Concept R 18 /2 pirmo reizi EICMA izstādē

Tiek prezentēts otrais BMW Motorrad kruīzera koncepts

Tikai pirms sešiem mēnešiem BMW Motorrad visus pārsteidza, Concorso d’Eleganza Villa d’Este izstādē atklājot īpaši veidoto konceptmotociklu Concept R 18. Bet tagad vēl viena dizaina koncepcija ar pārsteidzošu 1800 cc divcilindru bokserdzinēju tika sekmīgi prezentēta Milānas starptautiskajā EICMA motociklu izstādē.

Concept R 18 /2 kā ceļvedis pārējiem

Concept R 18 /2 kā ceļvedis pārējiem

Konceptmotocikls ar vienkāršo nosaukumu Concept R 18 /2 ir pilnīgi jauna un ievērojami atšķirīga dinamiska kruīzera interpretācija, kas parāda lielo bokserdzinēju platformas patieso daudzveidību un sniedz šī veida motociklu faniem ieskatu, kas ir sagaidāms, kad 2020. gadā BMW Motorrad sāks jaunā kruīzera sērijveida ražošanu.

Kruīzeru fani pēdējo 12 mēnešu laikā tikuši kārdināti jau vairākkārt – ne tikai ar Concept R 18 koncepciju, bet arī ar diviem brīnišķīgiem projektiem no Japānas (CUSTOM WORKS ZON radītais Departed) un ASV (Revival Cycles radītais Birdcage), kuru pamatā ir BMW Motorrad lielais bokserdzinējs.

+ Lasīt vairāk

Gaidiet negaidīto!

Gaidiet negaidīto!

Taču nevienam pat prāta neienāca tas, kas notika tālāk. Tieši no BMW Motorrad dizaina studijas Minhenē un ar perfektu pēcapstrādi, ko veikuši Zviedrijas meistari UCC, klajā tika laists Concept R 18 /2, kas ir dinamiskāka un mūsdienīgāka funkcionāla kruīzera interpretācija, vienlaikus saglabājot sava priekšteča eleganto dizainu.

Concept R 18 /2 pēc izskata ir lielāks ekstraverts un šajā ziņā ievērojami atšķiras no hromētā un retro stilā veidotā Concept R 18. Jaunākais no lielo bokserdzinēju konceptiem lepojas ar izteiktu daudzslāņu krāsojumu, kas kontrastē ar tumšo rāmi, dakšu, vārstu pārsegiem un sēdekli.

+ Lasīt vairāk
Ar Concept R 18 un šo Concept R 18 /2 projektu mēs vēlējamies parādīt pilno iespēju spektru, un ir skaidri redzams, ka šis jaunākais projekts ir pilnībā citāds. ”

Barts Jansens Grosbeks (Bart Janssen Groesbeek)

BMW Motorrad dizains

Dinamiskās nianses

Dinamiskās nianses

Ieskatoties ciešāk, redzami melnbalti lietie diski (nevis spieķi) ar sudrabkrāsas apmali – 19 collas priekšā un 16 collas aizmugurē. Uz slīpinātās dakšas un trīsdaļu savienojuma izvietotais modificēts R nineT Racer aptecētājs nodrošina gaumīgu aizsardzību braucot, savukārt augstās klases Brembo bremzes nodrošina tieši tādu bremzēšanas jaudu, kāda vajadzīga šim spēcīgajam kruīzeram.    

Ir nomainīti arī Concept R 18 ādas “segli” – to vietā tagad pieejams pusotrvietīgs čopera tipa sēdeklis, kas motociklam piešķir dinamiskāku un robustāku hot-rod tipa raksturu. Aizmugurējais dubļusargs ir saīsināts un piestiprināts pie rāmja zem apakšrāmja, radot iespaidu, ka tas cieši piegulst aizmugures riepai.

 

+ Lasīt vairāk

Tā vien prasās, lai to izbrauc, nevis tikai apskata

Tā vien prasās, lai to izbrauc, nevis tikai apskata

Lai arī Concept R 18, bez šaubām, ir īsts skaistulis, tā pēctecis tika radīts, lai parādītu pamata dzinēja un šasijas pielāgojamības iespējas un to, cik viegli no tā var izveidot dažādu stilu motociklus, šajā konkrētajā gadījumā radot mūsdienīgu un dinamisku motociklu ar aizmugures amortizāciju, kas piemērots sērijveida ražošanai, nevis tādu unikālu projektu kā Concept R 18.

+ Lasīt vairāk
Concept R 18 ir kā sens dārgakmens. Savukārt Concept R 18 /2 ir daudz “pieejamāks” – kā modificēts sērijveida ražošanas motocikls. ”

Barts Jansens Grosbeks (Bart Janssen Groesbeek)

BMW Motorrad dizains

Ja ar Concept R 18 tā veidotāji iedvesmu smēlās tālu zīmola pagātnē, tad Concept R 18 /2 vairāk līdzinās 80. gadu motocikliem, un tas nepārprotami ir radīts lielākiem ātrumiem un attālumiem. Tas ir pazemināts (taču ne tuvu tik daudz kā Concept R 18), un braucējs var sēdēt daudz dinamiskākā pozīcijā, tik ļoti nestiepjoties līdz augstāk esošajai stūrei.

+ Lasīt vairāk

Šī segmenta motocikliem ir raksturīga pazemināta un izstiepta konstrukcija, kurā degvielas tvertne un rāmis aptver milzīgo un jaudīgo dzinēju ar tā melnā metāla apdares nerūsošā tērauda vārstu pārsegiem. Concept R 18 /2 ir nedaudz augstāks par savu priekšteci, taču tas tik un tā rada ne pārāk agresīva, taču sportiska motocikla iespaidu.

Un gluži kā apliecinājums sekmīgajam pamata konstrukcijas dizainam jāmin fakts, ka rāmis abiem modeļiem ir identisks – bez jebkādām izmēru, leņķu vai unikālo kontūru izmaiņām. Nemainīgas iezīmes ir arī atklātā piedziņas vārpsta un klasiskā lāses formas degvielas tvertne. Lai pilnībā pabeigtu īpaši veidota motocikla izskatu, izpūtēju ir izgatavojis Vācijas uzņēmums Hattech, kas jau ir nostiprinājis savu reputāciju kā uzticams izpūtēju ražotājs gan klasiskajiem, gan īpaši veidotajiem BMW motocikliem.

+ Lasīt vairāk

Ne tik elegants un ar nepieradinātu raksturu

Concept R 18 /2 mērķis ir parādīt oriģinālā dizaina koncepcijas daudzveidību – iespējas veikt dažādas virsbūves izmaiņas, nemodificējot galvenos komponentus (rāmi, tvertni, dzinēju u. c.). BMW Motorrad izdomātais un labi zināmu entuziastu rokām veidotais, Concept R 18 /2 pilnīgi noteikti parāda šo daudzveidību, jo, neskatoties uz identiskajām pamatdaļām, tas ir pilnīgi cita rakstura motocikls. Tas ir sekmīgs stāsta turpinājums, kas mūs virza aizvien tuvāk īstam sērijveida kruīzeram 2020. gadā. Bet līdz tam brīdim mums visiem jāsamierinās ar Concept R 18 /2 apskatīšanu motociklu pasākumos visā pasaulē.

+ Lasīt vairāk

Concept R 18 atdzīvojas ar rēcienu

BMW Motorrad īpaši veidotais konceptmotocikls atklāts Villa d’Este izstādē

BMW Motorrad īpaši veidotais konceptmotocikls atklāts Villa d’Este izstādē

Piemēroti motocikli

spinner