BMW R 1250 R
Nepārspējams braukšanas prieks ar klasisko bokserdzinēja efektu: BMW R 1250 R. Vienīgais, kas ir tikpat izcils, kā tā piedziņas sistēma, kurā izmantota BMW ShiftCam tehnoloģija, ir tā daudzpusīgā būtība: neatkarīgi no tā, vai tas ir sportisks un dinamisks, tīrs un klasisks vai viegls un relaksējošs: Šis rodsters sniedz nesalīdzināmu braukšanas pieredzi. Izsakieties skaidri ar tā transmisiju un 143 Nm maksimālo griezes momentu – kad vien vēlaties. Un, pateicoties tā vadāmībai, jūs būsiet noteicējs katrā kilometrā – kā vien vēlaties. Vienkārši sakot – #NeverStopChallenging.
Aprīkots visam: svarīgākie elementi
Redzams sportiskums
Redzams sportiskums
Sajūtiet un izbaudiet griezes momentu, ko šis boksera tipa motocikls nodrošina ar katru rokas pagriezienu. Ar Core Screen Sport šis sportiskums vārda tiešākajā nozīmē tagad ir jūsu rīcībā. TFT displejs sniedz informāciju, piemēram, par DTC intervencēm, pašreizējo un maksimālo slīpumu, kā arī bremžu intervences spēku.
Eco režīms efektīvākai braukšanai
Eco režīms efektīvākai braukšanai
Spēja viegli un nemainīgi mierīgi dreifēt ar spēcīgo boksera tipa dzinēju: tā ir arī daudzpusības pazīme. Izmantojot R 1250 R jauno Eco režīmu, katru reizi, kad uzpildāt degvielas tvertni, varēsit veikt maksimālu nobraukumu. TFT displejs parāda, cik efektīvs ir jūsu braukšanas stils. Lai nodrošinātu maksimālu sniegumu, jebkurā laikā varat ātri un vienkārši pārslēgties uz citu braukšanas režīmu. Standarta Rain un Road braukšanas režīmos tagad iekļauti arī ABS Pro un DTC. Turklāt papildaprīkojumā pieejamie Pro Dynamic un Dynamic Pro braukšanas režīmi palīdz pilnībā atraisīt R 1250 R potenciālu.
Sniegums, ko var sajust
Leģendāra jaudas piegāde
R 1250 R būtība ir tā iespaidīgā spēja nevainojami pielāgoties situācijai: Tā 1254 cm3 boksera tipa dzinējam ir BMW ShiftCam tehnoloģija un maināma sadales vārpstas vadība. Tas nozīmē izcilu un vienmērīgu jaudas padevi. Neatkarīgi no tā, kā vēlaties braukt. Viss ir iespējams – no mierīga izbrauciena līdz spontānam sprintam. Un, kad sajutīsit šī motocikla maksimālo griezes momentu ar 143 Nm pilnā jaudā, sapratīsit to neatkārtojamo boksera spēku, kādu spēj sniegt tikai rodsters.
Izteiksmīgs dizains
Viens rodsters, trīs veidoli
Neatkarīgi no jūsu stila šis motocikls piedāvā trīs autentiskus rodstera veidolus: no pūrisma stila līdz sportiskam un līdz klasiski elegantam.
Pārsteidzošs bokseris-rodsters
Pārsteidzošs bokseris-rodsters
Pārsteidzošie jaunā dizaina LED lukturi ar ikoniskajiem pusmēness formas LED gaismas pavedieniem piešķir R 1250 R raksturīgo Roadster seju. Un tikpat nepārprotams ir arī nākamais jautājums: stikls vai apmales apdare? Nav vajadzības: var sajust, cik daudz jaudas tiek izlikts uz ceļa. Par laimi. Jo šī jauda ir atgriezeniskā saite, kas padara braukšanu tik patīkamu. Un pēc izvēles pieejamais jaunais vienvietīgais sēdeklis pilnveido R 1250 R sportisko izskatu.
- Dynamic pakotne
- Comfort pakotne
- Tour pakotne
Lieliski piemērota brīžiem, kad rodas vēlme pārvietoties: Papildu Dynamic un Dynamic Pro braukšanas režīmi ir paredzēti snieguma uzlabošanai.
Dinamiskā dzinēja bremžu kontrole novērš aizmugurējā riteņa izslīdēšanu, nodrošinot lielāku stabilitāti un kontroli. Turklāt Shift Assistant Pro palīgsistēma palīdz pārslēgt pārnesumus uz augšu/uz leju gandrīz visos slodzes un dzinēja apgriezienu diapazonos, neizmantojot sajūgu. Lai nodrošinātu perfektu braukšanu, Dynamic ESA piedāvā plašu iestatījumu klāstu: no komfortablas līdz asai un sportiskai braukšanai.
Ar Comfort pakotni varat vienkārši relaksēties un izbaudīt braucienu. Viss, kas ir svarīgi, ir padarīt braucienu vieglu un patīkamu vēl pirms iekāpšanas. Pateicoties Keyless Ride, varat iedarbināt motociklu ar atslēgu kabatā. Turklāt šajā komplektā iekļauta riepu spiediena kontroles sistēma (TPC), kā arī apsildāmi rokturi, lai jūsu pirksti būtu silti. Ja vēlaties, lai jūsu motocikls patiešām izceltos, varat izvēlēties arī hromētu izplūdes sistēmu vai hromētu kolektoru.
Varbūt tikai nedaudz tālāk? Tour pakotne nodrošina ērtumu garu braucienu laikā. Un, protams, šajā komplektā ir iekļauts navigācijas ierīces turētājs, kā arī kruīza kontrole. Centrālais balsts nodrošina stabilu un drošu motocikla stāvokli pat tad, ja uz abiem bagāžas turētājiem ir piestiprinātas smagas somas.