JAUNAIS BMW S 1000 XR
CĪŅAS PIETEIKUMS CEĻA LĪKUMIEM UN KILOMETRIEM
Nepiekāpies, pieprasi visu! No sevis, bet arī no mašīnas. Vienmēr esot cīņā par ideālo trajektoriju: ik līkumā vēl dažus grādus zemāk, vēl dažus milimetrus ciešāk. Kilometru pēc kilometra. Ar jauno S 1000 XR tev ir motocikls, kas nepieņem kompromisus. Tas perfektā formā apvieno atlētiskumu un garo distanču veiktspēju. Tā sportiskā agresija nāk no S 1000 RR. Vienlaikus tā izcilā ergonomika ar stāvo, atbrīvoto sēdpozīciju tev ļauj cīnīties par katru līkumu un taisni visas dienas garumā. Sacīkšu trase beidzas tikai tad, kad tu to vēlies. Un tā tam jābūt. Tā mēs redzam XR. Un tu? #NekadNepārstājIzaicināt jeb #NeverStopChallenging
S 1000 XR DIZAINS
Uz ideālās trajektorijas – arī dizainā
Priekšējā aptecētāja un luktura izskatu definē to asās šķautnes. Apvienojumā ar ekspresīvajām formām tās veido kopējo līniju – agresīvi un neatlaidīgi līdz pat finišam. Tā nav nekāda sagadīšanās, ka vizuāli īsā astes daļa atgādina šosejas sporta motociklu.
Noliektais purns, augstā pleca līnija un komfortablā stūre norāda uz nepiesātināmu izsalkumu pēc kilometriem. Sēžot garām distancēm piemērotajā pozīcijā, kilometri turpina nest prieku pat pēc vairāku dienu braukšanas – pateicoties pilnveidotajai aerodinamikai un aptecētājam. Tas tagad vēl labāk pasargā no vēja un nokrišņiem, kā arī samazina aerodinamiskos trokšņus. Savukārt regulējamais vējstikls atgādina, ka ceļš jāmēra kilometros, nevis ķiveres vibrācijās.
Krāsas ar izteiksmi
Izvēloties kādu no S 1000 XR krāsojumiem, tu dod skaidru vizuālo zīmi. Precīzas un atbilstošas motocikla dabai, krāsas uzsver sportisko, stūraino mašīnas raksturu līdz pat sīkākajai detaļai. Izvēlies Racing Red vai Ice Grey.
Līkne, kas tevi padara atkarīgu: mūsu griezes moments
S 1000 XR dzinējs ir radīts, par pamatu ņemot augstas veiktspējas motoru no S 1000 RR, un optimizēts XR garo distanču bezkompromisa varējumam: risinājumu vidū ir īpaša profila sadales vārpstas un kolektors, kas dod iespaidīgu griezi pie vidējiem apgriezieniem, kā arī plašāko pielietojamo apgriezienu diapazonu klasē. Motora maksimālā jauda ir 121 kW (165 ZS). Garāki augstākie pārnesumi nodrošina vienmērīgu darbību – tu vari to dzirdēt un izjust.
Vairāk dinamikas, pateicoties mazākam svaram
Motocikla dinamiku ietekmē arī tā masa. Vienādi aprīkots, S 1000 XR ir 10 kg vieglāks nekā priekštecis un pašā vieglākajā konfigurācijā, gatavs braukšanai, sver vien 223 kg. Tu to jutīsi – ik ceļa līkumā. Labākā paātrinājumā, lielākā izveicībā un vieglākā manevros.
Steidzama palīdzība jebkur
Ja noticis negadījums, BMW Motorrad inteliģentā avārijas zvana sistēma automātiski izveido savienojumu ar BMW zvanu centru. Sistēma ir nostiprināta uz stūres un sazinās ar palīdzības dienestu, cik ātri vien iespējams. Inteliģentais zvans ir apliecinājis, ka ar tā atbalstu neatliekamā palīdzība negadījuma vietā ierodas ātrāk un labāk informēta.
