R 1250 GS Adventure – “40 years GS” izdevums

Leģendārs dizains uz pasaules ceļiem

Pionieris ar visu savu būtību: GS jau četrus gadu desmitus ir simbolizējis ilgas pēc plašumiem un neierobežotiem piedzīvojumiem. R 1250 GS Adventure 40 Years GS sērijas 40 gadu GS izdevumā godina šo #SpiritOfGS: Tas ir veltījums GS vēsturei. Izteiksmīgā melnā un dzeltenā krāsā tas atgādina ikonisko R 100 GS un pārsteidz ar modernākajām tehnoloģijām un aprīkojumu. Ar R 1250 GS ar jaudīgo BMW ShiftCam bokseru dzinēju un jaunajām funkcijām jūs pārvarēsiet ierobežojumus, bez piepūles sasniegsiet vistālākos galamērķus un kļūsiet par daļu no unikālas kopienas.

Izdevuma “40 years GS” svarīgākie mirkļi

Unikāls dizains jubilejai: Tā melni dzeltenā izskats ir patiesi pārsteidzošs, iedvesmojoties no modeļa R 100 GS un saņemot iesauku “Bumblebee”. Pārsteidzoši dizaina elementi pārvērš leģendāro izskatu par īstu uzmanību piesaistošu un ļauj motociklam mirdzēt vairāk nekā 40 gadu ilgās GS vēstures spožumā.

+ Lasīt vairāk

Priekšpusē ar uzlīmi “40 years GS”
We see a close-up of the 40 Years GS sticker.
Roku aizsargs dzeltenā krāsā kā vizuāls akcents
We see the 40 Years GS edition with a yellow hand protector.
Melns un dzeltens Option 719 cilindra galvas vāks
We see the 40 Years GS edition with Option 719 cylinder head covers in black and yellow.
Tvertne ar uzrakstu “1250” un “Option 719” logotipu
We see the tank of the Edition 40 Years GS with 1250 lettering and Option 719 logo in the detail view.
Sēdeklis melni dzeltenā krāsā
We see the black and yellow seat of the 40 Years GS edition with a GS sticker.
Zelta krāsas stūres ar glabāšanas nodalījumu
We see the golden handlebars with an integrated storage compartment.
Izturīga forma ar jaudīgu Boxer dzinēju
We see the R 1250 GS in top view with 1250 lettering and the protruding boxer engine with cylinder head covers in the Option 719 billet parts.
Zelta anodēti diski
We see the 40 Years GS edition with golden handlebars.

R 1250 GS Adventure - vienmēr labs pamats

R 1250 GS Adventure - vienmēr labs pamats

Ārpus “40 Years GS”, iekšpusē visi G 1250 GS Adventure: Pateicoties GS raksturīgajai ergonomikai un modernajām tehniskajām funkcijām, nekas netraucēs jūsu ceļojumam apkārt zemeslodei. Pateicoties labi sabalansētai ergonomikai, jūs vienmēr sēdēsiet ērti - neatkarīgi no tā, cik garš būs ceļojums. Mūsdienīgā LED gaismas tehnoloģija ar pilnpiedziņas LED grozāmajiem lukturiem nodrošina izcilu apgaismojumu - ienesot gaismu ikvienā tumsā. Ar to jūs varēsiet drosmīgi stāties pretī putekļiem un dubļiem, karstumam un lietum un bez piepūles pārvarēt nezināmu apvidu. Uzziniet visu, kas jāzina par daudzajām R 1250 GS Adventure funkcijām un variantiem.

+ Lasīt vairāk

40 gadus ilgs piedzīvojumu dzinējspēks

No Āfrikas līdz Vidusāzijai - 40 gadu laikā GS ir bijis visur pasaulē. Motocikls, kas ir apguvis jebkuru apvidu un ceļu - jaudīgs un drosmīgs, neraugoties uz dabas stihijām. GS ir divriteņu sporta motociklu aizsācējs.

+ Lasīt vairāk

1980
Pirmā GS modeļa - R 80 G/S - izlaišana.
6
GS paaudze ar daudziem modeļu variantiem
40
Gadiem ilga unikāla pieredze ar GS leģendu
1.2
Līdz šim ir izgatavoti vairāk nekā 1,2 miljoni GS modeļu.

Neviens ceļš nav nešķērsojams, neviens mērķis nav pārāk tālu: GS ir pasaule, kas pilna izaicinājumu un alkas pēc nākamā piedzīvojuma - tas ir radīts īstiem pētniekiem. Jau no paša sākuma tas ir bijis ideāls ceļojumu motocikls. Ar “Adventure” sēriju BMW turpina virzīt inovācijas uz priekšu, vēl labāk aprīkojot GS gariem ceļojumiem apkārt pasaulei. Tas ir izturīgs, daudzpusīgs un viegli vadāms. Jau 40 gadus tas ir bijis īstais partneris īstiem izaicinājumiem.

+ Lasīt vairāk

No apvidus sporta uz ceļiem

no 1978. līdz 1980. gadam:

GS 80 ieguva divas zelta medaļas Starptautiskajās sešu dienu enduro sacensībās. 1978. gadā BMW Motorrad piesaistīja uzmanību ar pirmā GS priekšteci: GS 80 ieguva divas zelta medaļas Starptautiskajās sešu dienu enduro sacensībās. Motociklu bija izstrādājusi iekšēja izstrādātāju komanda bez oficiāla pasūtījuma. Taču tā panākumi pierādīja, ka inženieriem un mehāniķiem bija taisnība: Viņu izstrādātais velosipēds sagādāja patiesu baudījumu braukšanai gan bezceļos, gan uz ceļa. Tas tika laists tirgū 1980. gadā ar nedaudz citu nosaukumu - BMW R 80 G/S.

