JAUNAIS BMW R 1250 GS ADVENTURE
Jaunais BMW R 1250 GS Adventure ir radīts jūsu izaicinājumiem. Skarbi maršruti, nelabvēlīgi apstākļi un visattālākie galamērķi ceļojumu enduro karalim nav nekāda problēma. Ar līdz 1254 cm3 palielinātu darba tilpumu un 100 kW (136 ZS) jums ir vēl vairāk jaudas neskartam apvidum, tuksnesim vai lauku ceļam. Papildus paaugstinātajai veiktspējai dzinējs strādā vienmērīgāk, dodot jums izturību nākamā ātrumposma finiša sasniegšanai. BMW Camshift dinamiskā vārstu vadība ir pilnīgi jauna tehnoloģija – tā nodrošina suverenitāti ikkatrā apgriezienu diapazonā un dod boksermotoram agrāk nepieredzētu darbības vienmērību. Lai kāds piedzīvojums jūs dzītu uz priekšu, BMW R 1250 GS Adventure ir gatavs doties kopā ar jums.
JŪSU GALAMĒRĶIS IR CEĻOJUMS
Atklājiet jaunas kultūras
BMW Motorrad ar vārstu vadības sistēmu BMW ShiftCam ieņem jaunu teritoriju. Ko tas nozīmē jums? Tas nozīmē vienmērīgāku darbību pie zemiem apgriezieniem un lielu griezes momentu pilnīgi visā apgriezienu diapazonā. Rezultātā ir iegūta līdzsvarota dzinēja darbība, kas jums dod vēl vairāk pārliecības, kad braucat ar jūsu R 1250 GS Adventure. Motora darba tilpums tagad ir 1254 cm3. Ar 100 kW (136 ZS) un 143 Nm maksimālo griezes momentu pie 6250 apgr./min šis veiktspējas pieaugums ir skaidri jūtams jebkurā apvidū. Augstā griezes līkne, elastība ar iespaidīgām sprinta spējām un suverēnu paātrināšanos jums ļauj izjust piedzīvojumus ar vēl lielāku intensitāti. Ar ShiftCam ieviešanu saistītie dzinēja pārveidojumi nodrošina optimālu degmaisījuma veidošanos un kopumā palielina motora efektivitāti.
Modeļa jaunumi
Uzticīgs pats sev
BMW R 1250 GS Adventure dizains izstaro tīru robustumu. Ar jaunajiem galvanizētajiem radiatora sānu paneļiem un jauniem gaisa ņēmēju pārsegiem motocikla priekšgals ir vēl izturīgāks. Gan jauna veida dzinēja aizsargstienis, gan bākas aizsargi noslēdz motocikla iespaidīgo izskatu.
Connectivity ar augstas izšķirtspējas krāsu displeju standarta aprīkojumā
Pievienojiet jūsu viedtālruni ar Bluetooth. 6,5 collu TFT displejs jums parāda visu nepieciešamo informāciju par motociklu un apvienojumā ar viedtālruņa aplikāciju piedāvā dažādas papildu iespējas, piemēram, navigāciju, mūzikas atskaņošanu un telefonēšanu.
Standarta braukšanas režīmi
Ideāli piedzīvojumiem kalnos: BMW R 1250 GS Adventure standarta aprīkojumā ir iekļauts palīgs kustības uzsākšanai pret kalnu, padarot vieglāku startu slīpumā.
