Precīzi noskaņots veiktspējai: RR. Šeit panākumi tiek mērīti milimetros. Tieši tāpēc superbike modelis ir nepārtraukti attīstīts – sākot ar jauno, vēl aerodinamiskāko apdares dizainu ar spārniņiem, priekšējā riteņa dubļusargu ar M bremžu gaisa kanāliem un beidzot ar veiktspējai pielāgotām niansēm, piemēram, ātrās reakcijas droseli, kas saīsina gājienu par 14 grādiem. Tagad Pro braukšanas režīms ir iekļauts standarta aprīkojumā – lai jebkurā situācijā būtu viss Tavās rokās. Mērķis ir, bija un vienmēr būs viens: līdera pozīcija atkal un atkal – #NeverStopChallenging.
Tu vari sasniegt jaunus personīgos rekordus ar vēl aerodinamiskākiem priekšējiem un sānu apšuvumiem. Jaunie spārni uz ceļa rada līdz pat 50 % lielāku piespiedējspēku: 5,9 kg pie 150 km/h, 10,6 kg pie 200 km/h, 16,03 kg pie 250 km/h un iespaidīgi 23,1 kg pie 300 km/h. Tas efektīvi neitralizē priekšējā riteņa pacelšanos, strauji paātrinoties.
Pēc dažiem apļiem trasē – atpakaļ boksos: pēdējais izmantotais ekrāns automātiski parādās atkal, ieslēdzot aizdedzi. Tas palīdz saglabāt fokusu un koncentrēties uz izvēlēto režīmu. Atkarībā no vēlmēm pieejami četri skati: viens Pure Ride un trīs dažādi Core ekrāni. Kamēr dzinējs ir auksts, sistēma attēlo atbilstošu maksimālo ātrumu. Brīdī, kad tuvojas pārslēgšanās punkts, rotācijas ātruma sensors mirgo, un to tagad skaidri norāda pārslēgšanās indikators. Pateicoties skaidri pārskatāmajam TFT displejam, visas pārējās iestatījumu vērtības ir redzamas acumirklī.
Atbrīvota kaislība. Strādājot pie RR augstas veiktspējas BMW ShiftCam četrcilindru dzinēja ar 210 ZS (154 kW), mēs atkal esam pārņēmuši sacīkšu trases pieredzi. Jaunie M bremžu kanāli priekšējā spārnā sacīkšu laikā atdzesē bremžu suportus, nodrošinot augstāku veiktspēju un vienmērīgāku bremzēšanas sajūtu. Tie ir pārņemti no M RR, gluži kā zobrats un veiktspējai pielāgotās cilindru galvas. Tagad Shift Assistant Pro ir iekļauts standarta aprīkojumā – tas nodrošina īpašu precizitāti pārslēdzot pārnesumus.
Attēlotās braukšanas situācijas tika veiktas profesionāļu uzraudzībā un kontrolētos apstākļos. To atdarināšana var izraisīt nopietnus savainojumus.
Precizitāte līdz milimetram visaugstākajā līmenī: standarta komplektācijā iekļautais M šasijas komplekts ar paaugstinātu aizmuguri un regulējamu šūpoles ass punktu nodrošina pielāgojamību. Izgriezumi rāmī nodrošina sānu elastību. Plakanais stūres galvas leņķis un dakšas savienotāja nobīde sniedz priekšējam ritenim izcilu precizitāti. DDC amortizācijas iestatījumi režīmos Road, Dynamic un Race, kā arī Race Pro 1 līdz 3, ļauj komfortabli braukt arī pa parastiem ceļiem ar ielas amortizāciju.
Braukšanas režīmi Pro, kas tagad ir iekļauti standarta aprīkojumā, kopā ar stūres leņķa sensoru nodrošina divas jaunas funkcijas: Brake Slide Assist bremzēšanai un Slide/Slip Control paātrinājumam. Stūres leņķa sensors mēra sānslīdes leņķi un, sadarbojoties ar DTC, nodrošina optimālu riteņu vilkmes kontroli. DTC iestatījumi 2 un 3 ir īpaši pielāgoti sacīkšu trasei un slick riepām. Brake Slide Assist palīdz tev viegli apgūt jaudīgas sānslīdes bremzēšanas laikā – maksimālai dinamiskai veiktspējai katrā līkumā.
