Lightwhite Uni
Sakhir Orange Metallic
Mineral Grey Metallic

F 700 GS

GS izjūtas ikvienam

Bezrūpīgs motobraukšanas prieks ikvienam! Ar F 700 GS! 75 ZS dzinējs un izcila vadāmība braukšanu padara vieglu – uz jebkura seguma. Pateicoties nelielajam svaram un iespējai izvēlēties dažāda augstuma sēdekļus, šis modelis ir ideāla, universāla enduro mašīna, kas īpaši piemērota sievietēm un iesācējiem.

 

Vairāk tehnoloģijas lielākai drošībai

Ar standarta ABS, kā arī elektroniski vadāmo piekari ESA un automātisko stabilitātes kontroli ASC, kas pieejama kā papildu aprīkojums, jūs braucieni būs ne tikai drošāki, bet arī izteikti komfortablāki.

 

Izvēlieties savu stilu

F 700 GS var piemērot, lai tas atbilstu individuālām prasībām: izvēlieties vienu no pamatkrāsojumiem un stila versiju ar pieskaņotu aprīkojumu.

 

Radīts tieši jums

Tradicionāli, izvēloties F 700 GS, ir pieejams plašs aprīkojuma un aksesuāru klāsts, lai motociklu padarītu atbilstošu tieši jūsu vajadzībām. Tas nozīmē, ka varat radīt savu, individuālu BMW.

 

 
BMW F 700 GS
Motors  
Tips rindas divcilindru četrtaktu dzinējs, divas augšējā novietojuma sadales vārpstas, četri vārsti uz cilindru, eļļošanas sistēma ar sauso karteri
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 82 mm x 75,6 mm
Darba tilpums 798 cm3
Maksimālā jauda 55 kW (75 ZS) pie 7300 apgr./min (samazinātas jaudas versijā 35 kW (48 ZS) pie 7000 apgr./min)
Maksimālā grieze 77 Nm pie 5300 apgr./min (samazinātas jaudas versijā 60 Nm pie 5000 apgr./min)
Kompresijas pakāpe 12,0:1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana
Atgāzu kontrole EU-4
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums 192 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 3,9 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h 5,1 l
Degvielas tips bezsvina benzīns, minimālais oktānskaitlis 95 (RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators trīsfāzu ģenerators, 400 W
Akumulators 12 V/12 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs daudzdisku sajūgs eļļas vannā, ar mehānisko pievadu
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes 6 pārnesumu kārba, integrēta dzinēja blokā
Pārvads O gredzenu ķēde ar triecienu amortizāciju aizmugurējā riteņa rumbā
Šasija/bremzes  
Rāmis telpisks tērauda cauruļu rāmis
Priekšējā riteņa piekare teleskopiskā dakša, Ø 41 mm
Aizmugures riteņa piekare lieta alumīnija divpusēja svira, centrālais amortizatora statnis, ar rokratu hidrauliski regulējama atsperes priekšnospriegošana, regulējama atsitiena amortizācija
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 170 mm/170 mm
Riteņu bāze 1562 mm
Izskrējiens 95 mm
Stūrēšanas leņķis 64 °
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 2,50-19 MTH2
Diska izmērs aizmugurē 3,50-17 MTH2
Riepas izmērs priekšā 110/80-19
Riepas izmērs aizmugurē 140/80-17
Priekšējās bremzes divi 300 mm bremžu diski, 2 virzuļu peldošās skavas, ABS
Aizmugures bremzes viens 265 mm bremžu disks, viena virzuļa peldošā skava, ABS
ABS standarta aprīkojums
Gabarīti/svars  
Garums 2280 mm
Platums (ar spoguļiem) 880 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1215 mm (ar standarta vējstiklu)
Sēdekļa augstums, bez kravas 820 mm (izvēloties citu sēdekli, tā augstums var būt no 765 līdz 835 mm)
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1810 mm (izvēloties citu sēdekli, tā garums var būt no 1710 līdz 1840 mm)
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 209 kg
Sausais svars 2) 186 kg
Pilna masa 436 kg (ar pazemināto piekari 349 kg)
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 227 kg (ar pazemināto piekari 150 kg)
Degvielas bākas tilpums 16 l
Rezerves tilpums ap 4 l

Pašmasa norādīta pēc DIN standarta

1) saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un vismaz par 90% uzpildītu degvielas tvertni

2) pašmasa bez tehniskajiem šķidrumiem

Piezīme: Visi motocikli ir aprīkoti tikai ar aprīkojumu, ko pieprasa likums (piemēram, atstarotājiem, kā to paredz Euro 4 standarts).

