Sākot no 19 900 EUR
BMW S 1000 RR
RR kļuvis vēl koncentrētās un vēl precīzāk vērsts absolūtas veiktspējas virzienā. Tiem, kuri vienmēr vēlas vairāk. Vairāk sev. Vairāk katram aplim. Un vairāk no sava RR. Vienkārši sakot - #NeverStopChallenging. Būt līderim prasa milimetru precizitāti, it īpaši aprindās, kurās apgrozās RR. Tāpēc esam pilnveidojuši un attīstījuši RR tur, kur tas nepieciešams visvairāk. Sākot ar jaunu stūres leņķa sensoru ar Brake Slide Assist slīdēšanas bremzējot palīgsistēmu un Slide Control slīdēšanas kontroli, kā arī ar M komponentu integrāciju un elektronikas, kā arī citu svarīgu elementu uzlabojumiem, lai pielāgotu motociklu sacīkšu trasei. Tas viss paveikts, domājot tikai par vienu mērķi – līdera pozīciju atkal un atkal.
Superbaika īpašās iezīmes
Sacīkšu trasi bez šī motocikla ir grūti iedomāties – un RR ar to ir cieši saistīts
Sacīkšu trasi bez šī motocikla ir grūti iedomāties – un RR ar to ir cieši saistīts
Atkarībā no ātruma kompozīta plastmasas spārni pie 300 km/h ģenerē līdz pat 17,1 kg lielu aerodinamisko piespiedējspēku. Šis piespiedējspēks neitralizē priekšējā riteņa tendenci atrauties no ceļa seguma paātrinājuma laikā. Dakša nodrošina saķeri ar zemi, līdz ar to DTC nav nepieciešams tik daudz iejaukties. Šādi iespējams ievērojami efektīvāk pārvērst jaudu paātrinājumā.
Vairāk snieguma ekrānā
Vairāk snieguma ekrānā
Pēc dažiem apļiem pa sacīkšu trasi dodamies uz boksiem: pēc aizdedzes izslēgšanas/ieslēgšanas vienmēr tiek parādīts pēdējais izmantotais ekrāns. Tas palīdz jums koncentrēties un saglabāt uzmanību uz savu režīmu. Pēc jūsu ieskatiem pieejams viens Pure Ride skats un trīs dažādi Core skati. Sistēma rāda piemērotu maksimālo ātrumu, kad dzinējs nav uzsilis. Pārslēgšanas indikators tagad daudz skaidrāk parāda, kad mirgo apgriezienu ātruma sensors. Turklāt mēs attīrījām ekrānu, padarot vēl vieglāk pārskatāmu TFT displeju, lai iestatījumu sadaļā redzētu palīdzības sistēmu, piemēram, ABS Pro, DTC vai DDC, rūpnīcas iestatījumus.
Aizrautība ir tur, kur atrodas sirds – un tā pukst strauji!
Nepieradināta aizrautība. Strādājot pie RR augstas veiktspējas BMW ShiftCam četrcilindru dzinēja, mēs atkal esam pārņēmuši sacīkšu trases pieredzi – par 3 ZS lielāka jauda, kopā iegūstot 210 ZS (154 kW). M RR gaisa filtra kaste nodrošina īpaši labu gaisa padevi un uzlabotu slodzes sadali. Cilindru galvas ar no jauna izstrādātu kanālu ģeometriju un pastiprinātiem gultņu korpusiem arī ir aizgūtas no M RR. Turklāt esam optimizējuši standarta pārnesumu pārslēgšanas palīgsistēmu Pro. Sistēma tagad pieļauj arī zemāku vai augstāku pārnesumu pārslēgšanu pie maksimālas slodzes un sniedz uzlabotu slodzes izmaiņu slāpēšanu – vēl lielākai pārnesumu pārslēgšanas precizitātei. Arī zobrats ieguvis vairāk zobu: gluži kā M RR modelim tam 45 zobu vietā ir 46 – lielākai jaudai taisnēs.
Rāmis – burtiski
Rāmis – burtiski
Precizitāte, kas nodrošina labāku atgriezenisko saiti un sniegumu braukšanas laikā: M šasijas komplekts ar paaugstinātu aizmuguri un regulējamu balsta asi ir standartaprīkojums. Padziļinājumi rāmī nodrošina uzlabotu sānvirziena pielāgojamību. Esam samazinājuši stūres galvas leņķi par 0,5° līdz 66,4° un samazinājuši dakšas tiltu nobīdi par 3 mm līdz 26,5 mm, padarot priekšējo riteni vēl precīzāku. Izmantojām arī fiksētās ass bukses un optimizējām bremžu sistēmu, lai aizmugurējā riteņa noņemšana praksē būtu vēl vienkāršāka. Tagad varat izvēlēties arī DDC Road, Dynamic un Race amortizāciju: Race Pro no 1 līdz 3. Izmantojot iestatījumus Race Pro no 1 līdz 3, tagad uz lauku ceļiem varat braukt ar ceļa amortizāciju.
