Izteikts taisnas virzības spēks

Roland Sands Design radītais R 18 Dragster

Rolands Sends ir labi zināms saistībā ar saviem izaicinošajiem dizainiem, ko caurvij sacīšu motociklu tematika. Viņam patīk kombinēt stilus, un viņš neatzīst robežas. Modificējot modeli R 18, viņš smēlies iedvesmu no laika, kad viņa tēvs piedalījās dragreisa sacensībās. Viņš uz varenā kruīzera atstāj tikai pašu nepieciešamāko un tad sāk to gatavot maksimālam ātrumam uz taisniem ceļiem. Iegūtais rezultāts ir taisnai braukšanai paredzēts dragreisa motocikls ar leģendāro bokserdzinēju – tas ir R 18 Dragster.

Profila apraksts

Motocikls

R 18 Dragster

Darbnīca

Roland Sands Design (RSD)

Meistars

Rolands Sends [Roland Sand]

Pamatmodelis

R 18

Izstrādāšanas/modificēšanas gads

2020/2020

Kategorija

Dragreisa motocikls

Dizains, kas neatzīst robežas

Dizains, kas neatzīst robežas

Rolands Sends ir zināms ar stilu kombinēšanu un jaunu žanru radīšanu. Un tas vienmēr sākas ar rasējumu. Viņš pamatam izvēlas motocikla standarta formu un tad izpēta, kādas iespējas sniedz esošā ģeometrija. "Īstā maģija notiek brīdī, kad mēs atdzīvinām rasējumus," stāsta meistars. Ar katru nākamo motociklu es iemācos ko jaunu; arī pēc 200 modificētiem motocikliem. "Mēs katru reizi no jauna vēlamies izprast žanru, ar kuru strādājam. Tieši tas ļauj mums iegūt autentisku un funkcionālu rezultātu," viņš skaidro.

+ Lasīt vairāk

Taisnvirziena braukšanai paredzēts dragreisa motocikls ar leģendāru un iespaidīgu bokserdzinēju. Aiziet! ”

Rolands Sends (Roland Sand)

Roland Sands Design

"Man tēvs piedalījās dragreisa sacensībās," stāsta Rolands Sends. Viņš uzauga vidē, kur unikālu motociklu bija daudz, un vēlāk dzīvē pats 10 gadus piedalījās sacensībās. Šī pieredze viņu iedvesmoja "atstāt no motocikla tikai pašu nepieciešamāko un pārveidot to tā, lai tas taisnos ceļos spētu traukties ļoti ātri." Mērķis ir izveidot taisnvirziena braukšanai paredzētu dragreisa motociklu ar jaudīgo Big Boxer dzinēju kā motocikla centrālo elementu. Lai to izdarītu, Rolands Sends un viņa komanda pilnībā izjauca R 18 modeli un piešķīra tam pavisam jaunu formu. Rezultāts – R 18 Dragster.

+ Lasīt vairāk

Detalizēta informācija par motociklu

Rāmis

Noņemot piekari un samazinot rāmja un aizmugures dakšas svaru par apmēram 23 kg, braukšana ar motociklu kļuvusi cietāka un rāmis palicis zemāks.

Virsbūves apdare

Standarta virsbūve ar modificētiem priekšējās un aizmugures riepas pārsegiem, priekšdaļa no Superbike S 1000 RR, īpaši veidots sēdeklis, bremžu un sajūga sviras no BMW x RSD sērijas, riteņi, cilindru galvu pārsegi, aizsargs, lukturis un displeji.

Priekšējā piekare

Oriģinālā R 18 apvērstā piekare ar melnu 19 x3 collu BMW x Roland Sands disku un īpaši veidotu Dunlop Slick riepu.

Aizmugurējā riteņa stiprinājums

Samazināta svara aizmugurējā dakša ar melnu 17 x 6 collu BMW x Roland Sands disku un Slick tipa dragreisa motocikla riepa klasiski agresīvam sacīkšu izskatam.

Izpūtējs

Īpaši veidots no nerūsējošā tērauda caurulēm apvienojumā ar nedaudz pielāgotām BMW x RSD gala uzlikām uzlabotas izplūdes gāzu plūsmas nolūkā.

Krāsa

Klasiskā divu toņu BMW zilā ar oriģinālajām akcentu līnijām.

Klasisks kruīzers pilnā ātrumā

Rolands Sends un viņa komanda noņēma piekari un samazināja rāmja un aizmugures dakšas svaru par aptuveni 23 kg. Tādējādi motocikls tika pazemināts un ieguva dragreisa motocikliem raksturīgo formu, kas ļauj sasniegt maksimālu ātrumu. Ir saglabāts oriģinālais motocikla garums ar klasiskajām kruīzera līnijām no pagarinātās priekšdaļas līdz aizmugures ritenim. Priekšdaļa ir aizgūta no BMW Superbike S 1000 RR, piešķirot motociklam sportisku un unikālu izskatu.

+ Lasīt vairāk

"Vislielākās grūtības sagādāja elektronika. Slāpekļa oksīda iesmidzināšanas sistēmas pievienošana, standarta izpūtēja noņemšana un ieplūdes sistēmas pārbūvēšana bija viens liels eksperiments. Bet mēs tikām ar visu galā,” stāsta Sends.

Pēc trīs mēnešu darba R 18 Dragster beidzot bija gatavs doties uz trasi un parādīt, uz ko ir spējīgs jaudīgais bokserdzinējs.

+ Lasīt vairāk

Atruna

Parādītie transportlīdzekļi var būt modificēti vai aprīkoti ar trešās puses detaļām un/vai īpaši izgatavotām detaļām, kuras nav ražojis, izplatījis vai testējis uzņēmums BMW. BMW neuzņemas nekādu atbildību par veiktajām modifikācijām (tostarp par parādīto piederumu uzstādīšanu, darbību un izmantošanu). UZMANĪBU: sērijveida transportlīdzekļu modificēšana (tostarp trešo pušu un īpaši izgatavotu detaļu uzstādīšana un izmantošana) var pasliktināt braukšanas rādītājus. Braucot ar mūsu transportlīdzekļiem, kad tie ir modificēti, visu atbildību uzņematies jūs.

Vairāk par #Soulfuel

spinner