Granite grey metallic / Black storm metallic
Light white uni / Lupin blue metallic / Racin gred uni
Racing red uni / Light white uni

S 1000 RR

Ikona starp supermotocikliem

S 1000 RR bija superbaiku jeb supermotociklu revolūcijas avangardā jau no paša sākuma. Vēlāk, turpinot motocikla pilnveidošanu, tika noslīpēta pārbaudītā koncepcija un pievienotas jaunākās tehnoloģijas. Viens faktors, laikam ejot, tomēr palika nemainīgs – ar iespaidīgo jaudas līkni un veiktspēju RR ir pionieris arī šodien.

Tagad dinamiskā saķeres kontrole DTC ir iekļauta S 1000 RR bāzes aprīkojumā – vēl spilgtākai braukšanas dinamikai un drošībai uz ceļa. Rezultātā S 1000 RR aizvien ir tīrasiņu sporta motocikls – trasē vai uz šosejas. Bet tā inovatīvās tehnoloģijas ļauj jums izbaudīt RR veiktspēju intensīvāk un tiešāk nekā jebkad agrāk.

Uzvarētāja izskats. Vai cīnītāja

RR ir īsts supermotocikla iemiesojums, un tas pilnībā attiecas arī uz motocikla dizainu. Ar tā pāršķelto seju un nesimetriskajiem priekšējiem lukturiem tas ir momentā atpazīstams. Asās kontūras izskatam piešķir ekstrēmu precizitāti, līnijām un formām citai citu perfekti papildinot. Tas izstaro mīlestību uz taisnēm un līkumiem no priekšas līdz pat aizmugurei, un tā izsalkums pēc augstākā līmeņa veiktspējas ir viegli saskatāms. RR ar jums dalās savā kaislībā uz paātrinājumu un ātrumu.

S 1000 RR ir pieejams trīs krāsojuma variantos: Granite grey metāliskajā krāsā ar metālisko Black storm ir notverts lielās pilsētas tumšais bezdibenis, radot elpu aizraujošu izskatu. Racing red apvienojumā ar Light white un sarkanām uzlīmēm uz riteņiem uzsver motocikla dinamisko veiktspēju. Salikums no Light white, Lupin blue metāliskās krāsas un Racing red, to papildinot ar sarkanām līnijām uz riteņu diskiem, ir vizuāls atgādinājums tam, ka motocikls pieder sacīkšu tehnikas žanram un BMW motorsporta saimei.

Uzvaroši rādītāji. Iespaidīga veiktspēja

S 1000 RR šķidrumdzeses četru cilindru rindas dzinējs attīsta 146 kW (199 ZS) pie 13 500 apgr./min, savukārt maksimālais griezes moments ir 113 Nm pie 10 500 apgr./min. Iespaidīgi rādītāji, ko izjūt ikviens šī motocikla vadītājs. Taču pat pie šāda veiktspējas līmeņa standartā iekļautā dinamiskā saķeres kontrole DTC nodrošina ievērojami labāku drošību. Tikpat iespaidīga, ņemot veiktspēju, ir S 1000 RR atbilstība izmešu standartam EU-4.

Dažādi tehniskie risinājumi ļauj jums S 1000 RR spējas piedzīvot vēl intensīvāk, tajā pašā laikā nodrošinot daudz labāku kontroli visdažādākajās satiksmes situācijās. Trīs braukšanas režīmi – Rain, Sport un Race – garantē optimālu elektriskās droseles, ABS un ASC kooridināciju pat mainīgos braukšanas apstākļos. Dinamiskā saķeres kontrole DTC un ABS, kas tagad ir standarta aprīkojums, sniedz vēl lielāku drošību.

