Light white

R nineT Urban G/S

BMW R nineT Urban G/S

Skatienus pievelkošs. Spēcīgs. Ar gaisa dzesi

Baudiet pārliecināto boksera sajūtu ar stāvu un atbrīvotu sēdpozīciju apvienojumā ar modernajām tehnoloģijām. Izvēlieties kādu no neskaitāmajām individualizēšanas iespējām, lai īstenotu savas idejas. R nineT Urban G/S ir skaidrs vēstījums: tas izrāda cieņu BMW Motorrad G/S panākumu agrīnajām dienām. Tikai uzmetot skatienu, kļūst skaidrs, ka R nineT Urban G/S piemīt tās ēras gars. Vienlaikus braukšanas īpašības to padara par īstenu mūsdienu R nineT saimes pārstāvi. Un tas atspoguļo oriģinālā G/S laika dzīvesveidu: cilvēki zināja, kurp vēlas doties, un zināja, kā tieši nokļūs galamērķī.

 

Iedvesma avots – nekļūdīgi atpazīstams

R nineT Urban G/S izskats momentā piesaista skatienus. Raksturīgie elementi to padara par spēcīgu, robustu motociklu, kas godina oriģināla dizainu: 19 collu priekšējais ritenis, teleskopiskā dakša ar tipiskajām putekļu sargu ermoņikām, priekšējā luktura maska ar vēja deflektoru un augstais priekšējais dubļusargs noteic motocikla priekšgala izskatu. Savukārt profilu definē uzsvērtā horizontālā līnija. Baltie virsbūves paneļi un šaurais, garais sēdeklis atmiņā atsauc leģendārā R 80 G/S garu no astoņdesmitajiem gadiem. Melnais motors un transmisija šo efektu tikai pastiprina. Savukārt jaunie mērinstrumenti klasiski apaļā ietvarā demonstrē, ka Urban G/S ir daļa no R nineT saimes.

R nineT Urban G/S arīdzan rāda spožu sniegumu uz visu veidu ceļiem – no asfalta līdz grantij. Riepas ar agresīvu protektoru un spieķotie riteņi, Enduro kāpšļi, pieskrūvējamais karstumsargs un tērauda bremžu pedālis šo iespaidu pastiprina vēl vairāk – gan funkcionāli, gan vizuāli.

 

Tehnoloģijas tīram braukšanas priekam

R nineT Urban G/S ir uzticīgs oriģinālajam dizainam, taču tādu pašu respektu tas izrāda modernajām tehnoloģijām. Tajā ir uzstādīts labi pazīstamais, pārbaudītais dzinējs un elektriskā sistēma no BMW R nineT. Jāpiebilst, ka BMW R nineT Urban G/S atbilst jaunākajam atgāzu normatīvam EU4. Spēcīgā divcilindru gaisa dzeses motora 1170 cm3 darba tilpums un 81 kW (110 ZS) nodrošina izteikti dinamisku jaudas piegādi pat pie nelieliem apgriezieniem. Standarta ABS un par papildu samaksu pieejamā automātiskā stabilitātes kontrole ASC garantē, ka, braucot pa asfaltu vai granti, jūs vienmēr būsiet drošībā.  O, un ir vēl viena vizuālā atsauce uz G/S enduro saknēm: paaugstinātā izplūdes sistēma, kas izgatavota no matēta nerūsējošā tērauda.

 

Stāvs un majestātisks

R nineT Urban G/S sabalansētais ergonomikas trīsstūris ļauj jums uz ceļa justies veikli un pārliecināti: nedaudz paaugstinātā stūre, garais sēdeklis, kā arī tālāk uz aizmuguri un platāk uzstādītie kāpšļi gādā par komfortablu un drošu braukšanu. Standarta sēdekļa augstums ir 850 mm. Pateicoties papildaprīkojuma klāstā iekļautajam zemajam sēdeklim, R nineT Urban G/S piedāvā stabilitāti gandrīz visu augumu motobraucējiem.

