Jaunais BMW K 1600 GT – 6 cilindru dzinēja veiktspēja un luksusa komforts dinamiskai ceļošanai visaugstākajā līmenī. Ar jauno K 1600 GT BMW Motorrad sešu cilindru augstas veiktspējas tūrisma motocikla koncepciju īsteno vēl modernākā, dinamiskākā un komfortablākā formā. Saglabājot nemainīgus veiktspējas rādītājus, tagad tas ir pilnveidots, lai atbilstu atgāzu normatīvam EU4.
Jaunais BMW K 1600 GT – sešu cilindru dzinēja veiktspēja un luksusa komforts dinamiskai ceļošanai visaugstākajā līmenī
6 cilindru rindas dzinēji ir bijuši BMW automobiļu vēstures un markas identitātes neatņemama daļa vairāk nekā 80 gadu garumā. 2010. gadā, klajā laižot K 1600 GT un GTL, BMW Motorrad ne vien prasmīgi pārnesa šo tradīciju motociklu pasaulē, bet arī pieteikt tirgū pašu vieglāko un kompaktāko sešu cilindru motocikla rindas dzinēju ar darba tilpumu virs 1000 kubikcentimetriem.
Izcili vienmērīga darbība un milzu veiktspēja ar 160 ZS un 175 Nm griezes momentu tika apvienota ar luksusa komfortu, burtiski perfektu aizsardzību no gaisa plūsmas un nokrišņiem un braukšanas dinamikas līmeni, kas šajā segmentā bija nepārspēts. Ar jauno K 1600 GT BMW Motorrad sešu cilindru augstas veiktspējas tūrisma motocikla koncepciju īsteno vēl modernākā, dinamiskākā un komfortablākā formā. Saglabājot nemainīgus veiktspējas rādītājus, tagad tas ir pilnveidots, lai atbilstu atgāzu normatīvam EU4.
Elektroniski piekare Dynamic ESA ar automātisko amortizācijas adaptāciju kā standarta aprīkojums
Lai gan iepriekšējais modelis jau noteica jaunus ceļojumu motociklu segmenta standartus braukšanas stabilitātes, dinamikas un vadāmības ziņā, jaunais K 1600 GT sper soli tālāk. Ar elektroniski kontrolējamo piekari Dynamic ESA un tās braukšanas režīmiem Road un Dynamic aktīvas braukšanas pieredze un komforts, salīdzinot ar priekšteci, ir ievērojami uzlabots.
Pamata iestatījumā Road amortizācijas adaptācija ir pilnīgi automātiska visā diapazonā, tādā veidā sniedzot augstāko iespējamo komforta līmeni un saķeri burtiski uz jebkura seguma. Amortizācija ir optimāla visos braukšanas režīmos un neatkarīgi no slodzes.
Atkarībā no motocikla vadītāja vajadzībām (braucot vienam, ar kravu vai ar pasažieri), atsperu spriegojums var tikt piemērots slodzei neatkarīgi no amortizācijas iestatījumiem, vien nospiežot attiecīgo pogu. Līdzīgi, nospiežot pogu, kas ērti izvietota uz stūres, ļaujot izvēli izdarīt gaitā, motocikla vadītājs var izvēlēties amortizācijas iestatījumu Dynamic, amortizāciju padarot stingrāku visos režīmos.
Ērta manevrēšana ar atpakaļgaitas asistentu
Vēl mierīgāku un ērtāku manevrēšanu ar K 1600 GT ir padarījis atpakaļgaitas asistents, ko aktivizē, vienkārši nospiežot pogu stūres kreisajā pusē. Kustība tiek uzsākta, kad motocikla vadītājs nospiež startera pogu.
Shift Assistant Pro pārnesumu pārslēgšanai bez sajūga
Shift Assistant Pro jeb pārnesumu pārslēgšanas palīgs, kas pieejams kā papildu aprīkojums, ļauj motocikla vadītājam ieslēgt augstāku vai zemāku pārnesumu, nespiežot sajūga sviru, tādā veidā vairojot gan braukšanas komfortu, gan iegūstot papildu braukšanas dinamiku. Pārnesumu pārslēgšana šādi iespējama vairumā braukšanas situāciju.
Panelis ar jaunu mērpulksteņu dizainu
1600 GT ir izstrādāts jauns spidometra un tahometra dizains, un spidometrā ir izcelts modeļa nosaukums – K 1600 GT.
Inteliģentais avārijas zvans ātrai palīdzībai negadījuma vai ārkārtas situācijā
Ātrākā iespējamā palīdzības pieejamība, notiekot negadījumam, rodoties ārkārtas situācijai vai citu briesmu gadījumā, jaunajā K 1600 GT ir īstenota, izmantojot e-zvana sistēmu Intelligent Emergency Call, kas pieejama kā papildu aprīkojums. Ja rodas ārkārtas situācija vai notiek negadījums, automātiski vai manuāli tiek veikts inteliģentais avārijas zvans un nosūtīts motocikla koordinātas, tātad arī informācija par negadījuma vietu, ar BMW zvanu centra palīdzību iedarbinot glābšanas pasākumu ķēdi.
Dinamiskāks dizains, optimizēta aizsardzība pret vēju un nokrišņiem, jauni krāsojuma varianti
K 1600 GT iepriekš sniedza pirmšķirīgu aizsardzību pret gaisa plūsmu un nokrišņiem, bet jaunajā modelī, izmantojot jaunus sānu paneļus un palielinātus deflektorus, šīs īpašības ir optimizētas vēl vairāk. Kopumā aerodinamiski vēl efektīvākajam K 1600 GT ir sagatavoti jauni krāsojuma varianti, no kuriem katrs prasmīgi izceļ dažādas jaunā augstas veiktspējas tūrisma motocikla rakstura šķautnes.
Dinamisko kompeteneci uzsverošajā krāsojumā Sport, metāliskajai krāsai Mars Red un Blackstorm kontrastējot ar rāmja metālisko matēto krāsu Asphalt Grey, melniem riteņu diskiem un dzinēju matētā metāliskajā krāsā Platium, K 1600 GT izskatās izsmalcināts un izveicīgs. Citā variantā, metāliskajai krāsai Lupine Blue apvienojumā ar metālisko Blackstorm veidojot saspēli ar melnu dzinēju, kā arī zelta krāsas bremžu skavām, izceļas sešu cilindru tūrisma motocikla atlētiskais raksturs.
Jaunais BMW K 1600 GT īsā pārskatā: