācijā.

Dinamiskā pakotnē ietverts šāds aprīkojums:wcms_content-halb_dynamik_paket.jpg

  • braukšanas režīmu sistēma ar iestatījumu Pro (ietver ABS Pro, stabilitātes un saķeres sistēmas HSC un DTC);
  • pārnesumu pārslēgšanas palīgs Pro;
  • priekšējais LED lukturis;
  • LED pagriezienu rādītāji.

 

 

wcms_kapitelheader_komfort_paket_690_200.jpg

Komforta pakotne – neaizvietojama

Komforta pakotne sniedz papildu braukšanas prieku un drošību. Jūs varat paļauties uz riepu spiediena kontroles sistēmu (RDC), jo informācija par spiedienu reāllaika režīmā tiek atainota instrument panelī. Ar papildu komfortu R 1200 GS mieru nekas nespēj satricināt.

Komforta pakotnē ietverts šāds aprīkojums: wcms_content-halb_komfort_paket.jpg

  • hromēta izplūdes sistēma;
  • riepu spiediena kontrole RDC;
  • roku aizsargi;
  • apsildāmie stūres rokturi.

 

 

wcms_kapitelheader_touring_paket_690_200.jpg

Tūrisma pakotne – bez robežām

Tūrisma pakotne ir domāta braucējiem, kas izbauda katru asfalta vai bezceļa kilometru un vislabprātāk sava R 1200 GS seglus nepamestu nekad. Pakotnē ietvertie komponenti garantē, ka gari braucieni ir mazāk nogurdinoši un komfortablāki.

Tūrisma pakotnē ietverts šāds aprīkojums: wcms_content-halb_touring_paket.jpg

  • piekare ar elektronisko vadību Dynamic ESA;
  • aprīkojums, kas nepieciešams navigācijas iekārtas uzstādīšanai;
  • Keyless Ride bezatslēgas piekļuve;
  • koferu turētāji kreisajā un labajā pusē;
  • borta dators Pro;
  • kruīzkontrole.

 

Rallye. Bezkompromisa optimizācija braukšanai bezceļā šo stilu padara īpašu – tas ir perfekts ambicioziem braucējiem, kas vēlas GS vadīt dinamiski uz jebkura ceļa. Tas kļūst skaidrs jau no pirmā acu uzmetiena, jo pat standarta aprīkojumā ir iekļautas dažādas labi pārdomātas, funkcionālas detaļas. Kombinācijā ar daudzveidīgajiem bezceļa piederumiem šis GS kļūst par bezceļa mašīnu, kuru nespēj apstādināt pilnīgi nekas.

Stils Rallye izceļas jebkurā vidē – gan vizuāli, gan funkcionāli. Sporta vējstikls nodrošina netraucētu redzamību un neierobežo motocikla vadītāja kustības, Adventure kāpšļi palielina kontroli pār motociklu bezceļā, Rallye sēdeklis ergonomiku padara vēl labāku.

Priekšējie sānu paneļi un degvielas tvertnes pārsegs Lupin blue metāliskajā krāsā vizuāli atrodas priekšplānā. Uz bākas sāniem uznests GS nosaukums Rallye stilā. Radiatora ietvars ir izgatavots no nerūsējošā tērauda un radiatoram ir aizsargrežģis – papildu robustumam bezceļa apstākļos. Motocikla pamatrāmis ir Cordoba blue krāsā, savukārt transmisija – melnā. Zelta krāsas bremžu skavas veido harmonisku kontrastu. Rallye stilu noslēdz melni spieķotie riteņi.

 

Exclusive. Stils GS entuziastiem, kam patīk braukt un būt ap motociklu, un kam, to darot, gribas izskatīties pārliecinoši.

Apvienojumā ar dinamisko pakotni šis GS kļūst par īstu kalnu skrējēju un pilsētas sprinteri. Pievienojot tūrisma aprīkojumu, šis R 1200 GS kļūst par ideālu un vispusīgu ceļotāju, kam nav par garu neviens brauciens.

Priekšējais augšējais dubļusargs un degvielas tvertnes pārsegs Iced chocolate metāliskajā krāsā ir viens no stila Exclusive spilgtākajiem akcentiem.

GS nosaukums ir lepni izvietots uz bākas, un radiatora aizsargrežģis ir izgatavots no nerūsējošā tērauda. Zelta krāsas bremžu skavas ir perfektā harmonijā ar rāmi Achat grey krāsā un melno transmisiju. Konsekventi veidoto motocikla izskatu lieliski noslēdz vadītāja komforta sēdeklis no papildaprīkojuma klāsta.

 

© 2016 SIA Inchcape BM Auto Privātuma politika BMW Motorrad Inchcape BM Auto MINI Inchcape International BMW website