Jaunumi

Jaunais BMW G 650 GS

Jaunais BMW G 650 GS ir enduro, kas garantē pašu atbrīvotāko braukšanas baudu. Kāp virsū, un – aiziet!

Kāpēc ne? Tas ir BMW G 650 GS moto. Pilsētā vai uz grants ceļa – ar šo motociklu jūs varat braukt jebkur, un, kad runa ir par braukšanas baudu, jūs jutīsiet, ka esat veikuši lielisku investīciju.

G 650 GS turpina BMW Motorrad viencilindra motora panākumu stāstu. Motors nodrošina iespaidīgus 35 kW (48 ZS) pie 6500 apgriezieniem un 60 Nm griezes momentu, ko sasniedz pie 5000 apgriezieniem. Degvielas patēriņa ziņā šis motocikls ir patiesi sensacionāls – uz 100 km ceļa tas iztiek ar nieka 3,2 litriem* benzīna. Motociklisti iesācēji pat var izvēlēties ierobežotas 25 kW (34 ZS) jaudas versiju.

G 650 GS braukšanas sajūta ir sajūsmas vērta jebkurā situācijā! Uz gluda asfalta vai ārpus tā daudzkārt pārbaudītā, uzticamā piekare ar centrālo amortizatoru un tradicionālu pakaļējo sviru nodrošina lielisku ceļa sajūtu. Autentisku piederību īsto enduro ģimenei pastiprina iespaidīgi piekares gājieni, kas priekšā sasniedz 170 mm, bet aizmugurē – 165 mm. Neskatoties uz šādiem parametriem, standarta sēdekļa augstums ir tikai 780 mm, ko, izvēloties pazemināto piekari no papildu aprīkojuma, var samazināt vēl vairāk, padarot G 650 GS braukšanas pieredzi pieejamu visplašākajam motociklistu lokam.

04.jpg

G 650 GS ir robusts un ar 192 kg svaru vienlaikus arī ekstrēmi viegls. Tas ir ideāls motocikls iesācējiem, ņemot vērā arī vieglo vadāmību un ārkārtīgi mazo degvielas patēriņu. Vēl vairāk – motocikla atlētiskā stāja un šaurais korpuss tam piešķir jauneklīgu, tipisku enduro dizainu, kas nozīmē no komplikācijām brīvu braukšanu un tīru prieku. Arī motocikla krāsojums ir īsts skatienu magnēts, vienalga, vai tas ir karstasinīgi oranžais vai tīri baltais.

Jaunā enduro modeļa aprīkojums ietver komfortablus roku sargus, motora aizsargu no alumīnija, tērauda cauruļu aizsargrāmjus un praktiskas Vario bagāžas kastes. Speciālais motocikla aprīkojums to padara vēl mazliet drošāku: centrālais balsts uzlabo statisko stabilitāti, bet ABS pasargā no riteņu nevēlamas bloķēšanās.

* Braucot ar nemainīgu ātrumu 90 km/h.

 

Jaunais BMW G 650 GS

BMW G 650 GS – BMW Motorrad viencilindra motora panākumu stāsts turpinās.

Ar jauno BMW G 650 GS BMW Motorrad savai BMW GS saimei ir pievienojis vēl vienu atraktīvu biedru. Ar vieglu, sportisku stāju jaunais enduro modelis reprezentē piedzīvojumiem un labam garastāvoklim gatavu mašīnu. Tajā pašā laikā G 650 GS konkurentu vidū izceļas ar kvalitāti, aprīkojumu un komfortu. Pievienojot relatīvi mazo svaru un nelielo sēdekļa augstumu, tas piedāvā perfektu starta punktu motobraukšanas aizrautības un fascinējošo BMW GS motociklu pasaulē.

02.jpg

 

Jaunā versija bāzēta uz pārbaudītas un uzticamas platformas, ar augstas griezes un maza degvielas patēriņa viencilindra motoru

Jaunajam G 650 GS ir izvēlēta pārbaudīta un plaši lietota tehnoloģija: tā viencilindra motors pārņem dienesta stafeti no populārā un panākumiem bagātā modeļa F 650 GS. Šim viencilindra agregātam ar šķidruma dzesēšanu un divām sadales vārpstām ir 652 cm3 darba tilpums. Motora jauda ir 35 kW (48 ZS) pie 6500 apgriezieniem, bet maksimālo griezes momentu – 60 Nm – agregāts attīsta pie 5000 apgriezieniem. Papildaprīkojuma programmas ietvaros motocikls ir pieejams arī ierobežotas jaudas versijā, kurā tas attīsta 25 kW (34 ZS) pie 6500 apgriezieniem un 47 Nm pie 4500 apgriezieniem.

Izmantojot elektronisko degvielas iesmidzināšanu, divas aizdedzes sveces, augstu kompresijas pakāpi (11,5 : 1) un noslēgtas sistēmas katalītisko konvertoru, šis daudzkārt pārbaudītais motors ir konstruēts tā, lai sniegtu lielāko braukšanas baudu, tajā pašā laikā garantējot maksimālu efektivitāti un esot draudzīgs dabai. Tā raksturs vēl vairāk izceļas ar priekšzīmīgi mazu degvielas patēriņu, kas, braucot ar nemainīgu ātrumu 90 km/h, ir vien 3,2 litri uz 100 km.

