Catalanograu uni

R nineT Pure

The BMW R nine T Pure

Vienkāršs. Reducēts līdz minimumam. Ar gaisa dzesi

BMW R nineT Pure ir perfekts motocikls ikvienam, kuram ir tuvs klasiskais rodstera dizains un kurš meklē neatšķaidītu motobraukšanas pieredzi.

Tas atsauc atmiņā 70. un 80. gadu ēru, taču modeļa vēsturiskās saknes ietiecas daudz dziļāk. Pat pats pirmais BMW markas motocikls bija vienkāršs, veidots minimālisma garā un dinamisks. Jau tolaik, 1923. gadā, tā sirds bija BMW opozītmotors.

Vienlaikus jaunais T nineT Pure jums sniedz daudzas iespējas motociklu piemērot savai gaumei. Jūs varat piepildīt sapņus, veidojot savu motociklu un dzīvesstilu. To individualizējot vai vienkārši izbaudot gāzes roktura pagriešanu, jūs jutīsiet tā priekšteču garu.

 

Reducēts līdz būtiskajam

R nineT Pure dizains raisa asociācijas ar tipisku rodsteru. Apaļais lukturis ar hromēto gredzenveida uzliku, lakoto korpusu un jaunais apaļais tahometrs definē motocikla priekšdaļas izskatu.

Proporcijas nosaka trīsdaļīgais rāmis kopā ar jauno klasiska izskata teleskopisko dakšu. Nesošais opozītmotors tā vien gaida, lai ierūktos. No tērauda loksnes izgatavotā degvielas tvertne un tipiski šaurā aizmugure iezīmē siluetu, kas ir elegants un stila pilns. Izveicīga un pašpārliecināta motocikla izskatu papildina satriecoši lieta alumīnija diski ar pieciem spieķiem.

Tomēr izteikta minimālisma garā veidotajam dizainam nav nekā kopīga ar untumainu nostalģiju. R nineT Pure jums dod iespēju motociklu veidot pēc sirds patikas: aprīkot, modificēt, pārveidot izskatu, jo – tas ir jūsu motocikls un jūsu stils!

Motocikla pamatā ir dzīvē pārbaudīta koncepcija un, protams, ierastā BMW Motorrad kvalitāte.

 

Pārbaudīts opozītmotors pilnīgi individuālam braucienam

R nineT Pure dzinējs un elektriskā sistēma jau iepriekš izsauca R nineT fanu sajūsmu. Gaisa/eļļas dzesēšanas dzinējs ar tā 81 kW (110 ZS) sola sulīgu, vitālu braukšanas pieredzi.

2–1 izplūdes sistēma ar rodsteriem tipisko dizainu uzsver stila pašapzinīgumu ar dziļu, spēcīgu skanējumu. Pateicoties standarta ABS un automātiskajai stabilitātes sistēmai ASC no papildaprīkojuma klāsta, jūs šo jaudu droši varat izvest ielās.

 

Stila pilns un pašpārliecināts

R nineT Pure sniedz jums iespēju piepildīt sapni par individuālu motociklu. Tādu, kas pilnībā atbilst jūsu idejām. Radiet savu motociklu – jūsu stilā.

Pateicoties relatīvi nelielam sēdekļa augstumam, modelis ir piemērots ļoti dažādu augumu motociklistiem. Piedevām sēdēšanu uz R nineT Pure var padarīt vēl zemāku, izvēloties zemo sēdekli no papildu aprīkojuma klāsta.

Uz dziļa, šaura un stingri polsterēta sēdekļa jūs brauksiet labākajā rodstera manierē – pašpārliecināti un neapšaubāmi atpazīstami.

