Dati un aprīkojums
BMW R 1300 GS iemieso GS gara patieso būtību. Salīdzinoši mazais svars apvienojumā ar jaudīgo 145 ZS bokserdzinēju un iespaidīgo 1300 kubikcentimetru darba tilpumu padara to par ekspertu visu lielo tūristu enduro segmentā. Izstrādes laikā mērķis bija maksimāli samazināt, nevis pastāvīgi palielināt izmēru. Rezultāts: neatkārtojama vadāmība. Neraugoties uz tā vienkāršību, tas standartā jau ir aprīkots daudz iespaidīgāk nekā jebkad agrāk. Uzziniet visu par tehniskajiem datiem un visaptverošo aprīkojumu šeit.
Dzinējs
107 kW (145 hp) pie 7.750 rpm
3 virzienu pārveidotājs
Gaisa/šķidruma dzesēšanas divcilindru četrtaktu bokserdzinējs ar divām augšējām ķēdes piedziņas sadales vārpstām BMW ShiftCam un līdzsvara pārnesumiem
106,5 mm x 73 mm
1.300 cc
149 Nm pie 6.500 rpm
13,3 : 1
Elektroniskā ieplūdes kolektora iesmidzināšana
EU 5
Nobraucamais attālums / Degvielas patēriņš
Virs 200 km/h
4,8 l
110 g/km
Super kategorijas bezsvina, 95 RON; pielāgošana ar dzinēja vadību 91-98 RON/RON
Elektrosistēma
Trīsfāzu ģenerators ar 650 W (nominālā jauda)
12 V / 10 Ah, Litija jonu akumulators, kam nav nepieciešama apkope
Transmisija
slapjš sajūgs, pretlēciena, hidrauliski darbināms
Ar spīlēm pārslēdzama 6 ātrumu pārnesumkārba
Kardāns
BMW Motorrad DTC
THE PACESETTER #SPIRITOFGS
Piekare / Bremzes
Divdaļīgs rāmis, kas sastāv no galvenā rāmja un tam pieskrūvēta aizmugurējā rāmja
BMW Motorrad EVO telesvira, stūres slīpuma atvienošana, izmantojot elastīgo elementu, centrālais piekares statnis
BMW Motorrad EVO Paralever, liets alumīnija vienpusējais svārsts, caurspīdīga svārsta gultņu ass, centrālā WAD atsperu balsts, regulējams atsperu priekšspriegums.
190 mm / 200 mm
1.518 mm
112 mm
63,8 °
Lietie alumīnija diski
3,00 x 19“
4,50 x 17“
120/70 x R19
170/60 x R17
Dubultās disku bremzes, daļēji peldošie bremžu diski, diametrs 310 mm, 4 virzuļu radiālie bremžu suporti.
Bremzes ar vienu disku, diametrs 285 mm, 2 virzuļu, ar peldošu suportu
BMW Motorrad Vollintegral ABS Pro (optimizēts slīpumam)
Gabarīti / Svars
850 mm
1.900 mm
19 l
ca. 4 l
2.212 mm (virs aizsarga)
1.406 mm (virs vējstikla)
1.000 mm (virs roku aizsarga)
237 kg
465 kg
228 kg
1) Saskaņā ar vadlīnijām (ES) 168/2013 ar visiem ekspluatācijas šķidrumiem, ar standarta aprīkojumu un uzpildot degvielu ar vismaz 90 % no izmantojamās degvielas tvertnes tilpuma.
Aprīkojums
Standarta aprīkojums
- TFT displejs ar BMW Motorrad Connectivity
- Matrix LED priekšējie lukturi
- Dienas gaitas gaismas
- Dynamic Traction Control (DTC)
- BMW Motorrad Full Integral ABS Pro
- 4 braukšanas režīmi (Eco, Rain, Road, Enduro)
- Hill Start Control (HSC)
- Dynamic Brake Control (DBC)
- Dynamic Cruise Control (DCC)
- Engine drag torque control (MSR)
- Tyre Pressure Control (RDC)
- KeylessRide
- Apsildāmi rokturi
- Viedtālruņa uzlādes nodalījums ar USB ligzdu
- Rokas aizsargs ar integrētām indikatoru gaismām
Papildus aprīkojums
- DSA (elektroniskā piekare ar slodzes kompensāciju un atsperu ātruma regulēšanu)
- Adaptīvā transportlīdzekļa augstuma kontrole
- Apsildāmi sēdekļi šoferim un pasažierim
- Headlight Pro
- LED papildu priekšējie lukturi
- Riding Assistant
- Forged Enduro riteņi
- Centrālā atslēgas sistēma
Papildus aksesuāri
- Vario bagāžas sistēma
- Tvertnes soma
- Enduro apakšas aizsargs
- Tonēti vējstikli
- Enduro priekšējo lukturu aizsargs
- Cilindra vāka aizsargs
- Un vēl daudz, kas vairāk