Thundergrey metallic
Cordobablau uni
Lightwhite uni

R 1200 R

No dizaina koncepta uz jaunu modeli – R 1200 R

Jaunais R 1200 R estētiskas pievilcības, dinamiskas veiktspējas  un dizaina jomā apstiprina status quo. Kad BMW Motorrad dizaineri savas vīzijas iemiesoja konceptuālajā Concept Roadster, šis motocikls bija lielākais viņu iedvesmas avots. Un tas nav nekāds pārsteigums – kā nekā jaunais R 1200 R ir spēcīgs, daudzpusīgs motocikls, kas tikai sev raksturīgā, unikālā veidā apvieno komfortu, atlētisku dabu un dizainu.

Totāli jauns dizains

Kompakts, stingrs, muskuļots – tāds dizains jauno motociklu skaidri atšķir no priekšgājēja. Apvērsta teleskopiskā dakša pēc S 1000 RR parauga tā veidolam dod ne tikai spēcīgu izteiksmi, bet arī stabilitāti un precīzu vadīšanu. Ar asi vilktajām līnijām gar degvielas bāku un plūstošo pāreju no sēdekļa uz astes daļu rodstera izskats pilnībā atbilst tam, kā tas brauc.

Individuāls stils

Pirmo reizi R 1200 R ir pieejams ne tikai pamatkrāsā, bet vēl divos atšķirīgos stila variantos: klasiskajā, mūžam aktuālajā Cordoba zilajā vai atlētiski baltajā Light ar motora spoileru virsbūves krāsā un rāmi spilgtā Racing sarkanajā. Trešais variants – pelēka metāliskā krāsa Thunder .

Modernākās tehnoloģijas

Arī tehnoloģiju ziņā R 1200 R spēris soli priekšā laikam. 125 ZS maksimālā jauda R 1200 R dod izcilu dinamiku. Kopā ar braukšanas režīmiem, kas ir tikai pogas nospiešanas attālumā, papildaprīkojumā pieejamā saķeres kontrole DTC ievērojamo spēku efektīvi novada līdz asfaltam. Motocikla pilots lieliski pārredz ceļu un pilnībā pārvalda situāciju, arī pateicoties jaunam, funkcionāli paplašinātam instrumentu panelim, kas uzstādīts uz augstākās kvalitātes alumīnija tiltiņa.

Pilnīga neatkārtojamība

R 1200 R pircējiem pieejamais aprīkojuma un aksesuāru klāsts ir īpaši iespaidīgs: bākas soma, BMW Navigator V un četri dažādi vējstikli ir perfekts solis, kā sagatavoties tūrisma braucienam, kamēr Dynamic ESA sistēma vēl plašāk atklāj motocikla dinamisko talantu. Dažādas inovatīvas sistēmas, piemēram, navigācijas integrācija ar multikontrolieri, pārnesumu pārslēgšanas asistents Shift Assistant Pro un bezatslēgas pieeja Keyless Ride, sportiskā stila rodsteru padara par īsteni vispusīgu motociklu. Nepamanīta nepaliks arī uzmanība, kas veltīta detaļām, sākot ar frēzētām svirām un vadītāja kāpšļiem un beidzot ar nerūsējošā tērauda aizsargstieņiem, kas apstrādāti ar elektropulēšanu, rodot perfektu līdzsvaru starp funkcionalitāti un vizuālu individualitāti.

Rodsteru revolūcija ir sākusies.

 