M pakotne saasina RR sportisko raksturu. Ekskluzīvais Light White/M Motorsport krāsojums ir iekļauts tikai šajā pakotnē, sniedzot motociklam jaudīgu izskatu. Pakotnē ietilpst: M sporta sēdeklis optimālam balstam, dzenoties pēc svarīgajām milisekundēm. Īpaši viegli M oglekļa šķiedru riteņi ar M joslām maksimālai braukšanas dinamikai. Kā alternatīva pieejami M kaltie riteņi. Papildinājumā – M pēdu balstu sistēma un melns degvielas uzpildes vāciņš.
Dinamiskā pakotne paspilgtina RR sacīkšu īpašības ar papildu veiktspēju un komfortu. Pakotnē ietilpst: DDC elektroniskā šasija, ko izmanto tikai motosportā, optimālai amortizēšanai un optimālam kontaktam ar ceļu jebkurā situācijā. To visu papildina Pro braukšanas režīmi ar 3 papildu Race Pro braukšanas režīmiem un citiem sacīkšu trasei paredzētiem iestatījumiem, piemēram, palaišanas kontroli, ātruma ierobežojumu pitstopa joslā, kontroli braukšanai uz aizmugurējā riteņa, kā arī izslīdēšanas kontroli bremzējot un izslīdēšanas kontroli. Iekļauta arī elektroniskā kruīza kontrole un apsildāmi stūres rokturi.
Sacīkšu pakotne optimizē RR tiem, kuri sapņo kļūt par sacīkšu braucējiem. Pakotnē ietilpst M Endurance ķēde ar optimizētu svaru un mazāk apkopes prasībām. M titāna izplūdes sistēma no Akrapovič, kas pieejama tikai šajā pakotnē, piešķir vēl sportiskāku izskatu un ievērojami samazina svaru. Kā alternatīva pieejams augstas kvalitātes uzbīdāms titāna sporta izpūtējs.
Augstas kvalitātes oglekļa šķiedras pakotne pastiprina superbaika tēla estētiku. Šajā pakotnē ietilpst priekšējā un aizmugurējā riteņa pārsegi, ķēdes sargs un zobrata pārsegs, un augšējā aptecētāja sānu paneļi. Šīs vieglās CFRP komponentes aizgūtas no sacīkšu pasaules, nodrošinot elegantus, bet sportiskus akcentus ar augsto tehnoloģiju ambīcijām.
Frēzēto detaļu pakotne akcentē motocikla sportisko raksturu ar augstas kvalitātes komponentiem un ekskluzīvām M emblēmām. Pakotnē ietilpst frēzētas detaļas no anodēta alumīnija, tajā skaitā nolokāmi un regulējami sajūga un bremžu rokturi ar aizsargiem – augstākās kvalitātes aprīkojums.
Nav svarīgi, kuru iespēju izvēlēsies – šajā gadījumā runa nav par milimetriem vai milisekundēm, bet gan tavām vēlmēm. Tomēr viens ir skaidrs – katrs RR ir vērsts absolūtas veiktspējas virzienā.
Īstens sportists un nepiekāpīgi kompakts: RR dizains ir pilnībā veltīts veiktspējai – līdz pat pēdējai detaļai. Uzlabotie priekšējie un sānu apdares paneļi ar vēl aerodinamiskākiem spārniem ir radīti, lai sasniegtu vadošo spozīciju. Papildu pieejamais pasažiera aprīkojuma komplekts ar pasažiera sēdekli un kāpšļiem tagad ietver arī pasažiera sēdekļa vāku. No priekšpuses līdz īsajam aizmugures galam ar viegli noņemamu numura zīmes turētāju – viss RR atspoguļo tā ciešo saikni ar motosportu.
Elpu aizraujoši piedzīvojumi sacīkšu trasē. Sagatavojies pamatīgai adrenalīna devai.