R 18 apvieno daudzus leģendārus elementus no mūsu vēstures, piemēram, vaļējo kardānu. Mēs esam izstrādājuši šīs raksturīgās iezīmes no jauna un pielāgojuši tās mūsdienām. Uzziniet vairāk par tehniskajiem datiem un standarta aprīkojumu šeit.
Divcilindru četrtaktu bokserdzinējs ar gaisa/eļļas dzesi un divām ķēdes piedziņas sadales vārpstām virs kloķvārpstas.
107,1 mm x 100 mm
1 802 cm³
67 kW pie 4750 apgr./min
158 Nm pie 3 000 apgr./min
9,6:1
Elektroniskā ieplūdes caurules degvielas iesmidzināšana, BMS-K+ elektroniskā dzinēja vadība ar iespēju pārņemt divdzirksteļaizdedzes izslēgšanu: BMS-O ar elektronisko droseli
Regulējams trīsvirzienu katalizators
vairāk nekā180 km/h
5,6 l/100 km
Super kategorijas bezsvina (maks. 15% etanola, E15) ROZ 95 90 AKI
Pastāvīgo magnētu ģenerators, 600 W (nominālā jauda)
12 V / 26 Ah, bezapkopes
Viendiska sausais sajūgs
6 pārnesumu transmisija atsevišķā korpusā
Kardāna piedziņa
Divpusējs tērauda rāmis ar pieskrūvētām apakšsijām
Teleskopiskā dakša
Tērauda svārsta dakša ar centrālo amortizatora statni
120 mm / 90 mm
1 731 mm
150 mm
57,3°
Disks ar spieķiem (tikai priekšā)
3,5 x 19 collas
5,0 x 16 collas
120/70 R 19
180/65 B16
Bremzes ar diviem diskiem, 300 mm diametrs, četru virzuļu, ar fiksētiem suportiem
Bremzes ar vienu disku, 300 mm diametrs, četru virzuļu, ar fiksētiem suportiem
Integrēts BMW Motorrad ABS (daļēji integrēts)
690 mm
1 630 mm
aptuveni 16 l
Aptuveni 4 l
2 440 mm
1 126 mm
1 232 mm
964 mm
345 kg
560 kg
215 kg
1) Saskaņā ar ES Direktīvu 93/93/EEK ar visiem darba šķidrumiem un degvielas daudzumu, kas sasniedz vismaz 90% no izmantojamā degvielas tvertnes tilpuma