S 1000 RR

Sākot no 19 900 EUR

BMW S 1000 RR

Vispārākās pakāpes superbaiks

RR kļuvis vēl koncentrētās un vēl precīzāk vērsts absolūtas veiktspējas virzienā. Tiem, kuri vienmēr vēlas vairāk. Vairāk sev. Vairāk katram aplim. Un vairāk no sava RR. Vienkārši sakot -  #NeverStopChallenging. Būt līderim prasa milimetru precizitāti, it īpaši aprindās, kurās apgrozās RR. Tāpēc esam pilnveidojuši un attīstījuši RR tur, kur tas nepieciešams visvairāk. Sākot ar jaunu stūres leņķa sensoru ar Brake Slide Assist slīdēšanas bremzējot palīgsistēmu un Slide Control slīdēšanas kontroli, kā arī ar M komponentu integrāciju un elektronikas, kā arī citu svarīgu elementu uzlabojumiem, lai pielāgotu motociklu sacīkšu trasei. Tas viss paveikts, domājot tikai par vienu mērķi – līdera pozīciju atkal un atkal.

 

Superbaika īpašās iezīmes

Labākās bremzes savā kategorijā
Labākās bremzes savā kategorijā
M oglekļa šķiedru aizmugurējās daļas loka pārsegs ar kameras adapteri
M oglekļa šķiedru aizmugurējās daļas loka pārsegs ar kameras adapteri
Jauna aizmugurējā daļa ar īso numura zīmes turētāju
Jauna aizmugurējā daļa ar īso numura zīmes turētāju
Optimizēta dzinēja koncepcija
Optimizēta dzinēja koncepcija
Dinamisks priekšskats un augsts vējstikls
Dinamisks priekšskats un augsts vējstikls
Koncentrēšanās uz sniegumu: M GPS apļa trigeris un datu reģistrētājs
Koncentrēšanās uz sniegumu: M GPS apļa trigeris un datu reģistrētājs
Jaudīgs M Lightweight akumulators
Jaudīgs M Lightweight akumulators
Efektīvs priekšējais un sānu apdares panelis ar spārnu
Efektīvs priekšējais un sānu apdares panelis ar spārnu

Sacīkšu trasi bez šī motocikla ir grūti iedomāties – un RR ar to ir cieši saistīts

Sacīkšu trasi bez šī motocikla ir grūti iedomāties – un RR ar to ir cieši saistīts

Atkarībā no ātruma kompozīta plastmasas spārni pie 300 km/h ģenerē līdz pat 17,1 kg lielu aerodinamisko piespiedējspēku. Šis piespiedējspēks neitralizē priekšējā riteņa tendenci atrauties no ceļa seguma paātrinājuma laikā. Dakša nodrošina saķeri ar zemi, līdz ar to DTC nav nepieciešams tik daudz iejaukties. Šādi iespējams ievērojami efektīvāk pārvērst jaudu paātrinājumā.

+ Lasīt vairāk

Vairāk snieguma ekrānā

Vairāk snieguma ekrānā

Pēc dažiem apļiem pa sacīkšu trasi dodamies uz boksiem: pēc aizdedzes izslēgšanas/ieslēgšanas vienmēr tiek parādīts pēdējais izmantotais ekrāns. Tas palīdz jums koncentrēties un saglabāt uzmanību uz savu režīmu. Pēc jūsu ieskatiem pieejams viens Pure Ride skats un trīs dažādi Core skati. Sistēma rāda piemērotu maksimālo ātrumu, kad dzinējs nav uzsilis. Pārslēgšanas indikators tagad daudz skaidrāk parāda, kad mirgo apgriezienu ātruma sensors. Turklāt mēs attīrījām ekrānu, padarot vēl vieglāk pārskatāmu TFT displeju, lai iestatījumu sadaļā redzētu palīdzības sistēmu, piemēram, ABS Pro, DTC vai DDC, rūpnīcas iestatījumus.

+ Lasīt vairāk

154
kW (210 ZS) pie 13 750 apgr./min
113
Nm pie 11 000 apgr./min
193,5
kg DIN pašmasa
3,21
sekundes paātrinājumam 0–100 km/h
Četru cilindru četrtaktu rindas dzinējs ar ūdens/eļļas dzesi

Aizrautība ir tur, kur atrodas sirds – un tā pukst strauji!

