Catalanograu uni
Lightwhite uni / Lupinblau metallic / Racingred uni
Racingred uni / Blackstorm metallic

S 1000 R

Bezkompromisa dinamika

Vai jūsu sirdspuksti ir tieši pievienoti motocikla tahometram? Ja tā, tad S 1000 R ir rodsters tieši jums – atbrīvots no visa liekā, taču maksimāli gatavs tīram braukšanas priekam. Tā agresīvais dzinējs ar 121 kW (165 ZS) jaudu liks jums smaidīt ik reizi, kad uzņems apgriezienus. Un jaunā HP sērijas titāna klusinātāja balss neradīs ne mazākās šaubas, kā jāskan dzīvei ātrajā joslā.

Adrenalīns uz diviem riteņiem. Dizains

Daži to dēvē par „kailo” motociklu, mēs to saucam par koncentrēšanos uz pašu nepieciešamāko. Tā brāļa, S 1000 RR, gēni ir acīm redzami: agresīvs „deguns zemē, aste gaisā” dizains, zīmīga nesimetriskā „seja” un raksturīgās „žaunas” sānos. Samazinātie sānu paneļi un precīzais krāsu pielietojums pasaka pavisam skaidri: jaudas piegāde te nav vienīgā lieta, kas ir bez kādiem kompromisiem. Trīs krāsojuma varianti – Motorsport, Catalano pelēkā un Racing sarkanā/Black storm metāliskā – uzsver motocikla raksturu.

Dinamikas avots: dzinējs

Augstas veiktspējas 4 cilindru rindas dzinējs, tāpat kā motocikla aizmugurējā daļa, nācis no S 1000 RR. Dzinējs atbilst izmešu standartam EU-4 un jaunajiem trokšņa ierobežojumiem, taču vienlaikus tā jauda ir palielināta līdz 121 kW (165 ZS), bet griezes līkne padarīta ekstrēmi lineāra, spēcīgu dinamiku nodrošinot visā apgriezienu diapazonā.

E-Gas elektroniskā droseles vadība dod jums iespēju šo jaudu izmantot vēl precīzāk. Savukārt sacīkšu apstākļos pārbaudītais pārnesumu pārslēgšanas asistents Pro dod iespēju ieslēgt augstāku vai zemāku pārnesumu, neizmantojot sajūgu – vēl labākai dinamikai un īsākam reakcijas laikam.

Piemērošanas iespējas. Aprīkojums

Jau standarta izpildījumā S 1000 R jums piedāvā divus braukšanas režīmus: Rain un Road. Rain nodrošina maigas droseles reakcijas, savukārt ABS un automātiskā stabilitātes kontrole ASC pieskaņojas slapja ceļa apstākļiem. Savukārt Road optimizē droseles reakcijas, ABS un ASC braukšanai pa sausu asfaltu.

Pēc izvēles jūs varat pievienot vēl divus braukšanas režīmus: Dynamic un Dynamic Pro. Šajā izpildījumā ABS Pro jums ļauj bremzēt pēdējā brīdī pat, ja motocikls ir sasvērts līkumā, turklāt jūs iegūstat dinamiskās saķeres kontroli DTC, starta kontroli un garāžu celiņa ātruma ierobežotāju. Dynamic Pro jums dod iespēju veidot individuālus iestatījumus. Tāpēc te eksistē tikai viena robeža – jūsējā.

Maksimāli saprātīgs. Individualizācijas iespējas

Atbildot neremdināmajām slāpēm pēc ceļa līkumiem, BMW Motorrad jums piedāvā divas īpaši veidotas aprīkojuma pakotnes. Pakotne Sport sniedz visu, ko sola tās nosaukums: pārnesumu pārslēgšanas asistentu Pro, kruīzkontroli, braukšanas režīmu sistēmu Pro, kas ietver apakšrežīmus Dynamic un Dynamic Pro, DTC, ABS Pro, garāžu celiņa ātruma ierobežotāju un starta kontroli. Savukārt pakotnē Dynamic ir iekļauta elektroniskā šasija DDC, apsildāmie stūres rokturi, LED pagriezienu rādītāji un dzinēja spoilers.

Turklāt ar HP sērijas kaltajiem riteņu diskiem jūsu motocikls svērs 2,4 kg mazāk, iegūstot vēl spilgtāku raksturu.

 

 
BMW S 1000 R
Motors  
Tips ūdens/eļļas dzeses 4 cilindru četrtaktu rindas dzinējs, četri vārsti uz cilindru, divas augšējās sadales vārpstas
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 80 mm x 49,7 mm
Darba tilpums 999 cm3
Maksimālā jauda 121 kW (165 ZS) pie 11 000 apgr./min
Maksimālā grieze 114 Nm pie 9250 apgr./min
Kompresijas pakāpe 12,1 : 1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana
Atgāzu kontrole atbilstība izmešu standartam EU-4, HP sērijas titāna klusinātājs
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums virs 200 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 6,7 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h 5,6 l
Degvielas tips augstas kvalitātes bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95–98 (RON) (automātiskā detonācijas kontrole; nominālā jauda ar 98 RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators 406 W
Akumulators 12 V / 9 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs daudzdisku sajūgs eļļas vannā, aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkcija, mehāniskais pievads
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes 6 ātrumu pārnesumkārba
Pārvads ķēdes, zobrati: 17/45
Šasija/bremzes  
Rāmis alumīnija kompozīta tilta tipa rāmis, dzinējs kā daļēji nesošs elements
Priekšējā riteņa piekare apvērsta teleskopiskā dakša, Ø 46 mm, regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija
Aizmugures riteņa piekare divpusējs alumīnija balsts, regulējama atsitiena amortizācija
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 120 mm / 120 mm
Riteņu bāze 1439 mm
Izskrējiens 98,5 mm
Stūrēšanas leņķis 65,2°
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 3,50 x 17''
Diska izmērs aizmugurē 6,00 x 17''
Riepas izmērs priekšā 120/70 ZR 17
Riepas izmērs aizmugurē 190/55 ZR 17
Priekšējās bremzes divi 320 mm diski (5 mm biezi), radiāli novietotas bremžu skavas ar 4 virzuļiem
Aizmugures bremzes 220 m disks (5 mm biezs), viena virzuļa peldošā skava
ABS BMW Motorrad Race ABS (daļēji integrēta), atslēdzama
Gabarīti/svars  
Garums 2057 mm
Platums (ar spoguļiem) 845 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1228 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 814 mm
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1805 mm
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 205 kg
Sausais svars 2)
Pilna masa 407 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 202 kg
Degvielas bākas tilpums 17,5 l
Rezerves tilpums ap 4 l

Pašmasa tehniskajos datos norādīta pēc DIN standarta.

1) saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un degvielas tvertni, kas uzpildīta par vismaz 90%.

 

© 2016 SIA Inchcape BM Auto Privātuma politika BMW Motorrad Inchcape BM Auto MINI Inchcape International BMW website