Dati un aprīkojums
R 18 Classic atgādina par mūsu vēstures leģendām un agrīno ceļojumu kruīzeru būtību, kuru mēs esam atkal atdzīvinājuši. Uzziniet visu par tehniskajiem datiem šeit.
Tehniskie dati
Dzinējs
Divcilindru četrtaktu bokserdzinējs ar gaisa/eļļas dzesi un divām ķēdes piedziņas sadales vārpstām virs kloķvārpstas.
107,1 mm x 100 mm
1 802 cm³
67 kW (91 ZS) pie 4 750 apgr./min
158 Nm pie 3 000 apgr./min
9,6 : 1
Elektroniskā ieplūdes caurules degvielas iesmidzināšana, BMS-K+ elektroniskā dzinēja vadība ar iespēju pārņemt divdzirksteļaizdedzes izslēgšanu: BMS-O ar elektronisko droseli
Regulējams trīsvirzienu katalizators
Nobraucamais attālums / degvielas patēriņš
virs 180 km/h
5,6 l/100 km
Super kategorijas bezsvina (maks. 15% etanola, E15) RON 95 90 AKI
Elektrosistēma
Pastāvīgo magnētu ģenerators, 600 W (nominālā jauda)
12 V / 26 Ah, bezapkopes
Transmisija
Viendiska sausais sajūgs
6 pārnesumu transmisija atsevišķā korpusā
Kardānvārpsta
Piekare / bremzes
Divpusējs tērauda rāmis ar pieskrūvētām apakšsijām
Teleskopiskā dakša
Tērauda svārsta dakša ar centrālo amortizatora statni
120 mm / 90 mm
1 731 mm
150 mm
57,3°
Disks ar spieķiem
3,00 x 16 collas
5,00 x 16 collas
130/90 B16
180/65 B16
Bremzes ar diviem diskiem, 300 mm diametrs, četru virzuļu, ar fiksētiem suportiem
Bremzes ar vienu disku, 300 mm diametrs, četru virzuļu, ar fiksētiem suportiem
Integrēts BMW Motorrad ABS (daļēji integrēts)
Gabarīti/svars
710 mm
1 655 mm
aptuveni 16 l
aptuveni 4 l
2 440 mm
1 342 mm
1 397 mm
964 mm
365 kg
560 kg
195 kg
1) Saskaņā ar Direktīvu (EU) 168/2013: ar visiem darba šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un degvielas daudzumu, kas sasniedz vismaz 90% no izmantojamā degvielas tvertnes tilpuma. 90% no izmantojamā degvielas tvertnes tilpuma.