Elektriskā drosele palīdz motocikla milzīgo jaudu pielietot precīzāk un tiešāk. Ar ārkārtīgi augsto izšķirtspēju instrumentu panelis nodrošina skaidru izvēlēto iestatījumu atainošanu līdzās braukšanas ātruma un dzinēja apgriezienu rādījumiem. Rezultātā jūs iegūstat vienmēr optimālu pārskatu par RR darbību un jūsu izvēlētajiem iestatījumiem

Veiktspēja un perfekcija ik sīkākajā detaļā

Taču pat šeit ir iespējami uzlabojumi, piemēram, ar papildu aprīkojumā klāstā pieejamo braukšans režīmu sistēmu Pro, kurā ietverti divi individuāli apakšrežīmi – Slick un User, kā arī ABS ar motocikla sasvēršanas sensoru. Esot augstākajā veiktspējas līgā, RR ir pieejamas vairākas ērtas sistēmas: Pro Shift Assistant jeb pārnesumu pārslēgšanas palīgs ļauj jums ieslēgt augstāku vai zemāku pārnesumu, neizmantojot sajūgu un gāzes rokturi – vēl labākam paātrinājumam. Launch Control jeb starta kontrole un Pit Lane Limiter jeb garāžas celiņa ātruma ierobežotājs nāk tieši no sacīkšu pasaules.

S 1000 RR aizvien ir augstākās klases supermotocikls. Vienādā mērā – trasē un uz ceļa.

 

 
BMW S 1000 RR
Motors  
Tips ūdens/eļļas dzeses 4 cilindru četrtaktu rindas dzinējs, četri titāna vārsti uz cilindru, divas augšējās sadales vārpstas
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 80 mm x 49,7 mm
Darba tilpums 999 cm3
Maksimālā jauda 146 kW (199 ZS) pie 12 500 apgr./min
Maksimālā grieze 113 Nm pie 10 500 apgr./min
Kompresijas pakāpe 13,0:1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana, maināmas ģeometrijas ieplūde
Atgāzu kontrole slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU4, elektroniski kontrolēta savienojošā caurule
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums virs 200 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 6,7 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h
Degvielas tips standarta kvalitātes bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95 – 98 (RON) (detonācijas kontrole; nominālā jauda ar 98 RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators 406 W
Akumulators 12 V / 9 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs daudzdisku sajūgs eļļas vannā, aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkcija, mehāniskais pievads
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes 6 ātrumu pārnesumkārba
Pārvads ķēdes, zobrati: 17/45
Šasija/bremzes  
Rāmis alumīnija kompozīta tilta tipa rāmis, dzinējs kā daļēji nesošs elements
Priekšējā riteņa piekare apvērsta teleskopiskā dakša, Ø 46 mm, regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija, regulējams atsperu spriegojums
Aizmugures riteņa piekare divpusējs alumīnija balsts, regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija, regulējams atsperes spriegojums
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 120 mm / 120 mm
Riteņu bāze 1438 mm
Izskrējiens 96,5 mm
Stūrēšanas leņķis 66,5°
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 3,50 x 17"
Diska izmērs aizmugurē 6,00 x 17“
Riepas izmērs priekšā 120/70 ZR 17
Riepas izmērs aizmugurē 190/55 ZR 17
Priekšējās bremzes divi 320 mm peldošie bremžu diski, bremžu skavas ar 4 virzuļiem
Aizmugures bremzes viens 220 mm disks, peldošā bremžu skava ar vienu virzuli
ABS BMW Motorrad Race ABS (daļēji integrēta), atslēdzama, ar iestatāmiem režīmiem
Gabarīti/svars  
Garums 2050 mm
Platums (ar spoguļiem) 826 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1140 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 815 mm
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1805 mm
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 208 kg
Sausais svars 2)
Pilna masa 407 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 199 kg
Degvielas bākas tilpums 17,5 l
Rezerves tilpums 4 l

Pašmasa tehniskajos datos norādīta pēc DIN standarta.

1) saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un degvielas tvertni, kas uzpildīta par vismaz 90%.

 

GARANTĒTA VEIKTSPĒJA

S 1000 RR dižojas ar ārkārtīgi iespaidīgu veiktspēju, vienlaikus nodrošinot atbilstību izmešu standartam EU-4. Iepazīstiet modernākās tehnoloģijas RR arsenālā.