Tandēmā ar piecpakāpju pārnesumkārbu BMW G 650 GS apgriezienus viegli uzņemošais viencilindra motors gādā par aizraujošu pieredzi, īpaši uz līkumotiem lauku ceļiem. Viegli pieejamais griezes moments un parocīgās motora reakcijas ļauj bez bažām doties arī tur, kur asfaltētie ceļi beidzas.

 

Robusta piekares tehnoloģija pilnīgai braukšanas baudai uz lauku ceļiem un vieglā bezceļā

Jaunā G 650 GS piekare pirmām kārtām tika radīta braukšanai pa lauku ceļiem un ir pievienota tilta tipa tērauda cauruļu rāmim, pie kura stiprināts aizmugures balstrāmis. Tā ir pārbaudīta konstrukcija, ka sevi iepriekš lieliski apliecināja F 650 GS.

01.jpg

Priekšējo riteni kontrolē pret vērpi noturīga teleskopiskā dakša, aizmugurē ritenis ir iestiprināts divpusējā tērauda svirā ar taisnstūra profilu. Tās sasaiste ar rāmi īstenota, izmantojot centrālo amortizatoru un sviru sistēmu. Paralēli optimālai braukšanas stabilitātei līdz pat maksimālajam 170 km/h ātrumam (145 km/h ierobežotas jaudas versijai) jaunais G 650 GS garantē vieglu un rotaļīgu vadāmību uz lauku ceļiem. Adekvāta garuma piekares gājieni nodrošina augstu braukšanas komforta līmeni, kā arī pievilcīgu veiktspēju bezceļā, neskatoties uz sēdekļa nelielo augstumu.

Par spēcīgu un drošu apstāšanos gādā bremžu sistēma ar vienu bremžu disku priekšā un aizmugurē. BMW Motorrad ABS, kas pieejama kā papildaprīkojums, var atslēgt, ja tas nepieciešams braukšanai bezceļā.

 

Tipisks enduro dizains un krāsojuma koncepcija BMW GS saimes stilā

Jaunā BMW G 650 GS virsbūves paneļi ir veidoti pilnīgi no jauna. Īpaši vieglu, sportisku un dinamisku jauno viencilindra enduro padara priekšējā daļa. Asimetriskais priekšējais lukturis un dubļusargs G 650 GS tēlam piešķir absolūtas neatkarības garu.

03.jpg

Tīras dizaina līnijas, rūpīga krāsoto un nekrāsoto detaļu izvēle uzsver motocikla robusto izskatu. Sportiskuma iespaidu vēl vairāk pastiprina kontrasts starp motoru, izplūdes sistēmas sargu, pakaļējās piekares sviru, kas ir melnā krāsā, virsbūves paneļiem, kas ir oranži vai balti, un divkrāsu sēdekļa pārvalku.

Jauno BMW G 650 GS ražos BMW Motorrad rūpnīcā Berlīnē, Vācijā.

 

Pārskats par būtiskākajiem faktiem jaunajā BMW G 650 GS:

  • uzticams, augstas griezes un maza degvielas patēriņa viencilindra motors ar 652 cm3 darba tilpumu;
  • motora jauda ir 35 kW (48 ZS) pie 6500 apgr., maksimālais griezes moments – 60 Nm pie 5000 apgr.;
  • pārbaudīts un uzticams šasijas risinājums ar tilta tipa cauruļu rāmi, tērauda sviru aizmugurē, centrālo amortizatoru un teleskopisko dakšu priekšā (piekares gājiens priekšā/aizmugurē – 170/154 mm);
  • lieti vieglmetāla diski ar jaunu dizainu. Diametrs priekšā/aizmugurē – 19/17 collu. Platāka diska aploce aizmugurē labākai braukšanas stabilitātei;
  • stabila bremžu sistēma ar vienu bremžu disku priekšā un vienu aizmugurē. Atslēdzama BMW Motorrad ABS sistēma kā rūpnīcā uzstādāms papildaprīkojums;
  • šaura, ergonomiski veidota degvielas bāka ar 14 litru ietilpību;
  • trīs dažādi sēdekļa augstumi: standarta – 780 mm, pazemināts – 750 mm (kā rūpnīcā uzstādāms papildaprīkojums), paaugstināts (melns) – 820 mm;
  • sportisks kokpita dizains ar asimetrisku priekšējo lukturi un instrumentu paneli;
  • bagāžas stiprināšanas punkti, aizslēdzams bagāžas nodalījums;
  • tonēti pagriezienu indikatori;
  • jauns stūres stiprinājums;
  • plaša rūpnīcā uzstādāmā papildaprīkojuma programma: BMW Motorrad ABS (ON/OFF), apsildāmi rokturi, pretaizdzīšanas sistēma, centrālais balsts, elektroierīču pieslēgligzda, pazemināta piekare;
  • plaša, BMW Motorrad augstajiem standartiem atbilstoša papildu aksesuāru programma.

Jaunumi

© 2016 SIA Inchcape Motors Latvia Privātuma politika Sīkdatņu politika BMW Motorrad Inchcape Motors Latvia MINI Inchcape International BMW website