Jaunais BMW R 1250 R, R 1250 RS un R 1250 GS – rodsters, sportiskā tūrisma un piedzīvojumu motocikls optimizētā formā un jaunā piedziņas dimensijā.
Desmitgadēm ilgi boksermotors BMW Motorrad modeļos R, RS un GS Adventure ir bijis uzticams jaudas avots, kad runa ir par dinamisku braukšanu pa lauku ceļiem, sportisku tūrismu vai garo distanču un piedzīvojumu braucienu izbaudīšanu. Vairāk nekā 25 gadus BMW Motorrad šajā dzinējā ir izmantojis četru vārstu tehnoloģiju, apvienojot to ar elektronisko degvielas iesmidzināšanu un slēgtas sistēmas atgāzu apstrādes tehnoloģiju, lai panāktu labāko iespējamo jaudas un griezes momenta piegādi, efektivitāti un saudzīgu attieksmi pret vidi.
Tālāk attīstīts boksermotors ar BMW ShiftCam tehnoloģiju papildu jaudai visā apgriezienu diapazonā, samazināts izmešu un degvielas patēriņa līmenis, vēl vienmērīgāka darbība
Modernā boksermotora ievērojamas tālākas izstrādes rezultātā jaunais R 1250 R, R 1250 RS un R 1250 GS Adventure sasniedz ne tikai pilnīgi jaunu jaudas un griezes momenta līmeni. Bija iespējams arī ievērojami optimizēt motora darbības vienmērīgumu, it īpaši pie nelieliem apgriezieniem. Turklāt jaunais dzinējs rada mazāk izmešu un ir ekonomiskāks, kā arī piedāvā īpaši patīkamu skanējumu. Šim nolūkam BMW Motorrad sērijveida dzinēju ražošanā pirmo reizi tika pielietota BMW ShiftCam tehnoloģija: tā ļauj izmainīt ieplūdes vārstu atvēršanas laiku un augstumu. Piedevām sadales vārpstas veidotas tā, lai ieplūdes vārstus atvērtu asinhroni: šādā veidā labāk veidojas degmaisījums un attiecīgi notiek efektīvāka tā sadegšana. Citi tehniskie uzlabojumi ietver gāzu sadales mehānisma piedziņu, ko tagad nodrošina zobķēde (agrāk rullīšu ķēde), optimizētu eļļas padevi, divu sprauslu degvielas iesmidzināšanu un jaunu izplūdes sistēmu.
Divi braukšanas režīmi, ASC un palīgs kustības uzsākšanai pret kalnu standarta aprīkojumā
Lai motociklu piemērotu individuālām vadītāja vajadzībām, tā standarta aprīkojumā ir iekļauti divi braukšanas režīmi. Bāzes aprīkojumā iekļautā automātiskā stabilitātes kontrole ASC, pateicoties labākajai iespējamajai saķerei, nodrošina augstu braukšanas drošības līmeni. Hill Start Control jeb palīgs kustības uzsākšanai pret kalnu ir vēl viena visu trīs modeļu standarta sistēma.
Braukšanas režīmu sistēma Pro ar trim papildu iestatījumiem, dinamiskā saķeres kontrole DTC, ABS Pro, Hill Start Control Pro un dinamiskā bremzēšanas kontrole DBC pieejama kā papildu aprīkojums
Riding Modes Pro jeb braukšanas režīmu sistēma Pro ir pieejama kā papildu aprīkojums un piedāvā papildu iestatījumus Dynamic un Dynamic Pro (konfigurējams), dinamisko saķeres kontroli DTC, kā arī iestatījumus Enduro un Enduro Pro (konfigurējams) modelim R 1250 GS Adventure. DTC nodrošina vēl efektīvāku un drošāku paātrināšanos, īpaši vadot sasvērtu motociklu. ABS Pro piedāvā vēl lielāku drošību, bremzējot sasvērtu motociklu. Jaunā dinamiskā bremžu kontrole DBC sniedz papildu drošību bremzējot, it īpaši sarežģītos braukšanas apstākļos, novēršot nejaušu akseleratora aktivizēšanu. Iejaucoties dzinēja vadībā, bremzēšanas laikā tiek samazināts griezes moments, tā ļaujot aizmugurējam ritenim pieliktu pilnu bremzēšanas spēku. Tas saglabā motocikla stabilitāti un samazina bremzēšanas distanci.