BMW R 1250 GS Adventure
![]() |
|
Motors | |
---|---|
Tips | divcilidru četrtaktu bokserdzinējs ar gaisa/šķidruma dzesi, divas augšējās sadales vārpstas uz cilindru, viena balansējošā vārpsta un vārstu dinamiskās vadības sistēma BMW ShiftCam |
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens | 102,5 mm x 76 mm |
Darba tilpums | 1254 cm3 |
Maksimālā jauda | 100 kW (136 ZS) pie 7750 apgr./min |
Maksimālā grieze | 143 Nm pie 6250 apgr./min |
Kompresijas pakāpe | 12,5 : 1 |
Degmaisījuma kontrole/motora vadība | elektroniskā degvielas iesmidzināšanas ieplūdes kolektorā |
Atgāzu kontrole | slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU-4 |
CO2 izmeši | 110 g/km |
Veiktspēja/degvielas patēriņš | |
Maksimālais ātrums | virs 200 km/h |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h | 4,75 l |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h | |
Degvielas tips | bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95 (RON), adaptīvā piemērošanās degvielas kvalitātei (91 to 98 RON) |
Elektriskā sistēma | |
Ģenerators | trīsfāzu ģenerators (510 nominālā jauda) |
Akumulators | 12 V / 11,8 Ah, bezapkopes |
Transmisija | |
Sajūgs | sajūgs eļļas vannā, ar hidraulisko pievadu |
Pārnesumkārba | pastāvīgas sazobes 6 pakāpju pārnesumkārba |
Pārvads | vārpstas piedziņa |
Šasija/bremzes | |
Rāmis | divsekciju rāmis ar priekšējo un pieskrūvētu aizmugurējo daļu, dzinējs nesošais elements |
Priekšējā riteņa piekare | BMW Motorrad Telelever; 37 mm diametrs, centrālais amortizators |
Aizmugures riteņa piekare | lieta alumīnija vienpusējs balsts ar BMW Motorrad Paralever; centrālais amortizators, hidrauliska atsperes nospriegošana (bezpakāpju) ar rokratu, kā arī ar rokratu regulējama atsitiena amortizācija |
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē | 210 mm / 220 mm |
Riteņu bāze | 1504 mm |
Izskrējiens | 95,4 mm |
Stūrēšanas leņķis | 65,1° |
Riteņi | spieķoti diski |
Diska izmērs priekšā | 3,00 x 19" |
Diska izmērs aizmugurē | 4,50 x 17" |
Riepas izmērs priekšā | 120/70 R 19 |
Riepas izmērs aizmugurē | 170/60 R 17 |
Priekšējās bremzes | divi 305 mm peldošie bremžu diski, 4 virzuļu radiālās skavas |
Aizmugures bremzes | viens 276 mm bremžu disks, 2 virzuļu peldošā skava |
ABS | BMW Motorrad Integral ABS (daļēji integrēta), atslēdzama |
Gabarīti/svars | |
Garums | 2270 mm |
Platums (ar spoguļiem) | 980 mm |
Augstums (bez spoguļiem) | 1460 mm |
Sēdekļa augstums, bez kravas | 890 / 910 mm |
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas | 1950 / 1990 mm |
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) | 268 kg |
Sausais svars 2) | |
Pilna masa | 485 kg |
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) | 217 kg |
Degvielas bākas tilpums | 30 l |
Rezerves tilpums | ap 4 l |
Pašmasa tehniskajos datos norādīta pēc DIN standarta.
1) – saskaņā ar direktīvu VO (EU) 168/2013: ar visiem tehniskajiem šķidrumiem, standarta aprīkojumu un degvielas tvertni, kas uzpildīta par vismaz 90%.
BAGĀŽA
Alumīnija bagāžas sistēma
Perfekts risinājums mototūrisma faniem, kuri ir maksimāli prasīgi pret sevi un savu ekipējumu pat visekstrēmākajos apstākļos: izturīga, putekļu un ūdens droša alumīnija bagāžas sistēma.
Atacama mīksto somu bagāžas sistēma
Atacama mīkstās bagāžas sistēma no īpaši izturīgu materiālu salikuma pārliecina ar pārdomātām detaļām un lielu ietilpību. Lielā soma ietilpina 40 litrus bagāžas, savukārt abas sānu somas – 60 litru. Papildus ūdensdrošajai iekšdaļai dažādi nodalījumi piedāvā ekstra vietu. Izturīgi rokturi un ātrie fiksatori nodrošina ātru uzstādīšanu un drošu fiksāciju, kā arī ārkārtīgi praktisku lietošanu.
Regulējami vadītāja kāpšļi
Vadītāja kāpšļi ar plastmasas uzlikām ir iestatāmi trīs pozīcijās un nodrošina maksimālu ceļa un bezceļa braukšanas komfortu un stabilitāti. Tas nozīmē ekstra saķeri un vēl labāku mašīnas kontroli, braucot stāvus.
