Maksimāli koncentrēts uz būtisko
HP4 RACE ir vairāk nekā tā daļu summa. Šis motocikls iemieso tīras emocijas. No izstrādes līdz pat trasei tieši kaislība šo sacīkšu motociklu ir padarījusi par to, kas tas ir. Tas ir inovācijas virzītājs, radīts, lai nospraustu jaunas robežas.
HP ir pasaulē pirmais motocikls, kas piedāvā pilnībā no oglekļa šķiedras izgatavotu rāmi un riteņu diskus. Ar 158 kW (215 ZS) jaudu tas sver tikai 146 kg (sausais svars). Rokām piepildīts sapnis – 750 entuziastiem.
Tīra veiktspēja – 750 reižu
HP4 RACE ir inženierijas šedevrs. Ikvienu no 750 ierobežotās sērijas mašīnām ar rokām salika mūsu speciālisti un katrai ir plāksnīte ar kārtas numuru.
Tā ir koncentrēta kaislība, ko radām vienīgi tiem, ar kuriem mums tā ir kopīga. Tiem, kuri nezina ierobežojumu un turpina iet uz priekšu. Robežu šķērsotājiem, kuru prasības HP4 RACE ne tikai apmierina, bet kuriem tās jādefinē no jauna. Tādu motociklistu ir pavisam nedaudz. Ja precīzi, septiņi simti piecdesmit.
Jauns etalons vieglo konstrukciju jomā
HP4 RACE rāmis ir izgatavots no oglekļa šķiedras – no rāmja galvas līdz aizmugurējā balsta stiprinājumam. Salīdzinot ar standarta rāmi, šis materiāls ietaupa 4 kg svara.
BMW HP4 RACE oglekļa šķiedras pielietošanas gadījumā runa nav par izskatu, bet par materiāla īpašībām. Tās palīdz aprēķināt un iekļaut konstrukcijā noteiktu stingrību un vērpi. Stingrs kā alumīnijs, ciets kā tērauds. Visas priekšrocības, ko sniedz oglekļa šķiedra, ir pielietotas arī riteņu diskos. Tie saglabā elastību pat pašos ekstrēmākajos apstākļos.
Perfekcija līdz pat vissīkākajai detaļai
Radīts caur un cauri trasei, HP4 RACE ir aprīkots ir nesošu oglekļa šķiedras priekšgalu, kas ar tā agresīvo, šķelto formu un gaisa ņēmēju burtiski aprij pretvēju. Kupolveida vējstikls pilotam nodrošina optimālu aizsardzību un iekļauj viņu plūdlīnijā. Nevainojama krāsu un oglekļa šķiedras saskaņa HP4 RACE padara par absolūtu zvaigzni, kad to var apbrīnot apstāšanās brīdī. Jauna ēra izpaužas arī krāsās. Līdz ar HP4 RACE mēs prezentējam jaunu HP Motorsport krāsojumu: Lightwhite uni/Racingblue metāliskā/Racingred uni.
Izgatavots rokām. Konfigurēts maksimālai veiktspējai
Rokām salikts Berlīnē, HP4 RACE dzinējs ir izturības sacīkšu pasaules čempionātā un pasaules motošosejas čempionātā WSBK izmantotā motora tālāk izstrādāta versija. Dzinējs attīsta 158 kW (215 ZS), un maksimālie apgriezieni ir palielināti līdz 14 500. Maksimālais griezes moments ir 120 Nm pie 10 000 apgr./min.
Pirmo apkopi, ieskaitot eļļas maiņu, veic pēc tam, kad mūsu speciālisti dzinēju ir iebraukuši uz stenda un sastādījuši testa protokolu. Dzinēju pārbauda ar endoskopu, iestata aizdedzi un noregulē vārstus. Tas nozīmē, ka HP4 RACE ir gatavs trasē demonstrē visu savu potenciālu, kolīdz piegādāts īpašniekam.
