BMW F 850 GS ADVENTURE
Pasaule kļūst par piedzīvojumu
Šis motocikls tika radīts gariem braucieniem un izaicinājumiem pilniem apvidiem. F 850 GS Adventure jūtas mājās jebkur pasaulē, un ir viegli saprast, kāpēc tā. Ar paplašināto standarta aprīkojumu, kurā ietilpst TFT ekrāns un BMW Motorrad Connected, USB uzlādes ligzda, kā arī ABS Pro un DTC, šis daudzfunkcionālais motocikls ir vēl labāk sagatavots gariem braucieniem apkārt pasaulei. Sajūtiet #SpiritOfGS kopā ar kompanjonu, kas neierobežo jūsu zinātkāri un interesi, lai kurp jūsu vestu jūsu ceļojums.
Laba sajūta – ik kilometrā
Šis GS ir gatavs jebkuram apvidum, kuru jūs vēlētos šķērsot. Standarta aprīkojumā iekļautie motora aizsargstieņi motociklu padara robustu, vienlaikus neierobežojot jūsu brīvību braucot. Ja plānojat ilgāku ceļojumu, vienkārši palieliniet bagāžas apjomu, izmantojot alumīnija koferus un kasti.
Jauda katram bezceļa izaicinājumam
Šis motocikls vēlas, lai jūs dodaties pasaulē: jaudīgais, no jauna izstrādātais divcilindru rindas dzinējs ar 70 kW (95 ZS) dod jums un jūsu piedzīvojumu slāpēm īsto dzinuli. Jaunā dzinēja koncepcija atstās uz jums iespaidu ar spēcīgu skaņu, izcilu veiktspēju, ko dod 70 kW (95 ZS) jauda pie 8250 apgr./min, un vienmērīgu darbību apvienojumā ar pieticīgu 4,2 litru degvielas patēriņu uz 100 km (pēc WMTC). Ar 92 Nm griezes momentu pie 6250 apgr./min šim daudzfunkcionālajam motociklam ir pietiekami jaudas jebkuram bezceļa izaicinājumam, lai kurp jūs nolemtu doties.
Jūsu piedzīvojums – jūsu stils
Uzkrītošie sānu paneļi un tipiskais GS siluets definē F 850 GS Adventure īpašo izskatu. Katram stilam piemīt savs unikāls raksturs, un tas atspoguļo daļu no jūsu personības.
Aprīkots ik izaicinājumam
Tagad ir jūsu kārta: veidojiet F 850 GS Adventure atbilstoši savām vēlmēm. Mums ir ieteikums īsteniem pasaules apceļotājiem – jums esam izveidojuši divus papildu variantus.
Ļaujiet tam jūs iedvesmot un padariet F 850 GS Adventure par jūsu pašu motociklu.
BMW F 850 GS Adventure
![]() |
|
Motors | |
---|---|
Tips | četru taktu divcilindru rindas dzinējs ar šķidrumdzesi; četri vārsti uz cilindru, divas augšējās sadales vārpstas, eļļošanas sistēma ar sauso karteri |
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens | 84 mm x 77 mm |
Darba tilpums | 853 cm3 |
Maksimālā jauda | 70 kW (95 ZS) pie 8250 apgr./min; samazinātas jaudas versijā: 35 kW (48 ZS) pie 6500 apgr./min;ar bezsvina benzīnu RON91: 66 kW (90 ZS) pie 8000 apgr./min |
Maksimālā grieze | 92 Nm pie 6250 apgr./min; samazinātas jaudas versijā: 63 Nm pie 4500 apgr./min;ar bezsvina benzīnu ROZ91: 86 Nm pie 6250 apgr./min |
Kompresijas pakāpe | 12,7 : 1 |
Degmaisījuma kontrole/motora vadība | elektroniskā degvielas iesmidzināšana |
Atgāzu kontrole | slēgta cikla 3 pakāpju katalītiskais neitralizators, emisijas standarts EU-4 |
CO2 izmeši | 99 g/km |
Veiktspēja/degvielas patēriņš | |
Maksimālais ātrums | 197 km/h |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h | 4,2 l |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h | |
Degvielas tips | bezsvina benzīns, minimālais oktānskaitlis 95 (RON);bezsvina benzīns, minimālais oktānskaitlis 91 (RON) |
Elektriskā sistēma | |
Ģenerators | pastāvīgo magnētu ģenerators, 416 W (nominālā jauda) |
Akumulators | 12 V / 10 Ah, bezapkopes |
Transmisija | |
Sajūgs | daudzdisku sajūgs eļļas vannā ar mehānisko (troses) pievadu; aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkcija |
Pārnesumkārba | pastāvīgas sazobes 6 pakāpju pārnesumkārba, integrēta dzinēja korpusā |
Pārvads | ķēde ar O veida blīvgredzeniem un triecienu amortizāciju aizmugurējā riteņa rumbā |
Šasija/bremzes | |
Rāmis | tilta tipa rāmis, presētu tērauda detaļu konstrukcija |
Priekšējā riteņa piekare | apvērsta teleskopiskā dakša, Ø 43 mm |
Aizmugures riteņa piekare | lieta alumīnija divpusējs balsts, centrālais amortizatora statnis, hidrauliski regulējama atsperes priekšslodze, regulējama atsitiena amortizācija |
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē | 230 mm / 215 mm;ar pazemināto piekari: 210 mm / 195 mm |
Riteņu bāze | 1593 mm |
Izskrējiens | 124,6 mm |
Stūrēšanas leņķis | 62° |
Riteņi | šķērsspieķoti diski |
Diska izmērs priekšā | 2,15 x 21" |
Diska izmērs aizmugurē | 4,25 x 17" |
Riepas izmērs priekšā | 90/90 21 |
Riepas izmērs aizmugurē | 150/70 R17 |
Priekšējās bremzes | divi peldošie bremžu diski, Ø 305 mm, divu virzuļu peldošās bremžu skavas |
Aizmugures bremzes | viens bremžu disks, Ø 265 mm, viena virzuļa peldošā bremžu skava |
ABS | BMW Motorrad ABS (atslēdzama) |
Gabarīti/svars | |
Garums | 2300 mm |
Platums (ar spoguļiem) | 939 mm |
Augstums (bez spoguļiem) | 1437 mm |
Sēdekļa augstums, bez kravas | 875 mm;(pazeminātā piekare: 815 mm, īpaši zemais sēdeklis: 835 mm, dubultsēdeklis: 860 mm, rallija sēdeklis: 890 mm) |
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas | 1950 mm (ar pazemināto piekari: 1830 mm, ar īpaši zemo sēdekli: 1870 mm, ar dubultsēdekli: 1910mm, ar rallija sēdekli: 1980 mm) |
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) | 244 kg |
Sausais svars 2) | |
Pilna masa | 455 kg |
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) | 211 kg |
Degvielas bākas tilpums | 23 l |
Rezerves tilpums | apm. 3,5 l |
1) Saskaņā ar Pamatnostādni (ES) 168/2013: ar visiem darba šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un degvielas daudzumu, kas sasniedz vismaz 90% no izmantojamā degvielas tvertnes tilpuma.