Racing red
Cosmic black
Pearl white metallic

G 310 GS

BMW G 310 GS. Piedzīvojumi ik dienu

Esi spontāns, lauz rutīnu, katru dzīves dienu gūsti jaunu pieredzi. Ik dienu piedzīvojumi ir tepat pie tava sliekšņa – padari tos par saviem ar G 310 GS. Tas tevi pārliecības pilnu un bezrūpīgu vedīs cauri urbānajiem džungļiem. Vai tas būtu ikdienišķs skrējiens pilsētā, brauciens laukos, meža taku iepazīšana vai sliktu ceļu pievārēšana – G 310 GS sola tīru braukšanas prieku ikvienam. Relaksētā, nedaudz paaugstinātā sēdpozīcijā katru izaicinājumu uz ceļa ļauj pamanīt laikus un precīzi pārvarēt.

Ar G 310 GS piedzīvojumiem nav jābūt lieliem, lai tie kļūtu neaizmirstami. Nozīme ir tam, ka tu tos sastopi katru dienu.

 

Tipisks GS

Momentā atpazīstams GS. Robusts. Daudzveidīgs. Un ar tipisko dizainu tas iemieso slaveno GS garu. Īpašais siluets, labi sargājošās vējstikls un plaši pazīstamā GS ergonomika garantē intensīvu braukšanas baudījumu uz jebkura seguma. Ar svaigajiem un izteiksmīgajiem krāsojuma variantiem tavs motocikls urbānajos džungļos pievērsīs ikvienu skatienu. Augstas kvalitātes dizains izceļ GS īpašo izskatu un sniedz papildu aizsardzību, kad pa grants ceļiem dodaties jaunā piedzīvojumā.

 

Viegls un pārliecināts

Relaksēta un stresa brīva motocikla vadīšana ir garantēta, pateicoties GS tipiskajai vadītāja sēdpozīcijai. Stūre, kāpšļi un vadības rīki ir izvietoti sabalansētā veidā un tādējādi ir viegli sasniedzami gan liela, gan maza auguma braucējiem. 180 mm aizmugurējās piekares gājiens un apvērstā dakša ar 19 collu riteni priekšā sniedz īstu braukšanas prieku uz jebkura ceļa seguma, savukārt stingrais rāmis gādā par braukšanas stabilitāti. G 310 GS viegli un precīzi stūrē caur urbānajiem džungļiem vai pa aizmirstām ielām pretī nākamajam piedzīvojumam, jaunas sajūtas dāvājot ik dienu.

 

Dinamisks salikums

Viencilindra dzinējs īpaši izceļas ar to, ka cilindrs ir sagāzts uz aizmuguri, savukārt cilindra galva pagriezta par 180 grādiem. Ar šādu risinājumu motociklam ir zemāks, priekšējam ritenim pietuvināts smaguma centrs, tāpēc tu vari G 310 GS precīzi vadīt jebkurā līkumā. G 310 GS piederību GS saimei neraksturo tikai izskats, bet arī tehniskie risinājumi. Ar efektīvu degmaisījuma sadedzināšanu un sekundāro gaisa sistēmu G 310 GS atbilst striktajam izmešu standartam EU4. Vienlaikus īpašā dzinēja konfigurācija nodrošina zemu degvielas patēriņu. 313 cm3 darba tilpums un 25 kW/34 ZS pie 9500 apgr./min garantē nepieciešamo jaudu un paātrinājumu. G 310 GS piedāvājums – ar īpašu kvalitātes, komforta un dinamikas salikumu – ir nepārspējams.

 

Perfekti aprīkots

Izvēloties G 310 GS, tu izvēlies kvalitāti, uzticamību un BMW Motorrad standartus. Divkanālu ABS un bagāžas turētājs ir iekļauts bāzes aprīkojumā, un gluži dabiski motociklam ir sagatavots plašs papildaprīkojuma klāsts.

 

 
BMW G 310 GS
Motors  
Tips škidrumdzeses viencilindra četrtaktu dzinējs, divas augšējās sadales vārpstas, četri vārsti, slapjais karteris
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 80 mm x 62,1 mm
Darba tilpums 313 cm3
Maksimālā jauda 25 kW (34 ZS) pie 9500 apgr./min (ECE versijā)
Maksimālā grieze 28 Nm pie 7500 apgr./min
Kompresijas pakāpe 10,6:1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana, BMS-E2.
Atgāzu kontrole slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU4
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums 143 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 3,33 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h
Degvielas tips minimālais oktānskaitlis 91 RON (ieteicamais ES: 95 RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators trīsfāzu ģenerators, 400 W
Akumulators 12 V / 8 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs daudzdisku sajūgs eļļas vannā, mehāniskais pievads
Pārnesumkārba sinhronizēta 6 ātrumu pārnesumkārba, integrēta dzinēja korpusā
Pārvads Z-gredzenu ķēde, triecienu slāpētājs aizmugurējā riteņa rumbā
Šasija/bremzes  
Rāmis tērauda cauruļu rāmis ar pieskrūvētu aizmugurējo balstrāmi
Priekšējā riteņa piekare apvērstā dakša, Ø 41 mm
Aizmugures riteņa piekare lieta alumīnija svira, tieši pievienots centrālais amortizators, regulējams atsperes spriegojums
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 180 mm / 180 mm
Riteņu bāze 1,420 mm
Izskrējiens 98 mm
Stūrēšanas leņķis 63,3°
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 2,50 x 19"
Diska izmērs aizmugurē 4,0 x 17"
Riepas izmērs priekšā 110/80 R 19
Riepas izmērs aizmugurē 150/70 R 17
Priekšējās bremzes viens 300 mm disks, radiāli novietota skava ar 4 virzuļiem
Aizmugures bremzes viens 240 mm disks, peldošā skava ar vienu virzuli
ABS BMW Motorrad ABS
Gabarīti/svars  
Garums 2075 mm
Platums (ar spoguļiem) 880 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1230 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 835 mm (820 mm: ar zemo sēdekli; 850 mm: ar komforta sēdekli)
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1870 mm (1840 mm: ar zemo sēdekli; 1900 mm: ar komforta sēdekli)
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 169,5 kg
Sausais svars 2)
Pilna masa 345 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 175,5 kg
Degvielas bākas tilpums 11 l
Rezerves tilpums 1 l

Tehniskie dati attiecas uz pašmasu pēc DIN standarta

1 – saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un par vismaz 90% uzpildītu degvielas tvertni

© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website