Regulējami vadītāja kāpšļi, melni
Vadītāja kāpšļi ar plastmasas uzlikām ir iestatāmi trīs pozīcijās un nodrošina maksimālu ceļa un bezceļa braukšanas komfortu un stabilitāti. Tas nozīmē ekstra saķeri un vēl labāku mašīnas kontroli, braucot stāvus.
Augstais rallija sēdeklis
Vienlaidu augstais rallija sēdeklis ir radīts specifiski braukšanai bezceļā un gara auguma motociklistiem, braucot bezceļā, piedāvā maksimālu kustību brīvību. Uz tā pat ir vieta pasažierim. Modernais, ergonomiskais daudzkontūru sēdeklis motocikla aizmugurējai daļai liek izskatīties īpaši sportiski.
NAVIGĀCIJA UN KOMUNIKĀCIJA
BMW Navigator VI
Daudzfunkcionālais Navigator VI maršrutu plānošanu padara par bērnu spēli. Sistēma ar 16 GB atmiņu un 5 collu displeju vienmēr uzticami rāda ceļu. Pateicoties cirkulārajam polarizācijas filtram, informāciju ūdensdrošajā displejā ir viegli nolasīt pat tiešos saules staros. Augstas izšķirtspējas displejs modernam viedtālrunim līdzīgajā korpusā sniedz visu nepieciešamo informāciju un pārskatu ikvienā situācijā. Daudzās papildu funkcijas plānošanu un ceļošanu padara par aizraujošu pieredzi. Tas dod iespēju maršrutus veidot atbilstoši savām interesēm, lai cita starpā izbaudītu, piemēram, braucienus pa līkumotiem, satiksmes nenoslogotiem sānceļiem.
Nepazīstamā apvidū īpaši noderīga ir funkcija “Round trip”, ar kuru braucējs vienmēr atgriezīsies brauciena starta punktā. Bluetooth savienojums ar BMW Motorrad komunikāciju sistēmu un pēc izvēles pieejamā tālruņa piesaistes aplikācija Smartphone Link ceļā sniedz īstu multimediju izklaidi: navigācijas paziņojumus, telefona zvanus un mūzikas straumēšanu, kā arī laikapstākļus prognozi un informāciju par satiksmes situāciju.
Ja motocikls ir sagatavots navigācijas uzstādīšanai, ir pieejamas vēl citas funkcijas, piemēram, “My Motorcycle” dati, turklāt to var vadīt ar uz stūres izvietoto multikontrolieri.
Ikviens, kurš izvēlas iepriekš uzstādītus karšu datus, saņems bezmaksas atjauninājumus bez termiņa ierobežojuma.
DROŠĪBA
Enduro motora aizsargs no alumīnija
Izturīgais alumīnija enduro aizsargs efektīvi pasargā dzinēja apakšējo daļu no lidojošiem akmeņiem un šķēršļiem. Alumīnija sargs, kas speciāli konstruēts izmantošanai bezceļā, ir izgatavots no 2 mm biezas loksnes un ir ievērojami platāks un garāks nekā standarta daļa. Tā īpašā forma pastiprina motocikla bezceļa mašīnas izskatu.
Enduro motora aizsargs no alumīnija, melns
Izturīgais alumīnija enduro aizsargs efektīvi pasargā dzinēja apakšējo daļu no lidojošiem akmeņiem un šķēršļiem. Alumīnija sargs, kas speciāli konstruēts izmantošanai bezceļā, ir izgatavots no 2 mm biezas loksnes un ir ievērojami platāks un garāks nekā standarta daļa. Tā īpašā forma pastiprina motocikla bezceļa mašīnas izskatu.
LED priekšējie papildlukturi
Šie spēcīgie priekšējie LED papildlukturi alumīnija korpusos jums garantē, ka redzēsiet un tiksiet redzēti pat miglā un lietū, tā paaugstinot braukšanas drošību. Vienlaikus tie ar savu dienas gaismai līdzīgo krāsas kūli nodrošina labāku ceļa izgaismošanu. LED tehnoloģija nozīmē praktiski neierobežotu kalpošanas laiku.