 

Individualizēšana – gandrīz bez robežām

Lai kas jums patiktu labāk – bezceļa motocikla izskats vai retro noskaņa, R nineT Urban G/S jūsu dzīvesstilu izteiks spēcīgāk nekā jebkas cits. Tāpēc, kad runa ir par motocikla individualizēšanu, iespējas, gluži kā neskaitāmie piedzīvojumi G/S vēsturē, ir teju bez robežām. Pateicoties viegli noņemamam pasažiera rāmim, R nineT Urban G/S var ātri pārvērst par vienvietīgu motociklu. Modelim sagatavotajā, plašajā BMW oriģinālo piederumu klāstā cita starpā ietilpst dzinēja aizsargstienis, dzinēja aizsargs un priekšējā luktura aizsargrežģis. No motocikla papildaprīkojuma var izvēlēties dažādus daļas, piemēram, spieķotus riteņus, atšķirīga dizaina degvielas tvertnes, automātisko stabilitātes kontroli ASC, apsildāmos stūres rokturus vai arī LED pagriezienu rādītājus. Taču R nineT Urban G/S arī ir ideāli piemērots, lai tam uzstādītu dažādas speciāli izgatavotas daļas, piemēram, no jaunās Machined parts sērijas. Citiem vārdiem, jūsu individualitāte ir tikpat neierobežota kā braukšanas bauda.

 

 
BMW R nineT Urban G/S
Motors  
Tips gaisa/eļļas dzeses četrtaktu divcilindru boksermotors, divas sadales vārpstas, četri radiāli izvietoti vārsti uz cilindru, centrālā balansējošā vārpsta
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens 101 mm x 73 mm
Darba tilpums 1170 cm3
Maksimālā jauda 81kW (110 ZS) pie 7750 apgr./min
Maksimālā grieze 116 Nm pie 6000 apgr./min
Kompresijas pakāpe 12,0 : 1
Degmaisījuma kontrole/motora vadība elektroniskā degvielas iesmidzināšana ieplūdes kolektorā
Atgāzu kontrole slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU4
Veiktspēja/degvielas patēriņš  
Maksimālais ātrums virs 200 km/h
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h 5,3 l
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h
Degvielas tips bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95-98 RON (nominālā jauda ar 98 RON)
Elektriskā sistēma  
Ģenerators trīsfāzu ģenerators, 720 W
Akumulators 12 V / 14 Ah, bezapkopes
Transmisija  
Sajūgs viena diska sausais sajūgs ar hidraulisko pievadu
Pārnesumkārba pastāvīgas sazobes sešu ātrumu pārnesumkārba
Pārvads vārpstas piedziņa
Šasija/bremzes  
Rāmis trīsdaļīga konstrukcija ar priekšējo rāmi un divdaļīgu aizmugurējo rāmi, dzinēju kā nesošo elementu. Aizmugurējā rāmja viena daļa noņemama, motociklu pārveidojot par vienvietīgu
Priekšējā riteņa piekare teleskopiskā dakša, 43 mm diametrs
Aizmugures riteņa piekare lieta alumīnija vienpusējs balsts ar BMW Motorrad Paralever; centrālais amortizators, atsperes nospriegojums pilnībā regulējams ar atslēgu, regulējama atsitiena amortizācija
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē 125 mm / 140 mm
Riteņu bāze 1527 mm
Izskrējiens 110,6 mm
Stūrēšanas leņķis 61,5°
Riteņi lieta alumīnija diski
Diska izmērs priekšā 3,00 x 19"
Diska izmērs aizmugurē 4,50 x 17"
Riepas izmērs priekšā 120/70 R 19
Riepas izmērs aizmugurē 170/60 R 17
Priekšējās bremzes divi 320 mm diski ar 4 virzuļu bremžu skavām
Aizmugures bremzes viens 265 mm disks, peldošā skava ar 2 virzuļiem
ABS BMW Motorrad ABS
Gabarīti/svars  
Garums 2175 mm
Platums (ar spoguļiem) 870 mm
Augstums (bez spoguļiem) 1330 mm
Sēdekļa augstums, bez kravas 850 mm
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas 1890 mm
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) 221 kg
Sausais svars 2) -
Pilna masa 430 kg
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) 209 kg
Degvielas bākas tilpums 17 l
Rezerves tilpums ap 3,5 l

Pašmasa tehniskajos datos norādīta pēc DIN standarta.

1) saskaņā ar direktīvu 93/93/EEC – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem un degvielas tvertni, kas uzpildīta par vismaz 90%.

© 2016 SIA Inchcape BM Auto Privātuma politika BMW Motorrad Inchcape BM Auto MINI Inchcape International BMW website