BMW R 18 CLASSIC
Ikonisks. Nostalģisks. Soulfuel
R 18 Classic ir moderns kruizers, kas dāvā nostalģisku BMW dizaina izjūtu. Tas atgādina par vienu no markas sākotnēm – pirmajiem kruizeriem, kas bija piemēroti ceļošanai. Tas arīdzan atgādina par laikam pāri stāvošajām iezīmēm no mūsu motovēstures, piemēram, ar krāsojuma baltajām dubultlīnijām, kas izmantotas R 18 Classic First Edition. Mašīnas sirds acīmredzami ir boksermotors ar lielāko darba tilpumu, kādu jebkad esam izmantojuši. Tas nozīmē relaksējošus braucienus un tīru baudījumu.
Kruizers, ko iedvesmojušas ikonas
Strādājot pie R 18 Classic First Edition, mēs atdzīvinājām īpašās iezīmes, kas nāk no BMW Motorrad tradīcijām: First Edition versiju izceļ krāsojuma baltās dubultlīnijas, hromētās detaļas, kā arī īpaša uzlīme un logotips.
Spilgtākie elementi – vienā acu uzmetienā
Piliena formas degvielas tvertne ir ikona no mūsu vēstures un, tāpat kā iegarenie izplūdes sistēmas klusinātāji, uzsver R 18 Classic īpašo, plūdeno siluetu. Divu tērauda cauruļu cilpu rāmis aptver milzīgo, skulpturāli veidoto motoru, kas katru jūdzi padara par īpašu pieredzi.
Padariet motociklu par savu
R 18 Classic elastīgā pārveides koncepcija un plašais piederumu klāsts sniedz jums pilnīgu brīvību, motociklu pielāgojot pēc sava prāta. Tā dod iespēju radīt motociklu, kas precīzi atbilst jūsu gaumei.
Izbaudiet R 18 Classic dzinēju
Jau no zemiem apgriezieniem pieejamais lielais griezes moments nodrošina pamatīgu kruizera vilcējspēku: R 18 Classic 1802 cm3 divcilindru bokserdzinējs ir bokseris ar lielāko darba tilpumu, kādu jebkad esam izmantojuši. Tas ir motors, ko varat redzēt, dzirdēt un sajust: tā maksimālais griezes moments ir 158 Nm pie 3000 apgr./min. 2000-4000 apgriezienu diapazonā tas konstanti nodrošina vairāk nekā 150 Nm, kas nozīmē nemainīgi lielu griezes momentu apvienojumā ar bokserim tipisko raksturu. Pie 4750 apg./min Big Boxer attīsta 67 kW (91 ZS) jaudu. Sāciet katru braucienu ar kārtīgu uzrāvienu.
THE BMW R 18 CLASSIC
![]() |
|
Motors | |
---|---|
Tips | gaisa/eļļas dzeses divu cilindru četrtaktu boksermotors ar divām virs kloķvārpstas izvietotām, ķēdes piedzītām sadales vārpstām |
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens | 107,1 mm x 100 mm |
Darba tilpums | 1802 cm³ |
Maksimālā jauda | 67 kW (91 ZS) pie 4750 apgr./min |
Maksimālā grieze | 158 Nm pie 3000 apgr./min |
Kompresijas pakāpe | 9,6 : 1 |
Degmaisījuma kontrole/motora vadība | elektronisko kontrolēta degvielas iesmidzināšana ieplūdes kolektorā, BMS-K+ elektroniskā dzinēja vadība: BMS-O ar E-Gas |
Atgāzu kontrole | regulēts 3 pakāpju katalītiskais neitralizators |
CO2 izmeši | |
Veiktspēja/degvielas patēriņš | |
Maksimālais ātrums | virs 180 km/h |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h | 5,6 l/100km |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h | |
Degvielas tips | bezsvina benzīns (maks. 15% etanola, E15) ROZ 95 90 AKI |
Elektriskā sistēma | |
Ģenerators | pastāvīgo magnētu ģenerators, 600 W (nominālā jauda) |
Akumulators | 12 V / 26 Ah, bezpakopes |
Transmisija | |
Sajūgs | viena diska sausais sajūgs |
Pārnesumkārba | 6 pakāpju pārnesumkārba atsevišķā korpusā |
Pārvads | vārpstas piedziņa |
Šasija/bremzes | |
Rāmis | divu tērauda cauruļu cilpu rāmis ar pieskrūvētām apakšējām sijām |
Priekšējā riteņa piekare | teleskopiskā dakša |
Aizmugures riteņa piekare | divpusējs balsts no tērauda caurulēm, centrālais amortizatora statnis |
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē | 120 mm / 90 mm |
Riteņu bāze | 1731 mm |
Izskrējiens | 150 mm |
Stūrēšanas leņķis | 57,3° |
Riteņi | spieķoti diski |
Diska izmērs priekšā | 3,00" x 16" |
Diska izmērs aizmugurē | 5,00" x 16" |
Riepas izmērs priekšā | 130/90 B16 |
Riepas izmērs aizmugurē | 180/65 B16 |
Priekšējās bremzes | divi bremžu diski, diametrs 300 mm, četru virzuļu fiksētā skavas |
Aizmugures bremzes | viens bremžu disks, diametrs 300 mm, četru virzuļu fiksētā skava |
ABS | BMW Motorrad integrētā ABS (daļēji integrēta) |
Gabarīti/svars | |
Garums | 2440 mm |
Platums (ar spoguļiem) | 964 mm |
Augstums (bez spoguļiem) | 1342 mm |
Sēdekļa augstums, bez kravas | 710 mm |
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas | 1655 mm |
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) | 365 kg |
Sausais svars 2) | |
Pilna masa | 560 kg |
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) | 195 kg |
Degvielas bākas tilpums | apm. 16 l |
Rezerves tilpums | apm. 4 l |
1) Saskaņā ar Pamatnostādni (ES) 168/2013: ar visiem darba šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un degvielas daudzumu, kas sasniedz vismaz 90% no degvielas tvertnes izmantojamā tilpuma.