Labākie apļa laiki ir regulējumu jautājums
HP4 RACE sacīkšu tehnikas būtība atspoguļojas katrā komponentā. Nesošajā oglekļa šķiedras priekšgalā ir uzstādīts 2D instrumentu panelis, kas parāda visu braucējam un inženieriem nepieciešamo informāciju. 2D datu ierakstīšanas iekārta ļauj datus ierakstīt un nolasīt. Dinamiskās saķeres kontroles DTC vadība ir īstenota ar precīzām pogām un tā piedāvā optimālu saķeri jebkurā sacīkšu situācijā. No ieslēgtā pārnesuma atkarīgā jaudas piegāde, programmējamā motora bremzēšana un priekšējā riteņa pacelšanās kontrole ir vēl citi elektroniskie rīki, kas līdz ar garāžu celiņa ātruma ierobežotāju un starta kontroli garantē problēmu brīvu darbību sacīkstēs. Elektroniku papildina līdz minimumam samazināta elektriskā sistēma un litija jonu akumulators, kas uzstādīts nesošajā, no oglekļa šķiedras izgatavotajā astes daļā. Oglekļa šķiedras rāmja asti, kas ir vēl viena HP4 RACE optimālās ergonomikas daļa, var iestatīt trīs augstuma pozīcijās.
Individuāls – no sēdekļa augstuma līdz sērijas numuram
Citu motocikla piemērošanu atbilstoši specifiskām vadītāja vajadzībām var veikt ar stūres un kāpšļu sistēmas regulēšanu. HP4 RACE pārnesumu pārslēgšanas palīgs Pro ar apvēršamu slēgšanas virzienu nodrošina skaidru atgriezenisko saikni pie katras pārslēgšanas. Sešu pakāpju “īsās” pārnesumkārbas pārnesumu skaitļi ir adaptēti WSBK čempionāta specifikācijai, un papildu adaptāciju ir iespējams veikt, mainot pārvada zobratus (iekļauti motocikla piegādes komplektā). Dzinējam esot pasaules čempionāta tehnikas līmenī un ar 158 kW (215 ZS) jaudu, eļļas un ūdens dzeses četrcilindru motoru saliek mūsu speciālistu komanda, kas to pārbauda arī uz izmēģinājumu stenda. Katram dzinējam ir jāsasniedz noteikti jaudas parametri.
Labi pārdomāts pašiem lielākajiem izaicinājumiem
Öhlins ražojuma priekšējā apvērstā dakša FGR 300 un aizmugurējais amortizators TTX 36 GP ir pazīstami no pasaules superbaiku čempionāta. Brembo GP4 PR bremžu skavas, ko izmanto MotoGP, apvienojumā ar 6,75 mm bieziem 320 mm T-tipa tērauda bremžu diskiem nodrošina izcilu bremžu veiktspēju.
HP4 RACE oglekļa šķiedras riteņu diski ietaupa 1540 gramu, salīdzinot ar kaltajiem diskiem, un, pateicoties mazākai masai, motociklu padara jūtami veiklāku. Konsekventi vieglo konstrukciju turpina pilnībā no titāna izgatavota Akrapovič izplūdes sistēma un ar rokām pulēta alumīnija degvielas tvertne. Galu galā šīs ir tās detaļas, kas padara iespējamu 146 kg sauso svaru (171 kg pēc DIN). 6, 8 un 10 mm titāna skrūves ne vien ietaupa HP4 RACE svaru, bet arī samazina nepieciešamo instrumentu skaitu.
HP4 RACE Race Calibration Kit
HP4 RACE Calibration Kit ir programmatūras rīks ambicioziem trases braucējiem un ideāls papildinājums aprīkojumam HP Race Power Kit. Tā uzdevums ir uzlabot veiktspēju, izmainot individuālus dzinēja un piekares kontroles sistēmas parametrus. Šī rīka lietošana ir atļauta tikai sacīkšu trasē, ne uz koplietošanas ceļiem.