 

DZINĒJS

TIKPAT JAUDĪGS KĀ VIENMĒR

S 1000 RR šķidrumdzeses četru cilindru rindas  motors attīsta satriecošu 146 kW (199 ZS) jaudu pie 13 500 apgr./min un maksimālo griezes momentu 133 Nm pie 10 500 apgr./min. Taču ar tādu jaudas līkni, kā šim dzinējam, sākot no 4500 apgriezienu, uzstājīgajai paātrinājuma dinamikai nedrīkst nepievērst uzmanību.

Droseles vārstu vadība notiek ar elektronisko kontroli, izmantojot jaunu droseles aktuatora tehnoloģiju.

 

IZPLŪDES SISTĒMA

OPTIMIZĒTA VADĪTĀJAM UN DINAMIKAI

Aizmugurējās klusinātājs ar divkāršu atgāzu plūsmu ir devis lielāku griezes momentu pie nelieliem apgriezieniem, kā arī uzlabotu ieplūdes ciklu. Tas arī ļāvis samazināt atgāzu pretspiedienu un palielināt jaudu. Atbilstība jaunajam izmešu standartam EU-4, kā arī trokšņa ierobežojumam ir panākta bez jebkādiem veiktspējas zudumiem.

 

DINAMISKĀ AMORTIZĀCIJAS KONTROLE DDC

PIEMĒROJAS MILISEKUNDĒS

Dinamiskā amortizācijas kontrole jeb DDC ir elektroniska sistēma, kas nepārtraukti piemēro piekares darbību braukšanas situācijai. Ar 10 milisekunžu intervālu DDC vadības bloks apstrādā ievērojamu datu apjomu par saķeri, motocikla sasvēršanas leņķi un amortizatoru darbību. Jums, motocikla vadītājam, tas nozīmē, ka jebkurā situācijā RR ir optimāla saspiešanas un atsitiena amortizācija. Kompromisi, kas saistīti ar piekares iestatījumiem, nu ir pagātnē.

 

DINAMISKĀ SAĶERES KONTROLE DTC

PRECĪZĀKA DARBĪBA, PAT SASVEROT MOTOCIKLU

Dinamiskā saķeres kontrole DTC, kas tagad ir standarta aprīkojums, dod būtisku ieguldījumu augsta līmeņa dinamikā un izcilā drošībā. Īpaši, ja braukšanas apstākļi ir mainīgi, ceļa segums nodrošina zemu saķeres līmeni vai saķere mainās ļoti spēji, DTC sniedz nenovērtējamu atbalstu.

Aizmugurējā riteņa buksēšanu detektē ABS un motocikla sasvēršanas sensori, piemērojot dzinēja vadību tā, lai tiktu sasniegta labākā iespējamā saķere. DTC arī ņem vērā motocikla sasvēršanas pakāpi. DTC individuāli piemērojas katram no dažādajiem braukšanas režīmiem, tādā veidā nodrošinot maksimālu braukšanas drošību jebkurā situācijā.

 

Elektriskā drosele

Kontrole ar pirkstu galiem

S 1000 RR par 100% tiek kontrolēts ar elektrisko droseli. Tas sniedz vairākus ieguvumus. Degvielas padeves elektroniskā  kontrole nozīmē, ka droseles vārsti tiek vadīti daudz precīzāk. Šī ride-by-wire sistēma braucējam ļauj dot daudz niansētākas komandas ar gāzes rokturi un to arī precīzāk atlaist. Piedevām gāzes rokturis prasa mazāku fizisko spēku, jo pievads vairs nav mehānisks.

 

PIEKARE

TEICAMA VEIKLĪBA UN SAĶERE

Ar asu 66,5 grādu stūrēšanas leņķi, garu 1425 mm riteņu bāzi, zemu novietotu aizmugurējās piekares balsta stiprinājuma punktu, īsu izskrējienu, platu stūri un vieglu aizmuguri pat S 1000 RR šasija un piekare ir orientēta uz maksimālu veiktspēju. Piekares ģeometrija vadītājam sniedz lielisku priekšējā riteņa izjūtu. Izteiktā veiklība, vieglā vadīšana, aizmugurējā riteņa mehāniskā saķere un atgriezeniskā saite par saķeres līmeni tikai pasvītro S 1000 RR vadīšanas intensīvo pieredzi.

