Būdams tradicionāls “bagger” motocikls, R 18 B skaidri izceļas ar savu Big Boxer. Uzziniet visu par tehniskajiem datiem šeit.
Divcilindru četrtaktu bokserdzinējs ar gaisa/eļļas dzesi un divām ķēdes piedziņas sadales vārpstām virs kloķvārpstas.
107,1 mm x 100 mm
1802 cm3
67 kW (91 ZS) pie 4750 apgr./min
158 Nm pie 3000 apgr./min.
9,6:1
Elektroniskā ieplūdes kolektora degvielas iesmidzināšana/digitālā dzinēja vadība: BMS-O ar elektrisku droseles vadību
Slēgta cikla trīsvirzienu katalizators
Vairāk nekā 180 km/h
5,8 l
Super kategorijas, bezsvina (maks. 15% etanola, E15) RON 95 90 AKI
Pastāvīgo magnētu ģenerators, 660 W (nominālā jauda)
12 V/26 Ah, bezapkopes
Viendiska sausais sajūgs
6 pārnesumu transmisija atsevišķā korpusā
Kardānvārpsta
Divpusējs cauruļveida tērauda rāmis ar pieskrūvētām lejupejošām caurulēm
Teleskopiskā dakša
Divpusējs tērauda aizmugurējais balsts ar centrālo amortizatora statni
120 mm / 120 mm
1695 mm
183,5 mm
62,7°
Alumīnija lietais priekšējais disks
3,5 x 19"
5,0 x 16"
120/70 R19
180/65 B16
Dubultās disku bremzes, 300 mm diametrs, fiksēti četru virzuļu suporti
Bremzes ar vienu disku, 300 mm diametrs, fiksēti četru virzuļu suporti
BMW Motorrad Integral ABS (pilnībā integrēts)
720 mm
1700 mm
Aptuveni 24 l
Aptuveni 4 l
2560 mm
1400 mm
970 mm
398 kg
630 kg
232 kg
1) Saskaņā ar Direktīvu (EU) 168/2013 ar visiem ekspluatācijas šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un uzpildītu degvielu vismaz 90 % no izmantojamās degvielas tvertnes tilpuma.