Pearl white metallic
Cosmic Black
Strato blue metallic

G 310 R

Intensīva braukšanas bauda.

BMW G 310 R ir braukšanas baudas esence. Tas ir radīts pulsējošām pilsētām un visiem tiem, kam vienkārši patīk braukt ar motociklu. Tas ir viegli manevrējams, vienkārši vadāms un vienlaikus sportisks. Vai jūs būtu gara auguma vai neliels motobraucējs – uz G 310 R ikviens uzreiz jutīsities kā mājās! Motociklam ir neliels svars, toties īsti spēcīgs 313 cm3 dzinējs. Jaunais motocikls droši un uzticami jūs nogādās darbā vai pilsētas karstākajā punktā. G 310 R ir īsts BMW motocikls, bet ar samazinātu dzinēja tilpumu. Maksimāla kvalitāte, ekselenta izgatavošana un ekstraordināra tehnoloģija nodrošina intensīvu braukšanas baudu.

 

Labi gēni. Labs izskats.

Labs izskats, tā nekļūdīgi ir no ģimenes nākusi iezīme – G 310 R acīm redzami ir mantojis S 1000 R gēnus. Sportiskais priekšējais luktura korpuss ar jaudīgu gaismas avotu, dinamiski noformēta degvielas tvertne un tipiskas rodstera proporcijas jauno modeli uz ielas transformē īstā skatienu magnētā. G 310 R vienlaikus ir viegls un spēcīgs, pateicoties dinamiskam priekšgalam un izteiksmīgai aizmugurei. Īsais sēdeklis uzsver rodstera dinamismu aizmugures daļā un īpaši baltajā krāsā motociklam piešķir no motoru sporta nākuša dizaina garu. Zelta krāsā anodētā priekšējā dakša un bremžu skavas uzsver mašīnas augsto izgatavošanas kvalitāti.
Cita spilgta motocikla daļa ir aizmugurējās piekares svira. Tās konstrukcija ar atvērto struktūru nodrošina mazāku svaru, bet amortizatora statnis – stabilitāti. Platās riepas sniedz nepieciešamo saķeri ar ceļu – braukšanas bauda ir garantēta.

 

Viegls, spēcīgs, ar labām manevrēšanas spējām.

Arī tehnikas jomā G 310 R nav gatavs būt otrajā vietā. Gluži otrādi: ar gudriem un nekonvenciāliem tehniskajiem risinājumiem jūs nevis sekosiet, bet būsiet līdera pozīcijās. Viena cilindra četrtaktu dzinējs ar 313 cm3 darba tilpumu ir viena no lietām, kas to nodrošinās. Neparastais cilindra sagāzums uz aizmuguri un par 180 grādiem pagrieztā cilindra galva pazemina smaguma centru un novirza to tuvāk priekšējam ritenim. Pateicoties šim risinājumam, G 310 R ir izveicīgāks un vieglāk kontrolējams. Zemā un garā aizmugurējās piekares svira sniedz vēl vairāk stabilitātes, vienlaikus ļaujot iztikt bez nevajadzīgas riteņu bāzes pagarināšanas.
Bez tās nav bijis neviens BMW motocikls kopš 2013. gada: standarta ABS. Tā uzstādīta arī G 310 R un garantē drošību katrā braucienā. Labs izskats, spēcīga dinamika un par 160 kg mazāks svars ar pilnu degvielas tvertni – ar G 310 R jūs varat vienkārši izbaudīt motobraukšanu.

 

Ar to vēlas braukt ikviens.

Vadiet G 310 R pa pilsētas ielām bez stresa un pilnīgi relaksēti. Pat lielpilsētas burzmā un jezgā jūs, pateicoties veiksmīgi izveidotajam vadības rīku novietojumam, jutīsieties pārliecinoši. Stūres, kāpšļu un vadības elementu veiksmīgs ergonomiskais izvietojums sniedz lielisku motocikla vadīšanas sajūtu. G 310 R piedāvā īsto sēdekli visu veidu braucējiem, nodrošinot stabilitāti uz motocikla. Lai kāds būtu ceļa segums, piekares ģeometrija, atsperes un amortizācija motociklu pilsētā padara līdzīgu izveicīgam lēcējam. Vai smagā pilsētas satiksmē, braucot uz darbu, vai vienkārši izbaudot pilsētu nedēļas nogalē – ar G 310 R jūs vienkārši gribēsiet braukt!

 

 
BMW G 310 R
Motors  
Tips viencilindra četrtaktu dzinējs, četri vārsti, divas augšējā novietojuma sadales vārpstas, eļļošanas sistēma ar sauso karteri
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 80 mm x 62,1 mm
Darba tilpums 313 cm3
Maksimālā jauda 25 kW (34 ZS) pie 9500 apgr./min (ECE versijā)
Maksimālā grieze 28 Nm pie 7500 apgr./min
Kompresijas pakāpe 10,6 : 1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana, BMS-E2
Atgāzu kontrole slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība atgāzu normatīvam EU-4
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums 145 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 3,3 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h -
Degvielas tips benzīns, minimālais oktānskaitlis 95 (RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators ģenerators, 330 W
Akumulators 12 V/8 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs daudzdisku sajūgs eļļas vannā, ar mehānisko pievadu
Pārnesumkārba 6 pārnesumu kārba ar sinhronizatoriem, integrēta dzinēja blokā
Pārvads O gredzenu ķēde ar amortizāciju aizmugures riteņa rumbā
Šasija/bremzes  
Rāmis saskrūvēts tērauda cauruļu rāmis, nesošais dzinējs, tērauda cauruļu aizmugurējais balstrāmis
Priekšējā riteņa piekare apvērstā dakša, Ø 41 mm
Aizmugures riteņa piekare lieta alumīnija svira, tieši piestiprināts centrālais amortizators, regulējams priekšnospriegojums
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 140 mm/131 mm
Riteņu bāze 1374 mm
Izskrējiens 102,3 mm
Stūrēšanas leņķis 64,9 °
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 3,0 x 17”
Diska izmērs aizmugurē 4,0 x 17”
Riepas izmērs priekšā 110/70 R 17
Riepas izmērs aizmugurē 150/60 R 17
Priekšējās bremzes viens 300 mm disks, 4 virzuļu skava, radiālais novietojums
Aizmugures bremzes viens 240 mm disks, viena virzuļa peldošā skava
ABS BMW Motorrad ABS
Gabarīti/svars  
Garums 1988 mm
Platums (ar spoguļiem) 896 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1227 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 785 mm
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1785 mm
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 158,5 kg
Sausais svars 2) -
Pilna masa 345 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 186,5 kg
Degvielas bākas tilpums 11 l
Rezerves tilpums 1 l

Pašmasa uzrādīta, vadoties pēc DIN standarta

1) Saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un par 90% uzpildītu degvielas tvertni

Piezīme: Visi motocikli ir aprīkoti tikai ar aprīkojumu, ko pieprasa likums (piemēram, atstarotājiem, kā to paredz Euro 4 standarts).

 

© 2016 SIA Inchcape BM Auto Privātuma politika BMW Motorrad Inchcape BM Auto MINI Inchcape International BMW website