 

PROSHIFT PALĪGS

PĀRNĒSUMU PĀRSLĒGŠANA SACĪKŠU STILĀ

Pro Shift Assistant jeb pārnesumu pārslēgšanas palīgs ir ietaise, ko pazīst un ir iecienījuši motošosejas sportisti – tas atvieglo augstāka vai zemāka pārnesuma ieslēgšanu. Jums, motobraucējam, šis palīgs nodrošinās vairākas priekšrocības, ļaujot vieglāk tvert stūri straujas bremzēšanas laikā vai, izmantojot sajūgu.

Piedevām būtiski samazinās slodzes izmaiņas ietekme uz aizmugurējo riteni, atvieglojot iecerētās trajektorijas saglabāšanu. Visbeidzot šis palīgs samazina pārnesumu pārslēgšanas laiku. Jūs redzēsiet, jums tas patiks – ne tikai standarta situācijās.

 

KALTIE RITEŅU DISKI

NO SACĪKŠU TRASES UZ CEĻA

Riepas un diski nosaka to, kāds ir motocikla kontakts ar ceļu. Labākais risinājums ir HP sērijas kaltie alumīnija diski, kas ir pieejami kā papildu aprīkojums un ir apstiprināti lietošanai kopsatiksmē.

Izvēloties riepas, ir divas iespējas: Pirelli Diabolo Supercorsa SP C 120/70 ZR 17 priekšā un Diabolo Supercorsa SP 200/55 ZR 17 aizmugurē. Alternatīva – Continental Conti Race Attack Compound 120/70 ZR 17 priekšā un Conti Race Attack Compound 200/55 ZR 17 aizmugurē.

Lieki teikt, ka tagad standarta aprīkojumā ietilpstošā dinamiskā saķeres kontrole (DTC) ir precīzi noregulēta, lai optimāli strādātu ar izvēlētajām riepām.

 

BRAUKŠANAS REŽĪMI

IKVIENAM CEĻAM, IKVIENAM BRAUCĒJAM

Braukšanas režīmi Rain, Sport un Race ar ABS un ASC pieder S 1000 RR standarta aprīkojumam. Kā papildu aprīkojumu nosauktajiem režīmiem vēl var pievienot Slick un User. Pēdējā motocikla vadītājs var izveidot dažādus DDC un DTC iestatījumus, iegūstot divus atšķirīgus piekares regulējumus, ko var izmēģināt gaitā, vien nospiežot pogu.

 

DISPLEJS

VĒL VAIRĀK INFORMĀCIJAS

Instrumentu panelis vēl bez braukšanas ātruma un dzinēja apgriezienu rādījumiem skaidri ataino izvēlētos iestatījumus. Displejā līdzās citai informācijai var tikt atainoti šādi dati: DDC un sacīkšu trases iestatījumi, motocikla sasvēršana, ar DTC saistītā griezes momenta samazināšana, apļa laiks un apļa garums, apļa specifiskais ātrums, izvēlētais braukšanas režīms, gāzes roktura iestatījums, kā arī apļa laikā izdarīto pārnesumu pārslēgšanu skaits.

 

DIZAINS

PIETIEK AR VIENU SKATIENU

RR patika likt lietā milzīgo jaudu ir redzama momentā. Tā kontūras ir veidotas ļoti asas. Sākot no asimetriskās „sejas”, garā dzinēja spoilera un līdz pat dinamiski veidotajai aizmugurei – katru tā elementu šķiet definējis radikāls ātrums un dzinulis mesties uz priekšu. Pat stāvot uz vietas, žaunām līdzīgās atveres sānu paneļos liecina par RR niknumu.

 

© 2016 SIA Inchcape BM Auto Privātuma politika BMW Motorrad Inchcape BM Auto MINI Inchcape International BMW website