Tehniskie dati

Dzinējs

Dizains

Divi cilindri, gaisa/šķidruma dzese, četrtaktu bokserdzinējs ar divām augšējām sadales vārpstām ar taisnzobrata piedziņu, vienu līdzsvarošanas vārpstu un BMW ShiftCam mainīgo ieplūdes kloķvārpstas vadību.

Cilindra diametrs x virzuļa gājiens

102,5 mm x 76 mm

Darba tilpums

1 254 cm3

Nominālā jauda

100 kW (136 ZS) pie 7750 apgr./min

Maks. griezes moments

143 Nm pie 6 250 apgr./min

Kompresijas pakāpe

12,5: 1

Degvielas padeve

Elektroniskā ieplūdes caurules degvielas iesmidzināšana/digitālā dzinēja vadība: BMS-O ar elektronisko droseli

Izmešu kontrole

Slēgts, regulējams trīsvirzienu katalizators, kas atbilst EU-5 izmešu standartam

Nobraucamais attālums / degvielas patēriņš

Maksimālais ātrums

virs 200 km/h

Degvielas patēriņš uz 100 km pēc WMTC

4,75 l

CO2 izmeši saskaņā ar WMTC

110 g/km

Degvielas veids

Augstākās kvalitātes bezsvina benzīns ar oktānskaitli 95 (ROZ), adaptācija ar dzinēja vadību (no 91 līdz 98 ROZ)

Elektrosistēma

Ģenerators

Trīsfāžu ģenerators ar 508 vatu nominālo jaudu

Akumulators

12 V / 11,8 Ah, bezapkopes

Transmisija

Sajūgs

Slapjais sajūgs ar brīvgaitas funkciju, hidraulisks pievads

Pārnesumi

Sešpakāpju sinhronizēta pārnesumkārba ar cilindrisko slīpzobratu

Sekundārā piedziņa

Kardānvārpsta

Piekare / bremzes

Rāmis

Divdaļīgā rāmja koncepcija, kuru veido galvenais rāmis un aizmugurējais rāmis, kas pie tā ir pieskrūvēts, ar dzinēja balstu

Priekšējā piekare / atsperu elementi

BMW Motorrad Telelever, centrālais amortizatora statnis, standarta diametrs 37 mm

Aizmugures riteņa stiprinājums / atsperu elementi

Alumīnija sakausējuma vienpusējais balsts ar BMW Motorrad Paralever, WAD amortizatora statnis, nepārtraukta atsperu priekšslodze un hidrauliski regulējama ar regulētāja slēdzi, ar grozāmu slēdzi regulējama atsitiena amortizācija

Atsperu gājiens priekšā/aizmugurē

120 mm / 136 mm

Garenbāze

1 485 mm  

Izskrējiens

116 mm  

Stūrēšanas leņķis

64,1°  

Riteņi

Lieta alumīnija

Diska izmērs, priekšā

3,50 x 17 collas

Diska izmērs, aizmugurē

5,50 x 17 collas

Riepa, priekšā

120/70 ZR 17

Riepa, aizmugurē

180/55 ZR 17

Priekšējās bremzes

Dubultās disku bremzes, peldošie diski, 320 mm diametrs, četru virzuļu radiālie bremžu suporti

Aizmugurējās bremzes

Bremzes ar vienu disku, 276 mm diametrs, divu virzuļu peldošais suports

ABS

BMW Motorrad pilnībā integrāla ABS Pro (pilnībā integrāla bremzēšana, optimizēta darbība)

Gabarīti/svars

Sēdekļa augstums, bez kravas

805 mm / 825 mm (ar SE augsto sēdekli: 830 mm / 850 mm, ar zemo sēdekli: 760 mm / 780 mm)

Vadītāja kāju iekšējā loka garums, bez kravas

1 810 mm / 1 850 mm (ar SE augsto sēdekli: 1 875 mm / 1 915 mm (ar standartaprīkojuma zemo sēdekli: 1 740 mm / 1 780 mm)

Izmantojamais degvielas tvertnes tilpums

25 l  

rezerves tilpums

aptuveni 4 l

Garums (izmantojot numurzīmes turētāju)

2 222 mm  

Augstums (virs vējstikla)

Min. 1 460 mm, maks. 1 570 mm
(Sport konfigurācijā: min. 1 360 mm, maks. 1 480 mm)

Platums (ar spoguļiem)

985 mm 

Platums (ar bagāžnieku)

990 mm  

Pašmasa ar pilnībā uzpildītu degvielas tvertni/braukšanas gatavībā

279 kg

1)
Maksimālais atļautais svars

505 kg  

Maksimālā slodze (ar standarta aprīkojumu)

226 kg  

1) Saskaņā ar pamatnostādni (EU) 168/2013: ar visiem darba šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un degvielas daudzumu, kas sasniedz vismaz 90% no izmantojamā degvielas tvertnes tilpuma.

Aprīkojums

Standartaprīkojums

  • 110,25 collu krāsu TFT instrumentu panelis ar savienojamību un integrētu kartes navigāciju
  • BMW Motorrad pilnībā integrāla ABS Pro
  • DCC (adaptīvā kruīza kontrole ar bremzēšanas funkciju)
  • Pilni LED priekšējie lukturi ar apgaismojuma ikonu
  • Divu toņu skaņas signāls
  • Četru izlases funkciju pogas
  • DTC (dinamiskā saķeres kontrole)
  • Trīs braukšanas režīmi (ECO, lietus un šosejas)
  • HSC (kalnā braukšanas uzsākšanas kontrole)

 

Papildaprīkojums

  • Adaptīvs priekšējais lukturis
  • Dienas gaitas lukturis
  • ACC (adaptīvā kruīza kontrole ar radara sensoru)
  • Audiosistēma (piem., ar DAB+ un skaņas profiliem)
  • Uzlādes nodalījums (induktīvā uzlāde un USB)
  • Dinamiskā ESA (elektroniski regulējama piekare ar slodzes kompensāciju)
  • Keyless Ride
  • Centrālās atslēgas sistēmu
  • Sēdekļa apsilde
  • TPM (riepu spiediena uzraudzība)
  • Braukšanas režīmi Pro (dinamiskais braukšanas režīms un HSC Pro, dinamiskā dzinēja bremzēšanas vadība, dinamiskā bremžu kontrole DBC)
  • Option 719 frēzētu detaļu pakotness
  • Option 719 riteņi
  • Sporta klusinātājs

 

Papildu piederumi

  • LED priekšējie papildlukturi
  • Sēdekļu varianti
  • Augšējais koferis
  • Tvertnes soma
  • BMW Motorrad Navigator
+ Lasīt vairāk

Radiet savu BMW R 1250 RT

Uzziniet vairāk par mūsu īpašo un oriģinālo BMW Motorrad piederumu plašo klāstu, ko varat izmantot, lai pielāgotu motociklu savām vēlmēm.

Uzziniet vairāk par mūsu īpašo un oriģinālo BMW Motorrad piederumu plašo klāstu, ko varat izmantot, lai pielāgotu motociklu savām vēlmēm.

spinner