 

Vario bagāžas koferi un kaste

  • melni plastmasas bagāžas koferi un melna plastmasas bagāžas kaste
  • ietilpība teleskopiski regulējama ar speciāla roktura palīdzību (moving bar)
  • koferu tilpums: ap 28–38 l (labās puses), ap 19–29 l (kreisās puses)
  • bagāžas kastes tilpums: ap 25–35 l
  • maksimālā kravnesība: 8 kg (uz koferi), 5 kg (bagāžas kastei)
  • ieteicamais maksimālais ātrums ar koferiem vai kasti: 160 km/h
  • papildu iespēja: iekšējas bagāžas somas koferiem un bagāžas kastei, muguras atbalsta polsteris bagāžas kastei

 

f700gs-vario-luggage-system.jpg 

 

Bākas mugursoma

  • ūdensizturīga, īpaši funkcionāla degvielas tvertnei piestiprināma mugursoma
  • izgatavota no izturīga neilona, mazgājama virsējā daļa ar pārklājumu
  • precīzas formas apakšējais panelis no EVA, ar mīkstu poliuretāna pārklājumu
  • ietilpība: ap 12 l, transformējot somu ap 17 l
  • ūdensdrošs A4 formāta karšu nodalījums ar apakšējo paneli mobilā telefona ievietošanai
  • divdaļīgi sānu nodalījumu, noturīgi pret ūdens šļakatām
  • rokturis somas pārnēsāšanai
  • papildu iespēja: bākas somas Vario ieliktnis

 

f700gs-tank-bag.jpg

 

Citas bagāžas iespējas

  • Enduro aizmugures soma sīklietu un instrumentu glabāšanai, ietilpība ap 2,5 l
  • mazā mīkstā bagāžas soma, ietilpība 31–36 l
  • cilindra formas bagāžas soma Luggage roll
  • savelkama nostiprināšanas lence (Tension strap)
  • elastīgs bagāžas nostiprināšanas tīkls (Bungee-cord spider)

 

Pagarināts aizmugurējais dubļusargs

  • efektīva motocikla aizmugurējās daļas aizsardzība no netīrumiem, īpaši uz slapjiem un dubļainiem ceļiem
  • izgatavots no melnas plastmasas (poliamīds PA6, graudaina virsma)

 

Pagriezienu rādītāji ar diodēm

  • eleganti pagriezienu rādītāji ar modernu diožu tehnoloģiju
  • balts pagriezienu rādītāja stikls un divas diodes uz katru rādītāju
  • paaugstināta drošība satiksmē un gandrīz neierobežots kalpošanas laiks
  • ievērojami samazināts elektrības patēriņš

 

f700gs-led-turn-indicators.jpg

 

Akrapovič sporta klusinātājs

  • slāpētājs sniedz izteiksmīgāku skaņu un lielisku izskatu
  • ārējā daļa no titāna, iekšējās daļas no nerūsējošā tērauda
  • klusinātāja kronšteins un uzgalis no oglekļa šķiedras
  • svars: ap 2,5 kg (svara samazinājums salīdzinājumā ar standarta daļu ap 2,3 kg)
  • jaudas un griezes momenta rādītāji kā ar standarta klusinātāju
  • apstiprināts lietošanai kopsatiksmē (EU-ABE)

 

f700gs-akrapovic-sports-silencer.jpg

 

Vējstikla varianti

  • mazais tonētais vējstikls
  • lielais vējstikls ar vai bez tonējuma
  • visiem variantiem pretskrāpējumu pārklājums, kas nodrošina noturīgu caurspīdību un labu izskatu

 

f700gs_Windschild_652x290.jpg

 