 

Radīts jūsu ideju īstenošanai

Jūs esat tas, ar ko braucat. T nineT Pure ir jūsu gaumes un radošuma spogulis. Piemēram, motocikla aizmugurējo rāmi, tāpat kā modelim R nineT, ir iespējams noņemt – ja vēlaties visu uzmanību pievērst tikai sev. BMW Motorrad oriģinālie piederumi dod iespēju motociklu pārveidot. Piemēram, jūs varat tērauda degvielas tvertnes vietā uzstādīt alumīnija bāku ar vai bez redzamām metināšanas šuvēm.

Vai arī jūs varat lietu alumīnija disku vietā izvēlēties augstas kvalitātes spieķotos riteņus, pastiprinot klasisko un stila pilno motocikla siluetu. Papildus tam dažādas ekstra daļas no Machined Parts sērijas R nineT Pure pārveidē jums sniedz pilnīgu rīcības brīvību.

 

 
BMW R nineT Pure
Motors  
Tips gaisa/eļļas dzeses četrtaktu divcilindru boksermotors, divas sadales vārpstas, četri radiāli izvietoti vārsti uz cilindru, centrālā balansējošā vārpsta
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 101 mm x 73 mm
Darba tilpums 1170 cm3
Maksimālā jauda 81kW (110 ZS) pie 7750 apgr./min
Maksimālā grieze 116 Nm pie 6000 apgr./min
Kompresijas pakāpe 12,0 : 1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana ieplūdes kolektorā
Atgāzu kontrole slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU4
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums virs 200 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 5,3 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h
Degvielas tips bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95-98 RON (nominālā jauda ar 98 RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators trīsfāzu ģenerators, 720 W
Akumulators 12 V / 14 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs viena diska sausais sajūgs ar hidraulisko pievadu
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes sešu ātrumu pārnesumkārba
Pārvads vārpstas piedziņa
Šasija/bremzes  
Rāmis trīsdaļīga konstrukcija ar priekšējo rāmi un divdaļīgu aizmugurējo rāmi, dzinēju kā nesošo elementu. Aizmugurējā rāmja viena daļa noņemama, motociklu pārveidojot par vienvietīgu
Priekšējā riteņa piekare teleskopiskā dakša, 43 mm diametrs
Aizmugures riteņa piekare lieta alumīnija vienpusējs balsts ar BMW Motorrad Paralever; centrālais amortizators, atsperes nospriegojums pilnībā regulējams ar atslēgu, regulējama atsitiena amortizācija
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 125 mm / 120 mm
Riteņu bāze 1493 mm
Izskrējiens 105 mm
Stūrēšanas leņķis 63,4°
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 3,50 x 17"
Diska izmērs aizmugurē 5,50 x 17"
Riepas izmērs priekšā 120/70 ZR 17
Riepas izmērs aizmugurē 180/55 ZR 17
Priekšējās bremzes divi 320 mm diski ar 4 virzuļu bremžu skavām
Aizmugures bremzes viens 265 mm disks, peldošā skava ar 2 virzuļiem
ABS BMW Motorrad ABS
Gabarīti/svars  
Garums 2105 mm
Platums (ar spoguļiem) 900 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1240 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 805 mm
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1750 mm
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 219 kg
Sausais svars 2) -
Pilna masa 430 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 211 kg
Degvielas bākas tilpums 17 l
Rezerves tilpums ap 3,5 l

Pašmasa tehniskajos datos saskaņā ar DIN standartu.

1) Saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un par vismaz 90% uzpildītu degvielas tvertni.

 

Motopiederumi modelim R nineT Pure

Sava motocikla apveltīšana ar absolūti unikālu, individuālu raksturu ir katra motobraucēja kaislības kronis. Modeļiem R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Racer un R nineT Pure paredzētie oriģinālie piederumi no sērijas Machined Parts jums ļaus paveikt tieši to.

Izgatavoti no augstas kvalitātes alumīnija, šie īpašie komponenti uzsver augstvērtīgu dizainu un paver jaunas individualizēšanas iespējas.