 
BMW R 1200 R
Motors  
Tips gaisa/šķidruma dzeses četrtaktu opozītmotors, divas sadales vārpstas uz cilindru, viena balansējošā vārpsta
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 101 mm x 73 mm
Darba tilpums 1170 cm3
Maksimālā jauda 92 kW (125 ZS) pie 7750 apgr./min
Maksimālā grieze 125 Nm pie 6500 apgr./min
Kompresijas pakāpe 12,5 : 1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana ieplūdes kolektorā
Atgāzu kontrole slēgtas sistēmas trīspakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība emisiju standartam EU-4
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums virs 200 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 3,9 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h 5,4 l
Degvielas tips bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95 (RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators trīsfāzu ģenerators, 508 W (nominālā jauda)
Akumulators 12 V/12 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs sajūgs eļļas vannā, ar hidraulisko pievadu
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes 6 pārnesumu ātrumkārba
Pārvads vārpstas piedziņa
Šasija/bremzes  
Rāmis divu sekciju tērauda cauruļu rāmis ar pieskrūvētu priekšējo un aizmugures sekciju, motors kā nesošs mezgls
Priekšējā riteņa piekare teleskopiska apvērstā dakša, 45 mm
Aizmugures riteņa piekare lieta alumīnija vienpusēja svira ar BMW Motorrad Paralever; centrālais amortizators, ar rokratu iestatāms hidraulisks atsperes priekšnospriegojums, ar rokratu regulējama atsitiena amortizācija
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 140 mm/140 mm
Riteņu bāze 1515 mm
Izskrējiens 125,6 mm
Stūrēšanas leņķis 62,3 °
Riteņi lieti alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 3,50 x 17"
Diska izmērs aizmugurē 5,50 x 17"
Riepas izmērs priekšā 120/70 ZR 17
Riepas izmērs aizmugurē 180/55 ZR 17
Priekšējās bremzes divi 320 mm peldošie diski, 4 virzuļu radiālās bremžu skavas
Aizmugures bremzes viens 276 mm bremžu disks, divu virzuļu peldošā skava
ABS BMW Motorrad Integral ABS (daļēji integrāla), atslēdzama
Gabarīti/svars  
Garums 2165 mm
Platums (ar spoguļiem) 880 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1300 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 790 mm (zemais*/augstais* vadītāja sēdeklis 760/820 mm) * papildaprīkojums
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1780 mm (zemais*/augstais* vadītāja sēdeklis 1720/1835 mm) * papildaprīkojums
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 231 kg
Sausais svars 2) n/d
Pilna masa 450 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 219 kg
Degvielas bākas tilpums 18 l
Rezerves tilpums ap 4 l

Tehniskie dati attiecas uz pašmasu pēc DIN standarta

1) Saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un vismaz par 90% uzpildītu degvielas tvertni

Piezīme: Visi motocikli ir aprīkoti tikai ar aprīkojumu, ko pieprasa likums (piemēram, atstarotājiem, kā to paredz Euro 4 standarts).

 

Tūrisma koferi

  • stingri plastmasas koferi, ūdens šļakatu droši
  • kopējā ietilpība: ap 63 l (labajā pusē ap 31 l, kreisajā pusē ap 32 l)
    • kreisās puses koferis ir mazliet lielāks, un tajā viegli ietilpst viena ķivere
  • koferu vāki krāsoti granīta pelēkā matētā metāliskā krāsā
  • koferi var būt slēdzami; pieejama vienas atslēgas sistēma motociklam un koferiem
  • maksimālā kravnesība vienam koferim: 10 kg
  • ieteicamais maksimālais ātrums ar uzstādītiem koferiem (vai koferi): 180 km/h
  • viena kofera svars: ap 3,8 kg
  • integrēti rokturi, kas netraucē, kad koferi nav uzstādīti
  • papildu iespēja: ūdensdrošas iekšējās somas

 

Tūrisma koferu iekšējās somas

  • funkcionālas, saturīgas iekšējās bagāžas somas
  • pamatnes izgatavotas no EVA (etilēnvinilacetāta) ar likras pārklājumu
  • somu vāki izgatavoti no mehāniski izturīga poliestera ar PU pārklājumu
  • ūdensdrošas somas, to forma un dizains veidoti, lai specifiski atbilstu koferu formai
  • specifiski veidota aizmugures forma, lai pilnībā izmantotu kofera tilpumu
  • gumijoti divvirzienu rāvējslēdzēji trīs pusēs ērtai satura pieejamībai
  • nodalošs tīkls somas vākā
  • rokturis un regulējama, noņemama pleca siksna
  • kontrastējoša pelēka odere no 100% poliestera ar PU pārklājumu
  • BMW Motorrad logotips
  • krāsa: melna

 