Paplatināti Enduro kāpšļi

  • labāka saķere un labāka motocikla kontrole, braucot bezceļā un braucot stāvus
  • droši pret slīdēšanu, pateicoties materiālam un kāpšļa virsmas formai
  • kāpšļa platums: 5,0 cm (+0,9 cm, salīdzinot ar standarta daļu)
  • kāpšļa garums: 8,4 cm (+0,3 cm, salīdzinot ar standarta daļu)
  • augstas precizitātes lējums no nerūsējošā tērauda
  • netraucēta pārnesumu pārslēga un aizmugurējās bremzes sviras lietošana (kāpšļu augstums tāds pats kā ar standarta daļām)
  • papildu iespēja: gumijas ieliktņi augstākam komfortam

 

f700gs-enduro-footrests.jpg

 

Navigācijas iekārta Navigator IV

  • motociklam optimizēta GPS navigācijas iekārta ar Bluetooth funckionalitāti
  • navigācijas iekārta pieejama ar vai bez priekšuzstādītām Eiropas ceļu kartēm
  • izcils funkciju klāsts vienkāršai motobraukšanai
  • 4,3 collu skārienjutīgais ekrāns, ūdensdrošs un pret benzīnu noturīgs ietvars
  • integrēta litija jonu baterija (darbības laiks ar vienu uzlādi līdz 5 stundām)
  • ietver stiprinājumu ar regulēšanas iespēju 4 punktos (Includes Advanced Mount Cradle with 4 additional controls)
  • komplektā glabāšanas ietvars
  • turētājs paredzēts tieši šai navigācijas iekārtai

 

Loka formas roku sargi

  • modulāri roku aizsargi
  • slēgtais aizsargloks izgatavots no augstas stiprības alumīnija
  • aizsargloki savietojami ar mazajiem vai lielajiem roku sargiem un gaisa deflektoriem, kas paredzēti lietošanai ar lielajiem roku sargiem
  • roku sargi un gaisa deflektori izgatavoti no triecienizturīga melna plastikāta

 

f700gs-hand-protectors.jpg

 

Dzinēja aizsargstienis

  • izturīgs dzinēja aizsargstienis no nerūsējošā tērauda
  • aizsargā dzinēju vieglu kritienu gadījumā
  • svars: ap 2,3 kg

 

f700gs-crash-bars.jpg 

 

Plastmasas aizsargplāksne

  • optimāla dzinēja aizsardzība pret akmeņiem, braucot vieglā bezceļā
  • neplīstošs, UV izturīgs plastikāts
  • svars: ap 0,5 kg

 

Alumīnija aizsargplāksne

  • izturīgs alumīnija aizsargs (biezums 3 mm)
  • aizsargā dzinēju no akmeņiem un triecieniem, bezceļā braucot sportiski
  • svars: ap 1,6 kg

 

Luktura aizsargs

  • aizsargā lukturi no lidojošiem akmeņiem, braucot bezceļā
  • nostiprināšana bez instrumentiem vieglai uzstādīšanai un noņemšanai
  • paredzēts lietošanai tikai bezceļā

 

f700gs-headlight-guard.jpg

 

Priekšējie papildlukturi ar diodēm

  • spēcīgi priekšējie papildlukturi lieta alumīnija ietvaros
  • paaugstināta drošība satiksmē un gandrīz neierobežots kalpošanas laiks
  • citāda ceļa izgaismošana (diožu izstarotā gaisma ir ļoti līdzīga dienasgaismai)
  • ievērojami samazināts elektrības patēriņš
  • diametrs ap 70 mm, garums ap 110 mm
  • apstiprināti lietošanai kopsatiksmē visā pasaulē

 

Pretaizdzīšanas sistēma ar tālvadības pulti

  • akustiski un optiski brīdinājuma signāli, ja motociklu izkustina vai pārvieto
  • individuāls aktivizācijas kods (aktivizējas automātiski, izslēdzot dzinēju, vai no tālvadības pults)
  • līmeņa kustību sensors

 

Ķēdes automātiskās eļļošanas sistēma

  • nepārtraukta pārvada ķēdes eļļošana
  • samazināts apkopes apjoms un izdevumi
  • pagarināts ķēdes kalpošanas laiks

 

© 2016 SIA Inchcape BM Auto Privātuma politika BMW Motorrad Inchcape BM Auto MINI Inchcape International BMW website