Radīts ar spēku un grāciju
Degvielas tvertnes un adīti svīteri, ķiveres un darba rīki, kaligrāfija un fotogrāfija: Šinjas Kimuras – viņš ir viens no pieprasītākajiem individualizēšanas meistariem pasaulē (un viens no interesantākajiem!) – darbnīca jeb drīzāk skaistais un kārtīgais haoss ir pārpilns ar dažnedažādām satriecošām un piemiņas lietām. Katru gadu šo svētvietu pamet ne vairāk kā divi vai trīs motocikli. Veicot savus modificēšanas projektus, viņš vienmēr vienlaikus koncentrējas tikai uz vienu motociklu, lai tajā ieguldītos pilnībā. Šajā procesā nozīmīga loma ir plūsmai un harmonijai, kā arī japāņu estētikas formai “Wabi-Sabi”. Viņam vienlīdz svarīgs ir gan – lielākoties– vecu motociklu sūbējums un īstais raksturs, gan nākamā motobraucēja būtība. Galu galā tieši motobraucējs ir tas, kurš noslēdz šo projektu. Tāpēc vēl jo aizraujošāk ir tas, ka Šinjas darbnīcā ir pilnīgi jauns R 18 un motobraucējs būs neviens cits kā viņš pats.
Mana pieeja sakņojas darbā, sajūtās. Bez skicēm vai zīmējumiem, rasējumiem vai modeļiem.
”Šinja Kimura
Chabott Engineering
No kurienes rodas šī sajūta, ar kādu strādā Šinja? Viņš uzkrāja pieredzi savu vecāku kniežu rūpnīcā Tokijas centrā ar visām spēcīgajām eļļas un auksta tērauda smaržām un nemitīgu mašīnu dunoņu. Tas viss veidoja viņa zemapziņu un kalpoja par modeli viņa pirmajām darbnīcas koncepcijām. Viņa tēvs bija arī dzejnieks, viņa māte bija apguvusi kaligrāfijas mākslu. Tāpēc šķiet, ka arī Šinjam piemīt estētisks jutīgums jau kopš dzimšanas. Un viņš rūpīgi izpēta mantojumu, saknes un raksturu katram motociklam, kuru pārveido, pievēršot uzmanību katrai detaļai visā tās godībā Ar šo R 18 viņam neapšaubāmi bija darba pilnas rokas. Šinja to saprata ļoti ātri.
Redzot lielo bokserdzinēju ar savām acīm, viņš ātri aptvēra, ka šis ir lielākais dzinējs, ar kādu viņš līdz šim ir strādājis. Taču sākotnējā bijība pagaisa jau pavisam drīz. Tā vadāmība Šinjam atgādināja tos daudzos motociklus ar bokserdzinējiem, kādi viņam dzīves laikā piederējuši, sevišķi – R 69 S. Uz viņu ātri atstāja iespaidu tas, cik R 18 bija viegli vadīt, un tas, kā tas reaģēja. Taču, pirmo reizi pagriežot akseleratora rokturi, viņš piedzīvoja pilnīgi jaunu pieredzi ar bokserdzinēju, kad tika atklāta neierobežotā 1 800 cm3 jauda. Šinja jutās kā cilvēks, ko pārņēmis teju neierobežots braukšanas prieks, sagādājot viņam grūtības nokāpt no motocikla. Braucot viņš skaidri sajuta, ka “šī jauda nebija haotiska, kā no ķēdes norāvusies – bet gan tā ir suverenitātes un elegances pilna. Kas tāds pa spēkam ir tikai BMW.” Viņš ātri atrada nosaukumu šim individualizēšanas projektam: “The Wal” – neviltotas jaudas un dinamiskas grācijas kombinācija.
Un attiecīgi ātri tika atrasts arī motocikla fokusa punkts: “The Wal” bija jāatbilst Šinjam un viņa braukšanas stilam. Šo specifikāciju viņš nodēvēja par “Sports Endurancer”. Izstiepta, dinamiska sēdvietas pozīcija un apdaru klāsts bija būtisks, lai apmierinātu kāri pēc gariem braucieniem ar lielo, tikko izstrādāto bokserdzinēju. Veicot modifikācijas, Šinja ar kaut ko bija sevišķi apmierināts: ka spēj modificēt R 18, pamatojoties uz savām sajūtām un prasībām, it nemaz nemainot motocikla iespaidīgo vadāmību un braukšanas pieredzi. Tāpēc R 18 spēja pārsteigt pat brīnišķīgā un kārtīgā haosa meistaru.
Detalizēta informācija par motociklu
Rāmis un balstiekārta ir identiski oriģinālam. Šinja šajā kontekstā neredzēja uzlabojumu potenciālu savam “Sports Endurancer”.
Vispirms, Šinja visas detaļas nokrāsoja ar laku, kas imitē kalta metāla apdari, tad noklāja tās ar pulverkrāsojumu bronzas krāsā.
Šinja sēdekli radīja pats. BACKDROP Leathers Japānā uzņēmās tā ražošanu. Dziļais konturētais sēdeklis ļauj vadītājiem gandrīz pilnībā saplūst ar motociklu.
Ikoniskā lāses forma tika aizstāta ar citādi veidotu degvielas tvertni, lai par dažām lāsēm palielinātu degvielas tilpumu: pateicoties pagarinātajai kastes formai, degvielas tvertnē tagad ietilpst vēl gandrīz pieci litri degvielas.
Pēc tam, kad tika pabeigti visi virsbūves komponenti, Šinja ilgi un kārtīgi domāja, līdz nonāca pie secinājuma, ka izpūtēja ikonogrāfiskajām līnijām nevajag neko vairāk kā melnas krāsas kārtu.
Gluži tāpat kā citas virsbūves daļas arī šo alumīnija komponentu veidoja ar rokām. Tas noslēdz harmoniskās līnijas, kā arī motocikla siluetu, un iekļauj satriecošo, apaļo aizmugurējo lukturi.
Un kā veidosiet sava R 18 dizainu?
Un kā veidosiet sava R 18 dizainu?
R 18 dizains un ikonogrāfija liks straujāk sisties jebkura individualizēšanas meistara sirdij. Taču arī mūsu konfigurators noteikti paātrinās jūsu pulsu.