Nepieradināta aizrautība. Strādājot pie RR augstas veiktspējas BMW ShiftCam četrcilindru dzinēja, mēs atkal esam pārņēmuši sacīkšu trases pieredzi – par 3 ZS lielāka jauda, kopā iegūstot 210 ZS (154 kW). M RR gaisa filtra kaste nodrošina īpaši labu gaisa padevi un uzlabotu slodzes sadali. Cilindru galvas ar no jauna izstrādātu kanālu ģeometriju un pastiprinātiem gultņu korpusiem arī ir aizgūtas no M RR. Turklāt esam optimizējuši standarta pārnesumu pārslēgšanas palīgsistēmu Pro. Sistēma tagad pieļauj arī zemāku vai augstāku pārnesumu pārslēgšanu pie maksimālas slodzes un sniedz uzlabotu slodzes izmaiņu slāpēšanu – vēl lielākai pārnesumu pārslēgšanas precizitātei. Arī zobrats ieguvis vairāk zobu: gluži kā M RR modelim tam 45 zobu vietā ir 46 – lielākai jaudai taisnēs.

+ Lasīt vairāk

Rāmis – burtiski

Rāmis – burtiski

Precizitāte, kas nodrošina labāku atgriezenisko saiti un sniegumu braukšanas laikā: M šasijas komplekts ar paaugstinātu aizmuguri un regulējamu balsta asi ir standartaprīkojums. Padziļinājumi rāmī nodrošina uzlabotu sānvirziena pielāgojamību. Esam samazinājuši stūres galvas leņķi par 0,5° līdz 66,4° un samazinājuši dakšas tiltu nobīdi par 3 mm līdz 26,5 mm, padarot priekšējo riteni vēl precīzāku. Izmantojām arī fiksētās ass bukses un optimizējām bremžu sistēmu, lai aizmugurējā riteņa noņemšana praksē būtu vēl vienkāršāka. Tagad varat izvēlēties arī DDC Road, Dynamic un Race amortizāciju: Race Pro no 1 līdz 3. Izmantojot iestatījumus Race Pro no 1 līdz 3, tagad uz lauku ceļiem varat braukt ar ceļa amortizāciju. 

+ Lasīt vairāk

Uzlabota braukšana līkumos

Uzlabota braukšana līkumos

Pirmo reizi uzstādītais papildu Pro braukšanas režīms un stūres leņķa sensors ļauj izmantot divas funkcijas: Brake Slide slīdēšanas bremzējot palīgsistēmu ātruma samazināšanai un DTC Slide kontroli ātruma palielināšanai. Stūrēšanas leņķa sensors palīdz noteikt dreifēšanas leņķi, ko DTC izmanto, lai nodrošinātu optimālu slīdēšanu. DTC 2. un 3. iestatījums optimizēts sacīkšu trasei un sliku riepām. Slīdēšanas bremzējot palīgsistēma palīdz palēnināt bremzēšanas ātrumu, lai, izmantojot priekšējo/aizmugurējo ABS, varētu ieslīdēt līkumā.

+ Lasīt vairāk

Pielāgots tieši jūsu vajadzībām

M pakotne

M pakotne saasina RR sportisko raksturu. Ekskluzīvais Light White/M Motorsport krāsojums ir iekļauts tikai šajā pakotnē, sniedzot motociklam jaudīgu izskatu. Pakotnē ietilpst: M sporta sēdeklis optimālam balstam, dzenoties pēc svarīgajām milisekundēm. Īpaši viegli M oglekļa šķiedru riteņi ar M joslām maksimālai braukšanas dinamikai. Kā alternatīva pieejami M kaltie riteņi. Papildinājumā – M pēdu balstu sistēma un melns degvielas uzpildes vāciņš.  

Dinamiskā pakotne

Dinamiskā pakotne paspilgtina RR sacīkšu īpašības ar papildu veiktspēju un komfortu. Pakotnē ietilpst: DDC elektroniskā šasija, ko izmanto tikai motosportā, optimālai amortizēšanai un optimālam kontaktam ar ceļu jebkurā situācijā. To visu papildina Pro braukšanas režīmi ar 3 papildu Race Pro braukšanas režīmiem un citiem sacīkšu trasei paredzētiem iestatījumiem, piemēram, palaišanas kontroli, ātruma ierobežojumu pitstopa joslā, kontroli braukšanai uz aizmugurējā riteņa, kā arī izslīdēšanas kontroli bremzējot un izslīdēšanas kontroli. Iekļauta arī elektroniskā kruīza kontrole un apsildāmi stūres rokturi.