Bagāžas kaste

  • ūdensdroša plastmasas kaste
  • ietilpība: ap 30 l, pietiekami liela, lai ievietotu 1 ķiveri
  • kastes vāks nokrāsots granīta pelēkā matētā metāliskā krāsā
  • kaste var būt slēdzama, pieejama sistēma ar vienu atslēgu motociklam un kastei
  • maksimālā kravnesība: 5 kg
  • ieteicamais maksimālais ātrums ar uzstādītu bagāžas kasti: 180 km/h
  • svars: ap 3,8 kg

 

Bākas soma

  • īpaši funkcionāla bākas soma
  • izgatavota no mehāniski izturīga poliestera ar PU pārklājumu
  • somas forma veidota, lai perfekti piegultu motocikla bākai, apakšdaļa izgatavota no EVA
  • ūdensdrošs, paplašināms centrālais nodalījums:
    • ietilpība: ap 5 l, paplašināma līdz aptuveni 9 l
    • iekšējā soma ūdensdroša, ar saritināmu aizdari un laminētām šuvēm
    • divvirzienu rāvējslēdzēji trīs pusēs ērtai piekļuvei saturam
  • ūdeni atgrūdošs mazais karšu nodalījums:
    • ērta pieeja, izmantojot 2 gumijotus divvirziena rāvējslēdzējus abās pusēs (galvenajā nodalījumā)
    • pretslīdes PU pārklājums
  • ūdeni atgrūdoša ārēja kabata ar rāvējslēdzēja aizdari
  • rokturis un regulējama, noņemama pleca siksna
  • neaizsedz skatu uz navigācijas iekārtu
  • maksimālā kravnesība: 5 kg
  • maksimālais ieteicamais ātrums ar uzstādītu bākas somu: 180 km/h
  • kontrastējoša pelēka odere no 100 % poliamīda ar PU pārklājumu
  • BMW Motorrad logotips uz ārējās kabatas
  • krāsa: melna

 

Motora spoilers

  • izteiksmīgi veidots divdaļīgs motora spoilers
  • izgatavots no poliamīda (PA 6) un stiklšķiedras, UV staru drošs un mehāniski izturīgs
  • krāsots motocikla krāsā vai gruntēts
    • krāsojuma versijas: Lightwhite nemetāliskā krāsa izpildījumā
    • krāsotās versijas pieejamas arī kā papildu aprīkojums (uzstāda pie dīlera)
  • sniedz vizuālu motocikla uzlabojumu un individualizācijas elementu
  • svars: ap 190 g katra puse
  • nav uzstādāms kombinācijā ar motora aizsargstieņiem

 

LED pagriezienu rādītāji

  • vizuāli atraktīvi pagriezienu rādītāji uz kājas, ar modernāko LED tehnoloģiju
  • balti iekrāsots pagrieziena rādītāju stikls, 2 diodes uz rādītāju
  • vairāk drošības uz ceļa, pateicoties praktiski neierobežotam diožu kalpošanas laikam
  • pieejami kā papildu aprīkojums (uzstāda pie dīlera)

 

Akrapovič sporta klusinātājs

  • papildaprīkojuma klusinātājs ar dobjāku skaņu un sportiskāku izskatu
  • titāna korpuss, iekšējās daļas no nerūsējošā tērauda
  • ievērojams svara samazinājums salīdzinājumā ar standarta klusinātāju (ap 1 kg)
  • oglekļa šķiedras uzgalis un karstuma sargs
  • jauda un griezes moments standarta sistēmas līmenī
  • ar lāzeru iestrādāts Akrapovič logotips sānos
  • apstiprināts izmantošanai uz koplietošanas ceļiem

 

Regulējami kāpšļi, frēzēti

  • augstas kvalitātes frēzēti priekšējie kāpšļi komplektā ar pārnesumu pārslēgu un bremžu sviru
  • augstas stiprības alumīnijs, anodēts, pelēkā krāsā
  • individuāla ergonomiska regulēšana
  • priekšējie kāpšļi iestatāmi augstumā vienā no trim pozīcijām:
    • augšējā pozīcija sakrīt ar standarta kāpšļu augstumu, divas pārējās ir zemākas
    • vienkārša iestatīšana ar skrūvi
  • pārnesumu pārslēgu un bremžu sviru var regulēt gan augstumā, gan uz priekšu un aizmuguri
    • sviras regulējamas atbilstoši braucēja apavu izmēram
  • 3 gumijas ieliktņi kāpšļos drošai un komfortablai saķerei
  • uzsver motocikla sportisko dizainu
  • ar lāzeru iestrādāts BMW Motorrad logotips