 

Machined sērijas cilindru galvu vāki

Atpakaļ pie saknēm – Machined sērijas cilindru galvu vāki, pateicoties kontrastgriešanai, it īpaši uzsver BMW boksermotora unikālo konstrukciju.

  • frēzēta alumīnija cilindru galvu vāki;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • skaidrs individualizēšanas efekts, uzsverot boksermotora konstrukciju;
  • augstas kvalitātes daļa, kas saglabā izturību, pat motociklam apgāžoties;
  • vizuālai saskaņai: Machined sērijas eļļas uzpildes kakla vāciņš.

 

Machined sērijas eļļas uzpildes kakla vāciņš

Vēl vairāk atšķirības zīmju – pieskaņots Machined sērijas cilindru galvu vākiem, eļļas uzpildes kakla vāciņš noslēdz individualizēto izskatu visās modeļa versijās (R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Pure un the R nineT Racer).

  • eļļas uzpildes kakla vāciņš no frēzēta alumīnija;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • dizains optimāli saskaņots ar Machined sērijas cilindru galvu vākiem.

 

Machined sērijas ģeneratora siksnas vāks

Uzkrītoši pievilcīgs un radīts lieliskai  dzesēšanai: pateicoties Machined sērijas ģeneratora siksnas vākam, motocikla dzinējs lieliski izskatās arī no priekšpuses un tam ir nodrošināta optimāla dzesēšana.

  • ģeneratora piedziņas siksnas vāks no frēzēta alumīnija;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • atraktīvs izskats, kas skaidri apliecina, ka daļa ir pārveidota;
  • pateicoties vāka formai, ir garantēta laba dzinēja dzesēšana ar gaisu.

 

Machined sērijas priekšējā luktura uzlika

Uzlabotam izskatam: Machined sērijas luktura uzlika motocikla priekšdaļu apvelta ar individuālu raksturu.

  • frēzēta alumīnija gredzenveida uzlika priekšējam lukturim;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • skaidri izceļ lukturi un piešķir motocikla priekšdaļai īpašu izskatu.

 

Machined sērijas stūres galu vāciņi

Machined sērijas stūres galu vāciņi piedāvā neuzkrītošus, bet elegantus motocikla stūres akcentus.

  • eleganti stūres galu vāciņi no alumīnija;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • diametrs: 38 mm.

 

Machined sērijas aizmugurējā riteņa ass vāciņi

Šie vāciņi, pastiprinot augstas kvalitātes iespaidu, vizuāli atraktīvā veidā nosedz aizmugurējā riteņa dobās ass galus.

  • frēzēta alumīnija vāciņi aizmugurējā riteņa asij;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • nosedz dobās ass galus;
  • diametrs: 75 mm.

 

Machined sērijas vāciņš kardāna stiprinājumam

Neviena detaļa nav par sīku vai nesvarīgu – no alumīnija izgatavotais, galvenā pārvada stiprinājumam paredzētais Machined vāciņš aizstāj standarta daļu un lieliski papildina aizmugurējā riteņa ass vāciņus.

  • frēzēts alumīnija vāciņš kardāna stiprinājumam;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • aizstāj standarta plastmasas vāciņu;
  • diametrs: 42 mm.

 

Machined sērijas vāciņi aizmugurējās piekares balsta asij

Alumīnija piederumi kreisajai un labajai pusei – no metāla izgatavoti vāciņi, ko uzstāda aizmugurējās piekares balsta asij, nosedzot stiprinājumu. Aizstāj standarta plastmasas vāciņus.

  • frēzēti alumīnija vāciņi aizmugurējās piekares balsta asij;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • aizstāj standarta plastmasas vāciņu kreisajā pusē un nosedz stiprinājumu labajā pusē;
  • diametrs: 51 mm (kreisā puse), 60 mm (labā puse).

 

© 2016 SIA Inchcape BM Auto Privātuma politika BMW Motorrad Inchcape BM Auto MINI Inchcape International BMW website