Tehniskie dati

Dzinējs

Nominālā jauda

107 kW pie 7 750 apgr./min

Izmešu kontrole

Slēgtas sistēmas trīsceļu katalītiskais neitralizators

Tips

Gaisa/šķidruma dzesēts divcilindru bokserdzinējs ar četriem darba taktiem, divām augšējām sadales vārpstām un ķēdes piedziņu (BMW ShiftCam) un balansēšanas zobratiem

Cilindra diametrs × gājiens

106,5 mm x 73 mm

Darba tilpums

1 300 cm³

Maks. griezes moments

149 Nm pie 6,500 apgr./min

Kompresijas pakāpe

13,3 : 1

Degvielas maisījuma kontrole

Elektroniskā ieplūdes caurules iesmidzināšana / digitālā dzinēja vadības sistēma ar elektronisko droseles vadību

Izplūdes gāzu emisijas standarti

EU 5+

Veiktspēja / degvielas patēriņš

Maksimālais ātrums

virs 200 km/h

Degvielas patēriņš uz 100 km (pēc WMTC)

4,8 l

CO₂ izmeši (pēc WMTC)

110 g/km

Degvielas veids

Bezsvina benzīns (maks. 15 % etanola, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI; pielāgojama degvielas kvalitātes regulācija (91–98 ROZ/RON)

Stacionārais trokšņa līmenis

88 dB(A)

Elektrosistēma

Ģenerators

650 W

Akumulators

12 V / 14 Ah, bezapkopes

Jaudas pārnese

Sajūgs

Daudzdisku sajūgs eļļas vannā ar brīvgaitas mehānismu, hidrauliski vadāms

Ātrumkārba

Sešpakāpju pārnesumkārba ar kloķmehānisma pārslēgšanu

Piedziņa

Kardāna

Šasija / bremzes

Rāmis

Divdaļīgs rāmis ar galveno rāmi un pievienotu aizmugures rāmi, dzinējs kā nesošs elements

Priekšējā riteņa novietojums/piekare

Apgrieztā teleskopiskā dakša

Aizmugurējā riteņa novietojums/piekare

BMW Motorrad EVO-Paralever, lieta alumīnija viena sāna šūpoles sistēma, nepārtraukta šūpoles ass, centrālais amortizators

Piekares gājiens priekšā/aizmugurē

140 mm / 130 mm

Garenbāze

1 503 mm

Atstarpe (kastors)

127 mm

Stūrēšanas leņķis

62.5°

Riteņi

Lietie alumīnija diski

Disks, priekšā

3.50 x 17"

Disks, aizmugurē

6.00 x 17"

Riepa, priekšā

120/70 ZR17

Riepa, aizmugurē

190/55 ZR17

Priekšējās bremzes

Dubultās disku bremzes, Ø 320 mm, četru virzuļu radiālie suporti

Aizmugurējās bremzes

Viena diska bremze, Ø 285 mm, divu virzuļu peldošais suports

ABS

BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (pilnībā integrēta bremzēšanas funkcija, optimizēta darbība slīpumā)

Izmēri / svars

Sēdekļa augstums bez slodzes

785 mm

Iekšējais kāju loks bez slodzes

1 765 mm

Izmantojamais degvielas tvertnes tilpums

17 l

Rezerves tilpums

apm. 4 l

Garums

2 126 mm

Augstums

1 112 mm (bez spoguļiem, pie DIN bezslodzes svara)

Platums

864 mm (virs spoguļiem)

Sausais svars

227 kg

Pašmasa, braukšanai gatavā stāvoklī, ar pilnu degvielas tvertni

239 kg

1)
Atļautā pilnā masa

460 kg

Kravnesība (ar standartaprīkojumu)

221 kg

1) Saskaņā ar vadlīnijām (EU) 168/2013 ar visiem ekspluatācijas šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un uzpildot degvielu ar vismaz 90 % no izmantojamās degvielas tvertnes tilpuma.

Aprīkojums

Standarta aprīkojums

  • Keyless Ride (bezatslēgas iedarbināšana)
  • DCC (dinamiskā kruīza kontrole)
  • USB-C uzlādes ligzda
  • Dynamic ESA (elektroniskā balstiekārtas regulēšana)

Papildu aprīkojums

  • DSA (dinamiskā balstiekārtas pielāgošana)
  • Sporta piekare
  • Sporta riepas
  • DTC-Shift / Core ekrāni
  • Navigācijas ierīces stiprinājums ar elektronisko slēgšanu
  • Riding Assistant (palīgsistēma braucienam)

Papildu aksesuāri

  • Pasažiera sēdekļa pārsegs
  • Oglekļa šķiedras cilindru aizsargs
  • Tvertnes soma, melna, 5-8 l
  • Koferi, 26 l + 29 l, ar elektroapgādi
  • Aizmugurējā leņķa pārnesumkārbas aizsargs
+ Lasīt vairāk

Šis iespaidīgais motocikls ir gatavs pielāgoties tavām vēlmēm

R 1300 R ienes neierobežotas iespējas uz ceļiem. Tu izlem – tikai sports vai arī papildu komforts tālākiem braucieniem? Ar papildaprīkojumu un oriģinālajiem BMW Motorrad aksesuāriem šo motociklu vari pielāgot tieši savām vēlmēm – padarot to par savu personīgo meistardarbu.

R 1300 R ienes neierobežotas iespējas uz ceļiem. Tu izlem – tikai sports vai arī papildu komforts tālākiem braucieniem? Ar papildaprīkojumu un oriģinālajiem BMW Motorrad aksesuāriem šo motociklu vari pielāgot tieši savām vēlmēm – padarot to par savu personīgo meistardarbu.

spinner