TEHNISKIE DATI UN APRĪKOJUMS
S 1000 XR
S 1000 XR nepazīst kompromisus. Tas apvieno atlētiskumu un garo distanču veiktspēju. Ar sportisku agresivitāti XR tev ļauj medīt kilometrus, dienu pēc dienas. Atklāj motocikla tehniskos datus un standarta aprīkojumu!
BMW S 1000 XR
![]() |
|
Motors | |
---|---|
Tips | ūdens/eļļas dzeses 4 cilindru rindas dzinējs, četri vārsti uz cilindru, divas augšējās sadales vārpstas |
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens | 80 mm x 49,7 mm |
Darba tilpums | 999 cm3 |
Maksimālā jauda | 121 kW (165 ZS) pie 11 000 apgr./min |
Maksimālā grieze | 114 Nm pie 9250 apgr./min |
Kompresijas pakāpe | 12,5 :1 |
Degmaisījuma kontrole/motora vadība | elektroniskā degvielas iesmidzināšana ieplūdes kolektorā |
Atgāzu kontrole | slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU-5 |
CO2 izmeši | 144 g/km |
Veiktspēja/degvielas patēriņš | |
Maksimālais ātrums | virs 200 km/h |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h | 6,2 l/100km |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h | |
Degvielas tips | bezsvina benzīns (maks. 5% etanola, E5) / 98 RON / 93 AKI |
Elektriskā sistēma | |
Ģenerators | 493 W (nominālā jauda) |
Akumulators | 12 V / 9 Ah, bezapkopes |
Transmisija | |
Sajūgs | daudzdisku sajūgs eļļas vannā (ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju), pašpastiprinošs |
Pārnesumkārba | pastāvīgas sazobes 6 pakāpju pārnesumkārba |
Pārvads | ķēde, zobrati: 17/45 |
Šasija/bremzes | |
Rāmis | alumīnija tilta rāmis ar dzinēju kā daļēji nesošu elementu |
Priekšējā riteņa piekare | apvērsta teleskopiskā dakša, Ø 45 mm, ar elektronisku vadītu adaptīvo saspiešanas un atsitiena amortizāciju |
Aizmugures riteņa piekare | abpusējs balsts no lieta alumīnija, centrālais amortizators, elektroniskā atsperes nospriegošana, elektroniski vadīta adaptīvā saspiešanas un atsitiena amortizācija (Dynamic ESA) |
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē | 150 mm / 150 mm |
Riteņu bāze | 1522 mm |
Izskrējiens | 116 mm |
Stūrēšanas leņķis | 65,1° |
Riteņi | lieta alumīnija diski |
Diska izmērs priekšā | 3,50" x 17” |
Diska izmērs aizmugurē | 6,00" x 17” |
Riepas izmērs priekšā | 120/70 ZR 17 |
Riepas izmērs aizmugurē | 190/55 ZR 17 |
Priekšējās bremzes | divi 320 mm peldošie bremžu diski, 4 virzuļu radiālās bremžu skavas |
Aizmugures bremzes | viens 265 mm bremžu disks, divu virzuļu peldošā bremžu skava |
ABS | BMW Motorrad ABS, daļēji integrēta |
Gabarīti/svars | |
Garums | 2333 mm |
Platums (ar spoguļiem) | 917 mm (967 mm) |
Augstums (bez spoguļiem) | 1411 mm |
Sēdekļa augstums, bez kravas | 840 mm (790 mm ar pazemināto piekari) |
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas | 1880 mm (1809 mm ar pazemināto piekari) |
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) | 226 kg |
Sausais svars 2) | 205 kg |
Pilna masa | 450 kg |
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) | 224 kg |
Degvielas bākas tilpums | 20 l |
Rezerves tilpums | 4 l |
1) saskaņā ar vadlīnijām VO (EU) 168/2013 – ar visiem tehniskajiem šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu, ar par vismaz 90% uzpildītu degvielas tvertni.
Standarta aprīkojums
Papildu aprīkojums
Papildu piederumi