Tās pieaugums sākas

1980-1987:

Ar GS BMW Motorrad radīja perfektu sintēzi starp apvidus un bezceļu braukšanu: Neatkarīgi no seguma veida, braucēji var kontrolēt savu motociklu jebkurā situācijā, vienlaikus izbaudot maksimālu komfortu garajos maršrutos. Izcelšanās ir vienpusējā vienpusējā šūres sviras monoleveris, kas pirmo reizi pasaulē tika uzstādīts motocikliem. Tas samazina svaru un ļauj ātri nomainīt aizmugurējo riteni. Ar R 80 G/S BMW Motorrad radīja lielu, komfortablu divriteņu sporta motociklu segmentu, kurā tas dominē vēl šodien.

GS uzņem apgriezienus: lielāks darba tilpums, lielāka jauda

no 1987. līdz 1996. gadam:

Tas ir jaudīgākais un ātrākais enduro motocikls tirgū. Paralever divvirzienu grozāmā svārste uz aizmugurējā riteņa nodrošina vieglu vadāmību gan bezceļa apstākļos, gan uz ceļa. Tā pārsteidzošā melni dzeltenā krāsa ir pazīstama kā “Bumblebee”. Šī krāsa joprojām ir ārkārtīgi populāra fanu vidū, un tā rotā arī šā gada īpašā izdevuma “40 Years GS” modeli.

Jauna nodaļa divriteņu sporta motocikliem

no 1994. līdz 2003. gadam:

GS ir ceļā uz ikonas statusu, vienlaikus nepārtraukti mainoties: R 1100 GS 1994. gadā parādās pirmais enduro ar četru vārstu boksera dzinēju. Motocikls ir populārs, jo tas labi vada bezceļu braukšanu un lieliski darbojas garās tūrēs. Koncepcija tiek mērķtiecīgi attīstīta, domājot par tūrismu, un 2002. gadā ar R 1150 GS Adventure tiek vēl vairāk pielāgota tālsatiksmes ceļotāju vajadzībām - dzimst Adventure sērija.

No viena cilindra uz diviem cilindriem

no 2000. līdz 2008. gadam:

F 650 un F 650 ST, kas ir ļoti populāri un draudzīgi iesācējiem, jaunā gadu tūkstoša sākumā tika pārstrādāti dzinēji. Pateicoties ar ūdeni dzesētajam viena cilindra agregātam, F 650 GS un F 650 GS Dakar braucējiem ir pietiekami daudz dzinējspēka gan ikdienas braukšanai, gan arī tai tipiskajai enduro sajūtai. 2008. gadā F 650 GS un F 800 GS, kas ir pilnībā pārstrādāti enduro modeļi, ir aprīkoti ar divu cilindru rindu dzinēju ar šķidruma dzesēšanu. Tas nozīmē tīru piedzīvojumu pat vidējās klases segmentā.

No gaisa dzesēšanas uz ūdens dzesēšanas boksera dzinēju

no 2004. līdz 2017. gadam:

2004. gadā BMW Motorrad atkārtoti izlaida R 1200 GS. Motocikls ieguva lielāku darba tilpumu, jaudu un griezes momentu, padarot to vēl dinamiskāku jebkurā apvidū, vienlaikus svērt par 30 kilogramiem mazāk. Gandrīz desmit gadus vēlāk sākas jauna ēra, kad BMW Motorrad inženieri aprīko R 1200 GS ar ūdens dzesēšanas bokseru dzinēju - kaut kas tāds līdz šim nebija darīts. Motocikls ir aprīkots arī ar daļēji aktīvu balstiekārtu ar Dynamic ESA (elektroniskā balstiekārtas regulēšana), kas paaugstina vadāmību un braukšanas komfortu jaunā līmenī.

GS kļūst vēl spēcīgāks

Turpmākajos gados BMW Motorrad turpināja pilnveidot GS leģendu. Populārais R 1250 GS parādījās ar pārveidotu divu cilindru bokseru dzinēju: pateicoties mainīgajai BMW ShiftCam sadales vārpstas vadībai, tas nodrošina lielāku jaudu visos ātruma diapazonos un padara GS vēl vieglāku. Turklāt vidējās klases modeļi F 750 GS un F 850 GS tiek nepārtraukti pilnveidoti un ar lielāku darba tilpumu un modificētu šasiju padara braukšanu vēl patīkamāku.

3 years warranty

Brauciet tālāk un tālāk un tālāk. Mēs dāvinām jums papildu gadu.

Tagad visiem motocikliem ir 3 gadu garantija.

Uzziniet vairāk

#SpiritOfGS

Vairāk nekā 40 gadus #SpiritOfGS ir apvienojis motociklistus, un tā kopiena ir dalījusies šajā garā visā pasaulē. Vienkārši sāciet braukt, piedzīvojiet jaunus piedzīvojumus un atklājiet nezināmo - kopā mēs vienmēr rakstām jaunus stāstus. Ļaujiet GS kopienai iedvesmot jūs jauniem piedzīvojumiem. Izbaudiet #SpiritOfGS.

+ Lasīt vairāk

Izbaudiet GS kopienas piedzīvojumu

Dodieties aizraujošā GS piedzīvojumā ar mūsu jauno sēriju “Dzīves piedzīvojumi”.

+ Lasīt vairāk

Vairāk par #SpiritOfGS

spinner