Lightwhite uni

R nineT Racer

The BMW R nineT Racer

Nelokāms. Dinamisks. Ar gaisa dzesi

R nineT Racer ļauj jums no jauna piedzīvot leģendāru supermotociklu ēru. Brīvs no retro romantisma apsēstības, tas ir individualizējams motocikls ar inovatīvām tehnoloģijām un BMW Motorrad tipiski augsto kvalitāti.

Pieliekušies aiz nelielās virsbūves, rokām cieši tverot zemu novietoto stūri, jūs varat just, kā darbojas jaudīgais boksermotors un dzirdat nemaldīgi atpazīstamo rūcienu. Un jūs jau zināt – tikai tie, kam stiprs raksturs, spēj noturēt sacīkšu trajektoriju. Gan uz ceļa, gan dzīvē.

 

Stils ātrajā joslā

Iedvesma R nineT Racer izskatam neapšaubāmi nākusi no 70. gadu motorsporta. Iegarenās proporcijas caurvij visu motocikla dizainu un sola tīru paātrinājumu. Īpatnējā virsbūve, degvielas tvertne un sēdekļa forma veido slaidu siluetu. Garā riteņu bāze un zemie stūres rokturi, kas novietoti tālu priekšā, noslēdz sportisko sēdpozīciju. Ar augstu uzstādītajiem, uz aizmuguri novirzītajiem kāpšļiem jūs uz motocikla burtiski guļat. Jūs ieskauj baltie paneļi, kas izceļas uz tumšās šasijas fona, un pat BMW Motorsport trīskrāsu josla, kas stiepjas no motocikla priekšgala līdz aizmugurei, tā vien aicina atkal ieskrieties.

 

Jaudīgs boksermotors – tverot sacīkšu trajektoriju

R nineT Racer tehniskā puse ir tikpat pārliecinoša un spēcīga kā motocikla dizains: tā dzinējs un elektriskā sistēma ir sajūsminājusi, kopš tika izlaists BMW R nineT. Būdams absolūti moderns, R nineT Racer arī atbilst atgāzu normatīvam EU-4. Jaudīgā gaisa dzeses divcilindru boksermotora 1170 cm3 darba tilpums un 81 kW (110 ZS) jauda nodrošina īpaši dinamisku jaudas piegādi pat pie nelieliem apgriezieniem. Tas vienkārši ir tipisks bokseris.

Pateicoties nelielajai virsbūvei un zemajai sēdpozīcijai, jūs pat varat izbaudīt ilgstošu braukšanu lielā ātrumā. Standarta ABS un automātiskā stabilitātes kontrole ASC no papildaprīkojuma klāsta nodrošina, ka jūs, uz ceļa izmantojot visu jaudu, vienmēr esat drošībā. Papildus tam izplūdes sistēma 2–1 ar īsti tipisku café racer dizainu apliecina, ka modernās tehnoloģijas nav jāslēpj.

 

Jūs braucat tā, kā jūs sēžat

Sportiski un dinamiski: R nineT Racer stūres rokturi ir novietoti zemu uz priekšējās dakšas augšējā tiltiņa. Nelielais rokturu leņķis saudzē plaukstu locītavas. No otras puses, kāpšļi ir novietoti tālu uz aizmuguri un augstu, lai atbalstītu sportisko sēdpozīciju.

Piedevām, izvēloties zemo sēdekli no papildaprīkojuma klāsta, sēdekļa augstumu var samazināt no 805 līdz 795 mm. Vadītāja sēdekļa polsterējums aizmugurējā daļā ir piepacelts, jūtami samazinot muguras slodzi garu braucienu laikā. Tāpat kā ar dinamisku dizainu apveltītais aptecētājs – it īpaši, ja brauc ātrāk par 90 km/h.