BMW HP4 RACE
![]() |
|
Motors | |
---|---|
Tips | 4 cilindru četrtaktu rindas dzinējs ar ūdens/eļļas dzesi, četri titāna vārsti, divas augšējās sacīkšu sadales vārpstas, frēzēts eļļas sūknis, Pankl ražojuma klaņi, precīzi balansēta, atvieglota kloķvārpsta |
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens | 80 mm x 49,7 mm |
Darba tilpums | 999 cm3 |
Maksimālā jauda | 158 kW (215 ZS) pie 13 900 apgr./min (maksimālie apgriezieni: 14 500) |
Maksimālā grieze | 120 Nm pie 10 000 apgr./min |
Kompresijas pakāpe | 13,7-13,9 : 1 |
Degmaisījuma kontrole/motora vadība | elektroniskā sacīkšu iesmidzināšana, maināmas ģeometrijas ieplūde, četri pārslēdzami režīmi |
Atgāzu kontrole | Akrapovič ražojuma WSBK izplūdes sistēma 4-2-1, pilnībā izgatavota no titāna |
CO2 izmeši | |
Veiktspēja/degvielas patēriņš | |
Maksimālais ātrums | virs 300 km/h |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h | |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h | |
Degvielas tips | bezsvina benzīns, minimālais oktānskaitlis 98 (RON) |
Elektriskā sistēma | |
Ģenerators | 406 W |
Akumulators | 12 V/5 Ah, litija jonu, bezapkopes |
Transmisija | |
Sajūgs | daudzdisku sajūgs eļļas vannā, ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju, ar mehānisko pievadu |
Pārnesumkārba | pastāvīgas sazobes sešu pakāpju sacīkšu pārnesumkārba (EVO) ar taisnzobu zobratiem (optimizēti pārnesumi 1, 2, 4, 5 un 6) |
Pārvads | 16/43 (attiecība maināma, uzstādot citus zobratus no piegādes komplekta. Priekšējo: 15, 16, 17 zobu; aizmugurējo: 41, 42, 43, 44, 45 zobu) |
Šasija/bremzes | |
Rāmis | oglekļa šķiedras monokoks ar regulējamu stūrēšanas leņķi un regulējamu aizmugurējā balsta stiprinājumu, dzinējs kā nesošais elements |
Priekšējā riteņa piekare | Öhlins FGR 300 WSBK dakša, regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija,regulējams atsperu nospriegojums,regulējamais stūres amortizators Öhlins SD052,priekšējā riteņa ātrās nomaiņas sistēma, pateicoties pagriežamiem dakšas statņiem, ar uzstādītu priekšējo dubļusargu (lai nomainītu riteni, bremžu skavas nav jānoņem),atsperu cietība 10,5 N/mm |
Aizmugures riteņa piekare | divpusējs WSBK balsts no alumīnija, centrālais amortizators Öhlins TTX 36 GP,regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija,regulējams atsperes nospriegojums,regulējams amortizatora augšējais stiprinājums (0/3 mm),regulējams atsperu spriegojums ar (atsperes statņa garumu),kontaktvirsmas riteņu buksēm uz ķēdes spriegotājiem vienkāršai riteņa uzstādīšanai,titāna ķēdes spriegotājs no ārpuses, alumīnija ķēdes spriegotājs no iekšpuses,oglekļa šķiedras atbalsta punkti motocikla likšanai uz statīva,atsperes cietība 95 N/mm |
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē | 130 mm / 120 mm |
Riteņu bāze | 1440 mm |
Izskrējiens | 102,5 mm (regulējams diapazonā: 95-112 mm) |
Stūrēšanas leņķis | 65,5° (regulējams: 0,0°, +/-0,5°, +/-1°) |
Riteņi | oglekļa šķiedras diski ar iepresētām buksēm ātrai riteņu maiņai |
Diska izmērs priekšā | 3,50 x 17" |
Diska izmērs aizmugurē | 6,00 x 17" |
Riepas izmērs priekšā | 120/70 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2 |
Riepas izmērs aizmugurē | 200/60 ZR 17 Pirelli Diablo Superbike Slick SC2 |
Priekšējās bremzes | Brembo Racing divu disku bremzes, T-tipa peldošie sacīkšu bremžu diski, izmērs: 320 x 6,75 mm, WSBK GP4-PR fiksētās monobloka bremžu skavas ar 4 titāna virzuļiem,Brembo Racing RCS19X18 bremžu cilindrs, ieskaitot regulējamu Brembo Racing bremžu sviru, Brembo Racing sajūga sviru (bez sajūga slēdža) |
Aizmugures bremzes | Brembo Racing viena diska bremzes, WSBK fiksētā bremžu skava ar 4 titāna virzuļiem, bremžu diska izmērs: 220 x 4,0 mm |
ABS | |
Gabarīti/svars | |
Garums | 2070 mm |
Platums (ar spoguļiem) | 777 mm |
Augstums (bez spoguļiem) | 1193 mm |
Sēdekļa augstums, bez kravas | 831 mm (zemajā/augstajā pozīcijā: 816 / 846 mm) |
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas | ap 1859 mm (zemajā/augstajā pozīcijā: 1829 mm / ap 1889 mm) |
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) | 171,4 kg |
Sausais svars 2) | 146kg |
Pilna masa | |
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) | |
Degvielas bākas tilpums | 17,5 l |
Rezerves tilpums | ap 4 l |
Pašmasa tehniskajos datos norādīta pēc DIN standarta.
1) – saskaņā ar direktīvu VO (EU) 168/2013: ar visiem tehniskajiem šķidrumiem, standarta aprīkojumu un degvielas tvertni, kas uzpildīta par vismaz 90%.