Supermotocikls vispārākajā pakāpē
Vienmēr tiecoties pēc maksimuma un meklējot ideālo trajektoriju, jūsu rīcībā ir 152 kW (207 ZS). Nevaldāma jauda no jūsu RR pieprasa visu, ko tas spēj – ar 113 Nm maksimālo griezi pie 11 000 apgr./min un griezes līkni, kas dod vismaz 100 Nm diapazonā no 5500 līdz 14 500 apgr./min.
Desmit gadus pēc RR pirmās paaudzes, kas savulaik satrieca visu motopasauli, mēs tagad pārejam veiktspējas nākamajā līmenī. Mēs esam pārstrādājuši gandrīz katru RR komponentu – no priekšas līdz pašai aizmugurei. Rezultātā motocikls ir vieglāks un piedāvā jūtami lielāku veiktspēju. Vai esat gatavi startam no pirmās pozīcijas un uzvarai? RR uz jums gaida.
Radīts pirmajai starta pozīcijai
Ikviens, to ieraugot, momentā saprot – tas ir augstas veiktspējas motocikls. Katra RR daļa ir veidota maksimālai efektivitātei. Piemēram, rāmja konfigurācija ar jauno piekares tehnoloģiju, kas RR padara vieglāku un precīzāku. Turklāt te ir ergonomiski perfekta sēdpozīcija, kura paliek nepārspēta, pateicoties pārveidotajam rāmim un virsbūves paneļiem. Standarta priekšējie LED lukturi motociklam piešķir absolūti dinamisku un agresīvu izskatu. Priekšējie pagriezienu rādītāji ir pārcēlušies no paneļiem uz atpakaļskata spoguļiem, kas dod ne vien estētisku efektu, bet nodrošina uzlabotu redzamību. Raugoties no aizmugures, RR izceļas ar dizainu un funkcionalitāti. Šeit moto ir “viss – vienā”. Papildus numura apgaismojumam numura turētājā iekļauti arī LED pagriezienu rādītāji, gabarītu un bremžu gaisma.
Četri cilindri un nepārspēta veiktspēja
Jaunizstrādātais četru cilindru dzinējs ir jaunā RR spēkstacija. Tā izstrādes gaitā tika palielināta ne tikai jauda – līdz 152 kW (207 ZS) pie 13 500 apgr./min, bet optimizēta arī griezes momenta līkne. Pateicoties jaunajai BMW ShiftCam tehnoloģijai, kas, pārslēdzot sadales vārpstu izciļņus, dinamiski izmaina vārstu atvēršanas ilgumu un augstumu, pat pie maziem un vidējiem apgriezieniem ir pieejama ievērojami lielāka jauda un grieze.
Līdztekus vairāki komponenti tika adaptēti, lai optimizētu svaru, vietu un konstrukciju. To vidū ir jauna sadales vārpstu piedziņa, dobi (izurbti) titāna vārsti, uzlabots, pašpastiprinošs slapjais sajūgs ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju (–20 N). Dzinējs tagad ir 4 kg vieglāks un šaurāks, kas uzlabo gan motocikla vadāmību, gan ergonomiku. Jūs to pamanīsiet, kolīdz motociklam pirmoreiz uzsēdīsities.
Tehnoloģija maksimālai veiktspējai ikvienā situācijā
RR ir sacīkšu motocikls, kas vienlaikus ir gatavs braukšanai pa ceļu: četri bāzes aprīkojumā iekļautie režīmi – RAIN, ROAD, DYNAMIC un RACE – atbilst vairumam braukšanas stilu visdažādākajos apstākļos. Braukšanas režīmu sistēma Pro, kas pieejama kā papildu aprīkojums, pie jūsu kājām noliek sacīkšu pasauli – ar braukšanas režīmiem RACE PRO 1, RACE PRO 2 un RACE PRO 3, starta kontroli, garāžu celiņa ātruma ierobežotāju, HSC Pro jeb palīgu kustības uzsākšanai pret kalnu un dinamisko bremžu kontroli DBC. Ar multikontrolieri jūs 6,5 collu pilnkrāsu displejā varat noteikt šādus iestatījumus: droseles atsaucību kopā ar dzinēja raksturlīknēm, dzinēja bremzēšanas griezi, saķeres kontroli DTC, ieskaitot priekšējā riteņa pacelšanās kontroli, ABS un dinamisko amortizācijas kontroli DDC. Un, nospiežot pogu, jūs ar DTC +/– Shift varat mainīt iestatījumus, esot gaitā. Pateicoties jaunākajai 6 asu sensora tehnoloģijai un griezes priekškontrolei, DTC atbalsts ir īpaši vienmērīgs un spēcīgs. Šo procedūru neietekmē ne pārnesums, ne ātrums, ne motocikla sasvēršanas pakāpe.
Ar nākamās paaudzes DTC jūs iegūstat efektīvāku, jaudīgāku un drošāku saķeres kontroli un tādējādi arī vēl straujāku kustību uz priekšu.