Uzlabota braukšana līkumos
Uzlabota braukšana līkumos
Pirmo reizi uzstādītais papildu Pro braukšanas režīms un stūres leņķa sensors ļauj izmantot divas funkcijas: Brake Slide slīdēšanas bremzējot palīgsistēmu ātruma samazināšanai un DTC Slide kontroli ātruma palielināšanai. Stūrēšanas leņķa sensors palīdz noteikt dreifēšanas leņķi, ko DTC izmanto, lai nodrošinātu optimālu slīdēšanu. DTC 2. un 3. iestatījums optimizēts sacīkšu trasei un sliku riepām. Slīdēšanas bremzējot palīgsistēma palīdz palēnināt bremzēšanas ātrumu, lai, izmantojot priekšējo/aizmugurējo ABS, varētu ieslīdēt līkumā.
Pielāgots tieši jūsu vajadzībām
- M pakotne
- Dinamiskā pakotne
- Sacīkšu pakotne
- Oglekļa šķiedras pakotne
- M frēzēto detaļu pakotne
M pakotne saasina RR sportisko raksturu. Ekskluzīvais Light White/M Motorsport krāsojums ir iekļauts tikai šajā pakotnē, sniedzot motociklam jaudīgu izskatu. Pakotnē ietilpst: M sporta sēdeklis optimālam balstam, dzenoties pēc svarīgajām milisekundēm. Īpaši viegli M oglekļa šķiedru riteņi ar M joslām maksimālai braukšanas dinamikai. Kā alternatīva pieejami M kaltie riteņi. Papildinājumā – M pēdu balstu sistēma un melns degvielas uzpildes vāciņš.
Dinamiskā pakotne paspilgtina RR sacīkšu īpašības ar papildu veiktspēju un komfortu. Pakotnē ietilpst: DDC elektroniskā šasija, ko izmanto tikai motosportā, optimālai amortizēšanai un optimālam kontaktam ar ceļu jebkurā situācijā. To visu papildina Pro braukšanas režīmi ar 3 papildu Race Pro braukšanas režīmiem un citiem sacīkšu trasei paredzētiem iestatījumiem, piemēram, palaišanas kontroli, ātruma ierobežojumu pitstopa joslā, kontroli braukšanai uz aizmugurējā riteņa, kā arī izslīdēšanas kontroli bremzējot un izslīdēšanas kontroli. Iekļauta arī elektroniskā kruīza kontrole un apsildāmi stūres rokturi.
Sacīkšu pakotne optimizē RR tiem, kuri sapņo kļūt par sacīkšu braucējiem. Pakotnē ietilpst M Endurance ķēde ar optimizētu svaru un mazāk apkopes prasībām. M titāna izplūdes sistēma no Akrapovič, kas pieejama tikai šajā pakotnē, piešķir vēl sportiskāku izskatu un ievērojami samazina svaru. Kā alternatīva pieejams augstas kvalitātes uzbīdāms titāna sporta klusinātājs.
Augstas kvalitātes oglekļa šķiedras pakotne pastiprina superbaika tēla estētiku. Šajā pakotnē ietilpst priekšējā un aizmugurējā riteņa pārsegi, ķēdes sargs un zobrata pārsegs, un augšējā aptecētāja sānu paneļi. Šīs vieglās CFRP komponentes aizgūtas no sacīkšu pasaules, nodrošinot elegantus, bet sportiskus akcentus ar augsto tehnoloģiju ambīcijām.
Frēzēto detaļu pakotne akcentē motocikla sportisko raksturu ar augstas kvalitātes komponentiem un ekskluzīvām M emblēmām. Pakotnē ietilpst frēzētas detaļas no anodēta alumīnija, tajā skaitā nolokāmi un regulējami sajūga un bremžu rokturi ar aizsargiem – augstākās kvalitātes aprīkojums.
Dizains nav tikai izskats
Trīs iespējas, viens raksturs.
Nav svarīgi, kuru iespēju izvēlēsieties – šajā gadījumā runa nav par milimetriem vai milisekundēm, bet gan jūsu vēlmēm. Tomēr viens ir skaidrs – katrs RR ir vērsts absolūtas veiktspējas virzienā.
Sportiskuma gēni ir dominējošie
Supersportisks un kompakts – bez kompromisiem. Esam saglabājuši RR dizaina pamatvērtības. Un ne tikai – esam tās uzlabojuši. Sākot no priekšgala ar aerodinamiski optimizētu vējstiklu un satriecoša dizaina LED lukturiem līdz sānu paneļiem ar spārniem un īso un dinamisko aizmugures daļu. Turklāt viegli noņemamais numura zīmes turētājs un papildaprīkojumā pieejamais aizmugurējās daļas loka pārsegs pasažiera sēdeklim pierāda, ka esam RR dizainam pievērsuši uzmanību līdz pašai sīkākajai detaļai.