Sacīkšu pakotne

Sacīkšu pakotne optimizē RR tiem, kuri sapņo kļūt par sacīkšu braucējiem. Pakotnē ietilpst M Endurance ķēde ar optimizētu svaru un mazāk apkopes prasībām. M titāna izplūdes sistēma no Akrapovič, kas pieejama tikai šajā pakotnē, piešķir vēl sportiskāku izskatu un ievērojami samazina svaru. Kā alternatīva pieejams augstas kvalitātes uzbīdāms titāna sporta klusinātājs.

Oglekļa šķiedras pakotne

Augstas kvalitātes oglekļa šķiedras pakotne pastiprina superbaika tēla estētiku. Šajā pakotnē ietilpst priekšējā un aizmugurējā riteņa pārsegi, ķēdes sargs un zobrata pārsegs, un augšējā aptecētāja sānu paneļi. Šīs vieglās CFRP komponentes aizgūtas no sacīkšu pasaules, nodrošinot elegantus, bet sportiskus akcentus ar augsto tehnoloģiju ambīcijām.

M frēzēto detaļu pakotne

Frēzēto detaļu pakotne akcentē motocikla sportisko raksturu ar augstas kvalitātes komponentiem un ekskluzīvām M emblēmām. Pakotnē ietilpst frēzētas detaļas no anodēta alumīnija, tajā skaitā nolokāmi un regulējami sajūga un bremžu rokturi ar aizsargiem – augstākās kvalitātes aprīkojums.

Dizains nav tikai izskats

Trīs iespējas, viens raksturs.

Nav svarīgi, kuru iespēju izvēlēsieties – šajā gadījumā runa nav par milimetriem vai milisekundēm, bet gan jūsu vēlmēm. Tomēr viens ir skaidrs – katrs RR ir vērsts absolūtas veiktspējas virzienā.

Light white/M Motorsport

Ikoniskais krāsu salikums uzreiz parāda, kāds ir jūsu galamērķis – sacīkšu trase. Savienojumā ar M pakotni par to nav pilnīgi nekādu šaubu.

Aizrautība

No priekšgala līdz degvielas tvertnei un astei. Racing Red krāsojums izstaro patiesu aizrautību. Dinamiskās detaļas izceļas no RR koptēla. Tagad ir jūsu laiks ķerties no vārdiem pie darbiem.

Metāliska Black Storm

Sportiska, eleganta un nepārprotama. RR mērķis ir tikpat nepārprotams un skaidrs kā šis krāsu salikums – augstākā līmeņa veiktspēja gan uz ielas, gan trasē.

Sportiskuma gēni ir dominējošie

Supersportisks un kompakts – bez kompromisiem. Esam saglabājuši RR dizaina pamatvērtības. Un ne tikai – esam tās uzlabojuši. Sākot no priekšgala ar aerodinamiski optimizētu vējstiklu un satriecoša dizaina LED lukturiem līdz sānu paneļiem ar spārniem un īso un dinamisko aizmugures daļu. Turklāt viegli noņemamais numura zīmes turētājs un papildaprīkojumā pieejamais aizmugurējās daļas loka pārsegs pasažiera sēdeklim pierāda, ka esam RR dizainam pievērsuši uzmanību līdz pašai sīkākajai detaļai.

+ Lasīt vairāk

Pat pilnību iespējams uzlabot

Runa ir par milimetriem, milisekundēm, vēl ekskluzīvāku individualitāti, pielāgojamību un aizsardzību jums un jūsu RR. No 6 veidos pielāgojamas pēdu balstu sistēmas līdz ūdens vai eļļas dzesētāja aizsargiem – jūs atradīsiet visu nepieciešamo sava RR uzlabošanai oriģinālo BMW Motorrad piederumu klāstā

Runa ir par milimetriem, milisekundēm, vēl ekskluzīvāku individualitāti, pielāgojamību un aizsardzību jums un jūsu RR. No 6 veidos pielāgojamas pēdu balstu sistēmas līdz ūdens vai eļļas dzesētāja aizsargiem – jūs atradīsiet visu nepieciešamo sava RR uzlabošanai oriģinālo BMW Motorrad piederumu klāstā

Uzziniet vairāk par Supersport

spinner