 

Vējstikls Sport, R 1200 R

  • jūtama motocikla vadītāja aizsardzība no gaisa plūsmas
  • saglabāts klasiskais rodstera izskats
  • vējstikls Sport pieejams divos izpildījumos: caurspīdīgs vai tonēts
    • tonētā versija pastiprina motocikla izskata sportisko pusi
    • caurspīdīgais bezkrāsas vējstikls pieejams arī kā papildu aprīkojums (uzstāda dīleris)
  • pretskrāpējumu pārklājums


Augstais vējstikls, R 1200 R

  • uzlabota motocikla vadītāja aizsardzība no gaisa plūsmas un nokrišņiem
  • palielinātas tūrisma spējas, pat gari braucieni pa šoseju nodrošināti ar komfortu
  • augstāks (+ apm. 80 mm) un platāks (+ apm. 45 mm) nekā vējstikls Sport
  • pretskrāpējumu pārklājums ilgai kalpošanai un nemainīgi labai caurredzamībai

 

Sēdekļa varianti

  • priekšējais sēdeklis Sport (1)
    • augsts un šaurs sportiskai braukšanai īpaši aktīvā sēdpozīcijā
    • arī motociklistiem ar lielu augumu
    • sēdekļa augstums: 840 mm, kāju iekšējais loks sēžot: 1875 mm
  • priekšējais augstais sēdeklis (2)
    • R 1200 R tikai kā papildaprīkojums
    • sēdekļa augstums: 820 mm, kāju iekšējais loks sēžot: 1835 mm
  • priekšējais sēdeklis (3)
    • R 1200 R standarta sēdeklis
    • sēdekļa augstums: 790 mm, kāju iekšējais loks sēžot: 1780 mm
  • priekšējais zemais sēdeklis (4)
    • papildu aprīkojums abiem modeļiem
    • sēdekļa augstums: 760 mm, kāju iekšējais loks sēžot: 1720 mm
  • aizmugures sēdeklis
    • R 1200 R standarta sēdeklis
  • aizmugures sēdeklis Comfort
    • R 1200 R papildaprīkojums
    • komfortablāks, ar augstāku polsterējumu un nedaudz lielāku sēdvirsmu
    • ievērojami uzlabots sēdēšanas komforts
    • kombinējams ar visām priekšējā sēdekļa versijām
    • krāsa (visām versijām): melna

 

BMW Motorrad Navigator V

  • Bluetooth savietojama GPS navigācijas iekārta, kas optimizēta lietošanai uz motocikla
  • liels, košs 5 collu displejs
  • pieejama ar Eiropas vai ASV kartēm¹, vai bez iepriekš uzstādītiem karšu datiem
  • neierobežota bezmaksas karšu atjaunošana (tikai, ja kartes iepriekš uzstādītas)
  • 8 GB integrētā atmiņa, ligzda SD kartei
  • papildu Garmin Smartphone Link funkcionalitāte, kas reālā laika režīmā nodrošina informāciju par satiksmi, laikapstākļu prognozi u.c.

 

¹pieejams tikai ASV

 

Aizsargstieņi

  • robusti divdaļīgi aizsargstieņi no caurulēm, kam piemērota elektropulēšanas apstrāde
  • efektīvi aizsargā cilindrus un cilindru galvas nelielos negadījumos
  • samazina vadītāja risku apdedzināties (no izplūdes caurulēm), ja motocikls apgāžas
  • aizsargtieņi nesamazina motocikla maksimālo sasvēršanas leņķi, braucot līkumos
  • svars: ap 3,7 kg
  • nav pieejami kombinācijā ar motora spoileru un/vai cilindru galvu aizsargiem

 

© 2016 SIA Inchcape BM Auto Privātuma politika BMW Motorrad Inchcape BM Auto MINI Inchcape International BMW website