Veiktspēja trasē. Un uz ceļa
Kad runa ir par augstākā līmeņa veiktspēju, RR ir jūsu perfektais partneris. Un ne tikai uz ceļa, bet arī trasē. Sperot dažus vienkāršus soļus, jūs varat noņemt atpakaļskata spoguļus, numurzīmes turētāju un jūsu rīcībā ir sacīkšu motocikls.
Pēc izvēles pieejamā M pakotne jūsu RR padara par absolūtu sacīkšu mašīnu. Pēc tās uzstādīšanas motocikla svars samazinās par vēl 3,5 kg – līdz nieka 193,5 kg. Līdz ar Motorsport krāsojumu, M oglekļa šķiedras diskiem, M akumulatoru, M sēdekli, M regulējamo aizmugurējā balsta stiprinājumu, kas paceļ motocikla aizmuguri, jūsu rīcībā ir arī braukšanas režīmu sistēma Pro ar iestatījumiem Race Pro 1-3 un dažādas elektroniskās palīgsistēmas, piemēram, DTC +/– Shift, regulējama ABS, dzinēja programmas, priekšējā riteņa pacelšanās kontrole, slīdes kontrole un daudz kas cits.
BMW S 1000 RR
![]() |
|
Motors | |
---|---|
Tips | ūdens/eļļas dzeses 4 cilindru četrtaktu rindas dzinējs, četri titāna vārsti uz cilindru, BMW ShiftCam |
Cilindra diametrs x virzuļa gājiens | 80 mm x 49,7 mm |
Darba tilpums | 999 cm3 |
Maksimālā jauda | 152 kW (207 ZS) pie 13 500 apgr./min |
Maksimālā grieze | 113 Nm pie 11 000 apgr./min |
Kompresijas pakāpe | 13,3 : 1 |
Degmaisījuma kontrole/motora vadība | elektroniskā degvielas iesmidzināšana, maināmas ģeometrijas ieplūde |
Atgāzu kontrole | slēgtas sistēmas 3 pakāpju katalītiskais konvertors, atbilstība izmešu standartam EU-4 |
CO2 izmeši | |
Veiktspēja/degvielas patēriņš | |
Maksimālais ātrums | 299 km/h |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 90 km/h | 6,4 l |
Degvielas patēriņš uz 100 km pie konstantiem 120 km/h | |
Degvielas tips | bezsvina benzīns, oktānskaitlis 95-98 (RON) (detonācijas kontrole; nominālā jauda ar 98 RON) |
Elektriskā sistēma | |
Ģenerators | 450 W |
Akumulators | 12 V / 8 Ah, bezapkopes |
Transmisija | |
Sajūgs | daudzdisku sajūgs eļļas vannā, ar aizmugurējā riteņa pretbloķēšanas funkciju, pašpastiprinošs |
Pārnesumkārba | pastāvīgas sazobes 6 papāpju pārnesumkārba |
Pārvads | ķēde, 525, 17/45 |
Šasija/bremzes | |
Rāmis | tilta tipa rāmis no lieta alumīnija, dzinējs kā nesošais elements |
Priekšējā riteņa piekare | apvērsta teleskopiskā dakša, Ø 45 mm, regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija, regulējams atsperu nospriegojums |
Aizmugures riteņa piekare | "WSBK" balsts no alumīnija, Full Floater Pro kinemātika, regulējama saspiešanas un atsitiena amortizācija, regulējams atsperes nospriegojums |
Piekares gājiens priekšā/aizmugurē | 120 mm / 117 mm |
Riteņu bāze | 1441 mm |
Izskrējiens | 93,9 mm |
Stūrēšanas leņķis | 66,9° |
Riteņi | lieta alumīnija diski |
Diska izmērs priekšā | 3,50 x 17" |
Diska izmērs aizmugurē | 6,00'' x 17'' |
Riepas izmērs priekšā | 120/70 ZR 17 |
Riepas izmērs aizmugurē | 190/55 ZR 17 |
Priekšējās bremzes | divi 320 mm bremžu diski, 4 virzuļu bremžu skavas |
Aizmugures bremzes | viens 220 mm bremžu disks, 1 virzuļa peldošā bremžu skava |
ABS | BMW Motorrad Race ABS (daļēji integrēta), atslēdzama, ar pārslēdzamiem režīmiem |
Gabarīti/svars | |
Garums | 2073 mm |
Platums (ar spoguļiem) | 848 mm |
Augstums (bez spoguļiem) | 1151 mm |
Sēdekļa augstums, bez kravas | 824 mm |
Kāju iekšējā garuma loks, bez kravas | 1827 mm |
Pašmasa, gatavs braukšanai, ar pilnu degvielas tvertni 1) | 197 kg (ar M pakotni: 193,5 kg) |
Sausais svars 2) | |
Pilna masa | 407 kg |
Kravnesība (ar standarta aprīkojumu) | 210 kg |
Degvielas bākas tilpums | 16,5 l |
Rezerves tilpums | ap 4 l |
Pašmasa tehniskajos datos norādīta pēc DIN standarta.
1) – saskaņā ar direktīvu VO (EU) 168/2013: ar visiem tehniskajiem šķidrumiem, standarta aprīkojumu un degvielas tvertni, kas uzpildīta par vismaz 90%.