LED priekšējais lukturis R 1250 RS un R 1250 GS Adventure kā standarta aprīkojums, diožu dienas gaitas gaismas visiem trim modeļiem kā papildu aprīkojums
Jaunajiem R 1250 RS un R 1250 GS Adventure priekšējus LED lukturis tagad ir standarta aprīkojums. Papildus tam pēc izvēles R 1250 RS, R 1250 GS Adventure, kā arī R 1250 R (standarta versijā halogēna spuldzes) ir pieejamas dienas gaitas gaismas ar diodēm.
Elektroniski vadāmā piekare Dynamic ESA “Next Generation” pilnīgi automātiskai slodzes kompensēšanai kā papildu aprīkojums
Ar pēc izvēles pieejamo aprīkojumu BMW Dynamic ESA “Next Generation” motocikla amortizācija automātiski piemērojas braukšanas situācijai un manevriem, kā arī automātiski kompensē visa veida slodzi. Tas ļauj motociklu precīzi piemērot, sasniedzot optimālu amortizācijas komfortu, kā arī ļoti stabilu gaitu.
Multifunkcionāls instrumentu klasters ar 6,5 collu pilnkrāsu TFT displeju un daudzām standarta funkcijām
Trim jaunajiem boksermodeļiem tagad bez papildu maksas ir uzstādīta sistēma Connectivity un tā ietver 6,5 collu pilnkrāsu TFT displeju. Tai strādājot apvienojumā ar bāzes aprīkojumā iekļauto multikontrolieri, motocikla vadītājs dažādiem motocikla datiem un savienojamības funkcijām var piekļūt īpaši ātri un viegli.
Inteliģentais avārijas zvans kā papildu aprīkojums
Iespējami ātra palīdzības sniegšana, ja notikusi avārija, radušies ārkārtas apstākļi vai briesmas, var glābt cilvēku dzīvību. Papildu aprīkojuma klāstā pieejamais inteliģentais avārijas zvans izsauc palīdzību tik ātri, cik vien iespējams. Tāpat kā iepriekš, šis papildu aprīkojums var tikt pasūtināts visiem trim modeļiem.
BMW Motorrad Spezial – augstas kvalitātes motocikla individualizēšanas risinājumi kā rūpnīcā uzstādīts papildu aprīkojums
BMW Motorrad Spezial ir plašs ikonisku motocikla individualizēšanas risinājumu klāsts, kas vairo gan veiktspēju, gan vērtību un ir pieejams kā rūpnīcā uzstādāms papildu aprīkojums. Uzmanības centrā ir harmonisku detaļu integrācija motociklā, pašas augstākās kvalitātes materiālu pielietošana, rūpīgs meistaru roku darbs un tipiskā uzmanība pret detaļām.
Jaunajiem boksermodeļiem ir pieejamas, piemēram, frēzēto detaļu pakotnes Option 719 Classic un HP.
Jauno R 1250 R un R 1250 RS var aprīkot ar Sport Wheels riteņu diskiem, kā arī izveidot ekskluzīvu krāsojumu vai uzstādīt Option 719 sēdekli.
Visiem boksermodeļiem kā papildu aprīkojums ir pieejams arī HP sērijas sporta klusinātājs.
Jauni atraktīvi krāsu un stilu varianti
Jaunajiem boksermodeļiem katram ir viens pamatkrāsojuma variants, kā arī divi izteiksmīgi stila varianti. Modeļi R 1250 R un R 1250 RS ir pieejams arī īpašajā Option 719 krāsojumā.
Jaunā BMW R 1250 R, BMW R 1250 RS un BMW R 1250 GS Adventure pārskats īsumā: