Vairāk nekā 35 gadus boksermotors BMW Motorrad GS un RT modeļos ir nozīmējis spēcīgu un uzticamu dzinējspēku, kad vien runa bija par došanos ceļojumā vai garo distanču braucienu. Ar plaši pilnveidotu boksermotoru un tajā pielietoto BMW ShiftCam tehnoloģiju jaunais R 1250 GS un R 1250 RT sasniedz pilnīgi jaunu veiktspējas, darbības vienmērības un efektivitātes līmeni.
Vairāk nekā 35 gadus boksermotors BMW Motorrad GS un RT modeļos ir nozīmējis rakstura pilnu, spēcīgu un uzticamu dzinējspēku, kad vien runa bija par došanos ceļojumā, garo distanču braucienā vai vienkārši īsa nedēļas nogales brauciena izbaudīšanu.
Vairāk nekā 25 gadus BMW Motorrad ir izmantojos četru vārstu tehnoloģiju apvienojumā ar elektroniski vadītu degvielas iesmidzināšanu, slēgtas sistēmas katalītisko konvertoru, lai sasniegtu labāko iespējamo jaudas un griezes momenta piegādi, efektivitāti un draudzīgumu videi.
Ar daudzpusīgi modernizētu boksermotoru, sperot nākamo ievērojamo soli tā evolūcijā, jaunais R 1250 GS un R 1250 RT piedāvā ne tikai jaunu jaudas un griezes momenta līmeni. Pateicoties pilnveidojumiem, bija iespējams dzinēja darbību padarīt vēl jūtami vienmērīgāku, it īpaši pie nelieliem apgriezieniem.
Turklāt jaunais dzinējs nodrošina mazākus izmešus un zemāku degvielas patēriņu, kā arī īpaši patīkamu skanējumu. Šo mērķu sasniegšanai pirmo reizi BMW Motorrad sērijveida motociklā pielietota BMW ShiftCam tehnoloģija: tā nodrošina maināmu ieplūdes vārstu atvēršanas ilgumu un augstumu.
Piedevām sadales vārpstas ir veidotas tā, lai ieplūdes vārstus atvērtu asinhroni, kas cilindros palīdz veidot labāku degmaisījumu un attiecīgi efektīvāku sadegšanu. Citi dzinēja jauninājumi ietver sadales vārpstu pievadu, ko tagad nodrošina zobķēde (agrāk rullīšu ķēde), optimizētu eļļas padevi, divu sprauslu degvielas iesmidzināšanas sistēmu un jaunu izplūdes sistēmu.
Lai motociklu piemērotu individuālām vadītāja vajadzībām jau standarta aprīkojumā ir iekļauti divi braukšanas režīmi. Bāzes versijā ietvertā automātiskā stabilitātes kontrole ASC, pateicoties labākajai iespējamajai saķerei, nodrošina augstu braukšanas drošību. Palīgs braukšanas uzsākšanai pret kalnu arī ir iekļauts abu modeļu standarta aprīkojumā, padarot ērtu kustības uzsākšanu slīpumā.
Braukšanas režīmu sistēma Pro tagad ir pieejama kā papildu aprīkojums un ietver papildu braukšanas iestatījumu “Dynamic”, dinamisko saķeres kontroli DTC, savukārt R 1250 GS iegūst papildu braukšanas iestatījumus "Dynamic Pro", "Enduro" un "Enduro Pro".
DTC padara iespējamu vēl efektīvāku un drošāku paātrināšanos, it īpaši ar sasvērtu motocikli. ABS Pro (daļa no braukšanas režīmu sistēmas Pro R 1250 GS gadījumā, standarta aprīkojums R 1250 RT) sniedz vēl vairāk drošības bremzējot, arī ar līkumā sasvērtu motociklu. Jaunā dinamiskā bremžu kontrole DBC nodrošina papildu drošību bremzējot, it īpaši sarežģītās situācijas, novēršot paātrinājumu, kas var rasties, nejauši pagriežot gāzes rokturi. Iejaucoties dzinēja vadībā, bremzēšanas laikā griezes moments tiek samazināts, lai pilnībā izmantotu visu aizmugurējā riteņa bremzēšanai pielikto spēku. Tas saglabā motocikla stabilitāti un saīsina bremzēšanas distanci.
Ar pēc izvēles pieejamo BMW Motorrad Dynamic ESA “Next Generation” motocikla amortizācija automātiski pielāgojas braukšanas situācijām un manevriem, turklāt automātiski kompensē slodzi, ko rada pasažieris vai bagāža. Šāda funkcija nodrošina īpaši precīzu pielāgošanos dažādām braukšanas situācijām, sniedzot optimālu amortizācijas komfortu un ļoti stabilu gaitu. Tagad sistēma ir pieejama arī R 1250 RT.
Jaunajam R 1250 GS tagad LED priekšējais lukturis ir standarta aprīkojums. Bez tam abus jaunos modeļus, R 1250 GS un R 1250 RT, pēc izvēles var aprīkot ar diožu dienascgaitas gaismām (R 12050 RT bāzes versijā priekšējais lukturis ir ar halogēna spuldzēm).
Jaunajam R 1250 GS sistēma Connectivity ar 6,5 collu pilnkrāsu TFT displeju tagad ir standarta aprīkojums. Apvienojumā ar standarta BMW multikontrolieri tas nozīmē, ka vadītājs motocikla datiem un savienojamības funkcijām var piekļūt īpaši ātri un ērti.
R 1250 RT ir aprīkots ar lielu 5,7 collu TFT krāsu displeju, ko papildina analogais spidometrs un tahometrs.
Ātrākās iespējamās palīdzības nodrošināšana negadījuma, ārkārtas situācijas vai briesmu gadījumā var glābt cilvēku dzīvības. Pēc izvēles pieejamais inteliģentais avārijas zvans palīdz izsaukt palīdzību uz notikuma vietu, cik ātri vien iespējams. Tāpat kā iepriekš, šis papildu aprīkojums ir pieejams abiem modeļiem.
BMW Motorrad Spezial piedāvā plašu individualizēšanas risinājumu klāstu, kas uzlabo un vairo vērtību un ir pieejams kā papildu aprīkojums. Uzmanības centrā ir visas mašīnas pilnīga integrācija, pašas augstākās kvalitātes materiālu pielietošana, rūpīgs roku darbs un Spezial raksturīgā uzmanība pret detaļām.
Piemēram, R 1250 GS un R 1250 RT ir pieejamas īpaša dizaina frēzētas alumīnija daļas no Option 719 Classic vai HP sērijas. Jauno R 1250 RT vēl vairāk var uzlabot, izmantojot Option 719 riteņu diskus – Classic vai Sport, kā arī ekskluzīvu sēdekli vai vienu no diviem īpašajiem Spezial krāsojumiem. Vēl viena iespēja uzlabot un izcelt – HP sērijas sporta klusinātājs, ko var uzstādīt abiem jaunajiem boksermodeļiem.
Jaunais R 1250 GS savas ceļošanas un bezceļa prasmes uzsver ar diviem moderniem bāzes krāsojumiem un diviem uzkrītošiem stilu variantiem. Jaunais R 1250 RT iemieso ekskluzīvu ceļotāja raksturu, to izceļot vai nu ar bāzes krāsojumu, vai diviem stilu variantiem, vai arī vienā no diviem Option 719 Spezial izpildījumiem.