 

Pārveidošana ar stilu

R nineT Racer iedvesmu ir smēlies no aizgājušo dienu motorsporta. Tieši tālab tas jau standarta izpildījumā ir vienvietīgs motocikls ar vietu tikai jums – īstiem solo braucieniem. Motocikls ir radīts vienam nodomam, un to var redzēt. Tomēr ar pasažierim paredzēto papildrāmi to ātri var pārvērst par divvietīgu motociklu. Tā ir tikai viena no iespējām likt jūsu motociklam izskatīties tā, kā to vēlaties. Papildu aprīkojuma klāstā citu lietu starpā ir pieejamas divu veidu alumīnija degvielas tvertnes un spieķoti riteņi. Jūs savam motociklam arī varat uzstādīt BMW Motorrad oriģinālos piederumus no HP sērijas: oglekļa šķiedras detaļas un HP sērijas sporta klusinātāju. R nineT Racer ir optimāli sagatavots speciāli izgatavotu daļu uzstādīšanai, piemēram, no Machined Parts sērijas. Jo tam rosīgas motociklista-mehāniķas rokas patīk tikpat ļoti kā kārtīgi pagriezts gāzes rokturis.

 

 
BMW R nineT Racer
Motors  
Tips gaisa/eļļas dzeses četrtaktu divcilindru boksermotors, divas sadales vārpstas, četri radiāli izvietoti vārsti uz cilindru, centrālā balansējošā vārpsta
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 101 mm x 73 mm
Darba tilpums 1170 cm3
Maksimālā jauda 81kW (110 ZS) pie 7750 apgr./min
Maksimālā grieze 116 Nm pie 6000 apgr./min
Kompresijas pakāpe 12,0 : 1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana ieplūdes kolektorā
Atgāzu kontrole slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU4
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums virs 200 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 5,3 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h
Degvielas tips bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95-98 RON (nominālā jauda ar 98 RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators trīsfāzu ģenerators, 720 W
Akumulators 12 V / 14 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs viena diska sausais sajūgs ar hidraulisko pievadu
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes sešu ātrumu pārnesumkārba
Pārvads vārpstas piedziņa
Šasija/bremzes  
Rāmis trīsdaļīga konstrukcija ar priekšējo rāmi un divdaļīgu aizmugurējo rāmi, dzinēju kā nesošo elementu. Aizmugurējo pasažiera rāmi uzstāda atsevišķi (papildu aprīkojums)
Priekšējā riteņa piekare teleskopiskā dakša, 43 mm diametrs
Aizmugures riteņa piekare lieta alumīnija vienpusējs balsts ar BMW Motorrad Paralever; centrālais amortizators, atsperes nospriegojums pilnībā regulējams ar atslēgu, regulējama atsitiena amortizācija
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 125 mm / 120 mm
Riteņu bāze 1491 mm
Izskrējiens 103,9 mm
Stūrēšanas leņķis 63,6°
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 3,50 x 17"
Diska izmērs aizmugurē 5,50 x 17"
Riepas izmērs priekšā 120/70 ZR 17
Riepas izmērs aizmugurē 180/55 ZR 17
Priekšējās bremzes divi 320 mm diski ar 4 virzuļu bremžu skavām
Aizmugures bremzes viens 265 mm disks, peldošā skava ar 2 virzuļiem
ABS BMW Motorrad ABS
Gabarīti/svars  
Garums 2105 mm
Platums (ar spoguļiem) 920 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1105 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 805 mm
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1785 mm
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 220 kg
Sausais svars 2) -
Pilna masa 430 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 210 kg
Degvielas bākas tilpums 17 l
Rezerves tilpums ap 3,5 l

Pašmasa tehniskajos datos saskaņā ar DIN standartu.

1) Saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un par vismaz 90% uzpildītu degvielas tvertni.

 

Motopiederumi modelim R nineT Pure

Sava motocikla apveltīšana ar absolūti unikālu, individuālu raksturu ir katra motobraucēja kaislības kronis. Modeļiem R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Racer un R nineT Pure paredzētie oriģinālie piederumi no sērijas Machined Parts jums ļaus paveikt tieši to.

Izgatavoti no augstas kvalitātes alumīnija, šie īpašie komponenti uzsver augstvērtīgu dizainu un paver jaunas individualizēšanas iespējas.

 

Machined sērijas cilindru galvu vāki

Atpakaļ pie saknēm – Machined sērijas cilindru galvu vāki, pateicoties kontrastgriešanai, īpaši uzsver BMW boksermotora unikālo konstrukciju.

  • frēzēta alumīnija cilindru galvu vāki;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • skaidrs individualizēšanas efekts, uzsverot boksermotora unikālo konstrukciju;
  • augstas kvalitātes daļas, kas saglabā izturību, pat motociklam apgāžoties;
  • vizuālais saskaņai: Machined sērijas eļļas uzpildes kakla vāciņš.

 

Machined sērijas eļļas uzpildes kakla vāciņš

Vēl vairāk atšķirības zīmju – pieskaņots Machined sērijas cilindru galvu vākiem, eļļas uzpildes kakla vāciņš noslēdz individualizēto izskatu visās modeļa versijās (R nineT, R nineT Scrambler, R nineT Pure un the R nineT Racer).

  • eļļas uzpildes kakla vāciņš no frēzēta alumīnija;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • dizains optimāli saskaņots ar Machined sērijas cilindru galvu vākiem.

 

Machined sērijas ģeneratora siksnas vāks

Uzkrītoši pievilcīgs un radīts lieliskai  dzesēšanai: pateicoties Machined sērijas ģeneratora siksnas vākam, motocikla dzinējs lieliski izskatās arī no priekšpuses un tam ir nodrošināta optimāla dzesēšana.

  • ģeneratora piedziņas siksnas vāks no frēzēta alumīnija;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • atraktīvs izskats, kas skaidri apliecina, ka daļa ir pārveidota;
  • pateicoties vāka formai, ir garantēta laba dzinēja dzesēšana ar gaisu.

 

Machined sērijas stūres galu vāciņi

Machined sērijas stūres galu vāciņi piedāvā neuzkrītošus, bet elegantus motocikla stūres akcentus.

  • eleganti stūres galu vāciņi no alumīnija;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • diametrs: 38 mm.

 

Machined sērijas aizmugurējā riteņa ass vāciņi

Šie vāciņi, pastiprinot augstas kvalitātes iespaidu, vizuāli atraktīvā veidā nosedz aizmugurējā riteņa dobās ass galus.

  • frēzēta alumīnija vāciņi aizmugurējā riteņa asij;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • nosedz dobās ass galus;
  • diametrs: 75 mm.

 

Machined sērijas vāciņš kardāna stiprinājumam

Neviena detaļa nav par sīku vai nesvarīgu – no alumīnija izgatavotais, kardāna stiprinājumam paredzētais Machined vāciņš aizstāj standarta daļu un lieliski papildina aizmugurējā riteņa ass vāciņu.

  • frēzēts alumīnija vāciņš kardāna stiprinājumam;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • aizstāj standarta plastmasas vāciņu;
  • diametrs: 42 mm.

 

Machined sērijas vāciņi aizmugurējās piekares balsta asij

Alumīnija piederumi kreisajai un labajai pusei – no metāla izgatavoti vāciņi, ko uzstāda aizmugurējās piekares balsta asij, nosedzot stiprinājumu. Aizstāj standarta plastmasas vāciņus.

  • frēzēti alumīnija vāciņi aizmugurējās piekares balsta asij;
  • unikāls divu krāsu dizains, pateicoties kontrastgriešanas metodei;
  • aizstāj standarta plastmasas vāciņu kreisajā pusē un nosedz ass stiprinājumu labajā pusē;
  • diametrs: 51 mm (kreisā puse), 60 mm (labā puse).

 

© 2016 SIA Inchcape BM Auto Privātuma politika BMW Motorrad Inchcape BM Auto MINI Inchcape International BMW website